Does size matter?
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:25
Je hebt hem toch iedere keer weer door, balen voor Charles!
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:27
Al die centimeters die in de rondte vliegen, het maakt mij denk ik niets uit als het complete plaatje gewoon lekker is. Zoenen, strelen. teasen en pleasen.
En ja Charles_Gentle28, het mag hard, graag zelfs, maar dan nog hoeft het geen pijn te doen, dat is gewoon niet mijn ding. Als je zo'n groot formaat hebt als je zegt dat je hebt en je moet stoppen omdat de dame er pijn aan heeft dan zeg ik: laat maar, die ervaring wil ik niet eens.
Dank je voor de bijval YouWish
En ja Charles_Gentle28, het mag hard, graag zelfs, maar dan nog hoeft het geen pijn te doen, dat is gewoon niet mijn ding. Als je zo'n groot formaat hebt als je zegt dat je hebt en je moet stoppen omdat de dame er pijn aan heeft dan zeg ik: laat maar, die ervaring wil ik niet eens.
Dit is mijn motto

vrijdag 4 augustus 2017 om 15:40
Ik ga niet in op persoonlijke afgunst, maar probeer gewoon nuttige informatie aan te rijken. Ja, ik las het ook zorgvuldig. Misschien werd er bedoeld: "ik hou van hard zolang het geen pijn doet" en dat is prima! Voorzichtigheid kan daarom heel belangrijk zijn voor een goede verstandhouding (in bed).

vrijdag 4 augustus 2017 om 15:45
Het was toch omklemmen?:-)zozoe schreef: ↑04-08-2017 15:27Al die centimeters die in de rondte vliegen, het maakt mij denk ik niets uit als het complete plaatje gewoon lekker is. Zoenen, strelen. teasen en pleasen.
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:49