Does size matter?

31-05-2017 09:17 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ervaren vrouwen het met iemand die klein geschapen is en iemand die groot geschapen is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever er tussenin. Geen pinkeltje, maar ook geen tuinslang.
Alle reacties Link kopieren
Extreem klein of groot kan ongemakken geven.
Alle reacties Link kopieren
Extreem klein of groot is niet handig.
Maar als ik moet kiezen dan liever te groot, dan te klein.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-05-2017 09:40
Extreem klein of groot is niet handig.
Maar als ik moet kiezen dan liever te groot, dan te klein.
Wat versta je dan onder extreem klein en extreem groot?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gemiddeld is goed.
Alle reacties Link kopieren
Dylann schreef:
31-05-2017 09:47
Wat versta je dan onder extreem klein en extreem groot?
https://www.gezondheidsnet.nl/seks-en-s ... n-je-penis
alles ver boven/ondergemiddeld
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-05-2017 09:49
https://www.gezondheidsnet.nl/seks-en-s ... n-je-penis
alles ver boven/ondergemiddeld
Haha duidelijk
Natuurlijk!
Vage vraag. Groot formaat wordt meestal wel enthousiast onthaald. Enkele keren wel probleempje mee gehad bij onervaren meisje, dat erg moeilijk ging of niet elke condoom past. Geduldig zijn en blijven praten, eenmaal zover is het wel top!
Beetje onduidelijke vraag TO. Op elk potje past een dekseltje. Dus als je wat kleiner geschapen bent dan komt het ook goed. Werk dan goed aan je techniek.
Het is echt niet zo dat vrouwen geen kleine willen. Maar voor het zicht zullen de meeste wel voor groot kiezen.
Ik wel in ieder geval. Als die broek omlaag gaat en daar komt een keiharde, ferme staaf tevoorschijn, dan gaat er wel wat door je heen. Zoiets als, slik, daar word ik straks op gespiest.
Maar ook die man moet zijn best doen om er goede seks van te maken dus wat dat betreft is er geen verschil.
Ik hou van groot.
Ik zeg er ook geen nee tegen
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
02-06-2017 13:00
Beetje onduidelijke vraag TO. Op elk potje past een dekseltje. Dus als je wat kleiner geschapen bent dan komt het ook goed. Werk dan goed aan je techniek.
Het is echt niet zo dat vrouwen geen kleine willen. Maar voor het zicht zullen de meeste wel voor groot kiezen.
Ik wel in ieder geval. Als die broek omlaag gaat en daar komt een keiharde, ferme staaf tevoorschijn, dan gaat er wel wat door je heen. Zoiets als, slik, daar word ik straks op gespiest.
Maar ook die man moet zijn best doen om er goede seks van te maken dus wat dat betreft is er geen verschil.
Duidelijkk thankyou😉
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het echt een issue aan het worden en maakt me erg onzeker. Mijn vriendin zegt er niet veel problemen mee te hebben maar daar twijfel ik aan. Maakt het echt veel verschil en wanneer is klein echt te klein?
xxsnl schreef:
30-06-2017 22:14
Voor mij is het echt een issue aan het worden en maakt me erg onzeker. Mijn vriendin zegt er niet veel problemen mee te hebben maar daar twijfel ik aan. Maakt het echt veel verschil en wanneer is klein echt te klein?
Mijn ex vriend had een hele kleine penis, enkele centimeters dus. Ik kon er gewoon van klaarkomen. En dit was echt wel klein.

Ik zeg wel heel eerlijk dat ik groter wat intenser vind, maar ik had er nooit een probleem mee.
Mijn huidige vriend is kleiner geschapen dan mijn ex. Ik vind de sex echter veel fijner met mijn vriend, het heeft voor mij echt niet alleen met size te maken. Hij is kleiner geschapen, maar wel veel beter in bed.
Bovendien "beukte" mijn ex bij sommige standjes (ongewild) wel eens tegen mijn baarmoedermond aan, wat best pijnlijk was af en toe. Dat heb ik met mijn vriend niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd van groot, vind ik gewoon lekkerder.. Maaaarr het zegt nog niets over verdere kwaliteiten, dus kan evengoed waardeloze sex zijn.
Alle reacties Link kopieren
Te klein is voor mij een no go! :nope:
Alle reacties Link kopieren
Liever wat korter en dik dan lang en dun!
xxsnl schreef:
30-06-2017 22:14
Voor mij is het echt een issue aan het worden en maakt me erg onzeker. Mijn vriendin zegt er niet veel problemen mee te hebben maar daar twijfel ik aan. Maakt het echt veel verschil en wanneer is klein echt te klein?
Als ze er echt problemen mee zou hebben zou ze niet bij je zijn. Geloof haar dus maar gewoon.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
02-07-2017 04:54
Als ze er echt problemen mee zou hebben zou ze niet bij je zijn. Geloof haar dus maar gewoon.
Precies.
Wat een gedoe altijd.

Als een goede relatie alleen afhangt van een paar cm meer of minder tussen de benen, dan mag je je afvragen of je vriendin wel geschikt voor je is.
QueenArachnia schreef:
01-07-2017 23:11
Liever wat korter en dik dan lang en dun!
Gelukkig is er ook nog de optie lang en dik ;)
Aangezien groot, klein, lang, dik etc nogal subjectieve begrippen zijn kun je wellicht ook de cm's erbij zetten... weten we waar we het over hebben... dus lengte... diameter...
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
02-07-2017 10:39
Gelukkig is er ook nog de optie lang en dik ;)
Ja, maar te lang vind ik ook niet fijn. Dat gestoot tegen je baarmoedermond.. niet zo prettig. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven