doggy?

25-10-2014 21:10 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben zo benieuwd hoe jullie denken over de doggy-style. Ik heb er zelf erg veel moeite mee namelijk, en ik doe het dan ook niet. Als ik zo op m'n knieën zit voel ik me dus écht net een hond, ik vind het zo'n smerig, vrouw-onterend standje..! Ben ik flauw? Of denken jullie er ook zo over?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:10:

Hoi dames,

Man hier, mag dat ook ?

quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:10:, ik vind het zo'n smerig, vrouw-onterend standje..! Ben ik flauw? Of denken jullie er ook zo over?Mijn vrouw denkt er precies zo over jackie... "maar dan kijk je zo tegen mijn poepert aan ! Da wil ik nie hebben !"

Laatste keer dat we dit standje hebben gedaan zal alweer een jaar of 7 geleden zijn schat ik, terwijl ik het een waanzinnig standje vind... haar rondingen voor mijn neus, de licht holle rug, maar helaas... geen doggy bij Al thuis. Erover beginnen doe ik dus allang niet meer, heb nog een heel klein beetje de stille hoop dat ze het een keer 'in het heetst van de strijd' wel weer een keertje toestaat.
One life, live it !
quote:theemok schreef op 27 oktober 2014 @ 17:21:

Genoteerd.Strap on aangeschaft ?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:klussendeman schreef op 27 oktober 2014 @ 17:22:

ik ben 1.94 En met kniebeschermers .. nog hoger/ langer.. @Rooss.. da's best lastig kan ik je vertellen...
Jij mag nooit meer raden.
nee, zachte wanten ..........
hoe ouwer, hoe gekker..............
kniebeschermers zitten standaard in mijn broek ...........echt wel veel pelzier van
quote:theemok schreef op 27 oktober 2014 @ 20:21:

Jij mag nooit meer raden. heerlijk.. een treintje
quote:dieddo schreef op 27 oktober 2014 @ 20:21:

[...]

En met kniebeschermers .. nog hoger/ langer.. @Rooss.. da's best lastig kan ik je vertellen...

Nee hoor, dan ga ik op het randje en mag hij staan, desnoods 2 kussentjes onder mijn knieën

Verder ga ik natuurlijk niét in op de intieme ins en outs van mijn tegenwoordige seksleven, dat snappen jullie wel toch?
Onzinzin... als ik weer blaas en de sahara wegspoel heb ik ook best zin in treintjes.. (welke samenstelling dan ook)..
TO.... nu dat rare idee al uit je hoofd? Meid.. probeer het niet zo moeilijk te zien.. het is echt geen hondjes hoor.. just doggy.. Op zijn grieks.. da's pas eng
Blazen..Hmm.. ik krijg ineens ideetjes

Op zijn grieks, wat was dat toch ook weer? Analisatie of tietneuk'n?
Analisatie... (ik moest ook ff wikepedieën)...
Oh ja, wiki is verlopen hier. Ik moet weer betalen geloof ik.
Nu je t zeg.. Russisch.. dat is iets voor TO... ligt ze op haar rug.. tieten tegen elkaar.. niets vrouw onterends aan toch?

(voor mij wel, want tussen die kleine tieten van mij past niets.. moet ik nu een topic openen over dieddo onterend of zo? )
quote:Rooss4.0 schreef op 27 oktober 2014 @ 20:38:

Oh ja, wiki is verlopen hier. Ik moet weer betalen geloof ik. verlopen...
Ja! Topic "te kleine tiet'n om te neuk'n" vast een daverend succes. Ik doe met je mee trouwens.
Ik houd het hierbij.. en hoop dat TO er smakelijk om kan lachen en dat honden picje vergeet als ze doggy genomen wordt...

Lieve TO.. niets is vrouw onterend zolang je jezelf er goed bij voelt (en lekker genomen wordt..dat dan weer wel.. )
Ja, ik probeerde je al naar klets te lokken. Ik ben een kleinetiet'nlokker schijnbaar.
ben er ... treintje?
Ik begrijp je wel, TO en zou alleszins veel respect voor je keuze tonen. Het is zeker niet 'classy' je wederhelft haast als een object zo te nemen, misschien omdat je elkaar ook niet aankijkt... Maar wel zo verdomd geil! Is iets waar vrouw zelf voor moet openstaan. Het ligt ook delicaat vragen, vind ik. Tenzij in ONS...

Doe je het wel eens staand langs achter of schildpadje?
Niets zo intiem als doggy of grieks de man laten klaarkomen.. elkaar (hij mij) vast pakken en samen nagenieten.. echt.. ik ga naar bed.. nu nu nu zo sahara, de groeten
Het enige onintieme wat ik eraan kan ontdekken is dat je elkaar niet ziet. Verder vind ik juist een standje met heel veel contact.

Vooral de uithijgende man die na zijn orgasme op mijn rug stort, ik die door mijn hoeven ga en wij samen die lachend op het matras storten.

Maar goed, een ieder mag doen wat goed voelt en laten wat dat niet doet.
quote:dieddo schreef op 27 oktober 2014 @ 20:52:

Niets zo intiem als doggy of grieks de man laten klaarkomen.. Niets zo intiem? Mwah.

elkaar (hij mij) vast pakken en samen nagenieten.. Dat dan weer wel:-)
ik heb het vandaag gedaan en het was precies zoals je beschrijft Roos.

heerlijk lachend instorten na heerlijk klaarkomen.
Het is jullie gelukt! Ik ben er anders over gaan denken! Wat zal m'n toekomstige lover jullie dankbaar zijn, en ik eigenlijk ook wel! Al, laat je vrouw dit topic eens lezen, het is toch een opvallende uitkomst.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven