Does size matter?

31-05-2017 09:17 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ervaren vrouwen het met iemand die klein geschapen is en iemand die groot geschapen is?
YouWish schreef:
04-08-2017 15:05
Wat lul je nou? Ze zegt toch dat ze geen ervaring heeft met groot?

Of zag je nergens anders een mogelijkheid om weer even aan te stippen dat je zelf een grote hebt? Dat had je tenslotte al 5 minuten nergens gezegd. :zzz:
Je hebt hem toch iedere keer weer door, balen voor Charles!
Al die centimeters die in de rondte vliegen, het maakt mij denk ik niets uit als het complete plaatje gewoon lekker is. Zoenen, strelen. teasen en pleasen.

En ja Charles_Gentle28, het mag hard, graag zelfs, maar dan nog hoeft het geen pijn te doen, dat is gewoon niet mijn ding. Als je zo'n groot formaat hebt als je zegt dat je hebt en je moet stoppen omdat de dame er pijn aan heeft dan zeg ik: laat maar, die ervaring wil ik niet eens.

Dank je voor de bijval YouWish
Dit is mijn motto
Ik ga niet in op persoonlijke afgunst, maar probeer gewoon nuttige informatie aan te rijken. Ja, ik las het ook zorgvuldig. Misschien werd er bedoeld: "ik hou van hard zolang het geen pijn doet" en dat is prima! Voorzichtigheid kan daarom heel belangrijk zijn voor een goede verstandhouding (in bed).
zozoe schreef:
04-08-2017 15:27
Al die centimeters die in de rondte vliegen, het maakt mij denk ik niets uit als het complete plaatje gewoon lekker is. Zoenen, strelen. teasen en pleasen.

En ja Charles_Gentle28, het mag hard, graag zelfs, maar dan nog hoeft het geen pijn te doen, dat is gewoon niet mijn ding. Als je zo'n groot formaat hebt als je zegt dat je hebt en je moet stoppen omdat de dame er pijn aan heeft dan zeg ik: laat maar, die ervaring wil ik niet eens.

Dank je voor de bijval YouWish
Het was toch omklemmen?:-)
badmeester schreef:
04-08-2017 15:45
Het was toch omklemmen?:-)
Ook.
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven