Dominante vrouwen?

13-01-2018 17:05 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst wil ik zeggen dat ik een jongeman man, mijn excuses daarvoor. Ik zal niemand PM'en en mij verder nu ook afmelden. Ik heb gewoon wat vragen omdat hier alleen maar vrouwen zitten.

Ik heb jullie advies nodig, vrouwen.
Hoe/waar vindt ik nou een 'dominante' vrouw? Iemand die een (te) lieve gehoorzame/onderdanige jongeman kan accepteren?

Tips zijn welkom. Dank jullie wel!

- ik meld mij nu af.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste zitten hier niet alleen maar vrouwen. Zeker niet op deze pijler. Dus als je niet zit te hengelen en geen pb's ongevraagd gaat sturen hoef je je helemaal niet af te melden (geen idee trouwens hoe je dat wil doen) maar gewoon meeschrijven in je topic dat is juist wel zo netjes als mensen de moeite doen om te reageren.

Wat je vraag betreft zijn er niet speciale sites of forums hiervoor? Welke stappen heb je ondernomen om een vrouwelijke dom te vinden? En hoe oud ben je?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Je moet er niet aan denken dat hier alleen maar vrouwen zouden zitten. Dat zou een forum vol roddel, intrige en concurrentiestrijd opleveren.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
13-01-2018 17:08
Ten eerste zitten hier niet alleen maar vrouwen. Zeker niet op deze pijler. Dus als je niet zit te hengelen en geen pb's ongevraagd gaat sturen hoef je je helemaal niet af te melden (geen idee trouwens hoe je dat wil doen) maar gewoon meeschrijven in je topic dat is juist wel zo netjes als mensen de moeite doen om te reageren.

Wat je vraag betreft zijn er niet speciale sites of forums hiervoor? Welke stappen heb je ondernomen om een vrouwelijke dom te vinden? En hoe oud ben je?
Bedankt voor uw terugkoppeling. Goed dat ik dit nu weet dan!
Zal netjes antwoorden op elke reactie dan. :)

Ik ben op wat eroktieke site's gaan kijken zoals s**jobs e.d.
Maar daar is het eenmalig contact of het kost mij een flinke x bedrag per uur/sessie.

Ik ben 25 jr.
anoniem_362526 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 17:16
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
13-01-2018 17:10
Je moet er niet aan denken dat hier alleen maar vrouwen zouden zitten. Dat zou een forum vol roddel, intrige en concurrentiestrijd opleveren.
Haha, bedankt voor je reactie! :)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha kerol, daar helpen die paar mannen hier helpen daar ook niet veel aan. Maar TO; Nu heb je al twee reacties van mannen tegen 1 vrouw. Ik heb alleen geen idee van dominante vrouwen maar ben wel benieuwd hoe ik dat moet zien in combinatie met je forumnaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die een gehoorzame/onderdanige man een prettig gezelschap vinden. Misschien om geld los te krijgen of om over te meesmuilen met iedereen die het horen wil.

Vrouwen willen iemand met zelfrespect. Passieve onderdanige mannen moeten een hoop opgekropte woede onderdrukken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
13-01-2018 17:18
Hahaha kerol, daar helpen die paar mannen hier helpen daar ook niet veel aan. Maar TO; Nu heb je al twee reacties van mannen tegen 1 vrouw. Ik heb alleen geen idee van dominante vrouwen maar ben wel benieuwd hoe ik dat moet zien in combinatie met je forumnaam.
Er heerst hier een eenzaamheid, ik had me ook zo kunnen noemen:
Wat voorbeelden: "Onderdaan, mondurinior, slaafje" etc.

Maar kwam toen even niet in mij op.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
13-01-2018 17:24
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die een gehoorzame/onderdanige man een prettig gezelschap vinden. Misschien om geld los te krijgen of om over te meesmuilen met iedereen die het horen wil.

Vrouwen willen iemand met zelfrespect. Passieve onderdanige mannen moeten een hoop opgekropte woede onderdrukken.
Misschien heeft u gelijk en moet ik mij maar vermannen.
Misschien kan je dit beter vragen in het bdsm topic? de rest van viev zal je alleen maar de put in trappen en roepen dat je een vent moet zijn
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
13-01-2018 17:30
Misschien kan je dit beter vragen in het bdsm topic? de rest van viev zal je alleen maar de put in trappen en roepen dat je een vent moet zijn
Dank je! Das een goeie, nogmaals dank! (y)
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een account op fetlife? Misschien kun je daar een contact advertentie plaatsen :)
Alle reacties Link kopieren
Felix_Urbexicus schreef:
13-01-2018 17:36
Heb je al een account op fetlife? Misschien kun je daar een contact advertentie plaatsen :)
Yes, die heb ik. Iets meer dan een jaar nu, nauwelijks berichten ontvangen.
Hoe vaak ik ook zoek in groepen etc.
Alle reacties Link kopieren
fetlive.com
of bdsmzaken.nl
Daar zou je in contact kunnen komen met dominante vrouwen.
Hier loopt het vol met dominante vrouwen, maar niet in relaties :)
Alle reacties Link kopieren
EenzameMan schreef:
13-01-2018 17:41
Yes, die heb ik. Iets meer dan een jaar nu, nauwelijks berichten ontvangen.
Hoe vaak ik ook zoek in groepen etc.
Ga je ook naar munches? Naar mijn mening ontmoet je zo sneller en makkelijker nieuwe mensen.

Al kom je maar iemand tegen om samen mee naar een feest te gaan, waar je weer nieuwe mensen ontmoet :)
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
13-01-2018 17:10
Je moet er niet aan denken dat hier alleen maar vrouwen zouden zitten. Dat zou een forum vol roddel, intrige en concurrentiestrijd opleveren.
Van de heren krijg je ongeveer hetzelfde, met als bonus topics op deze pijler over hete plassertjes en #ikwilzaad
Alle reacties Link kopieren
Felix_Urbexicus schreef:
14-01-2018 11:11
Ga je ook naar munches? Naar mijn mening ontmoet je zo sneller en makkelijker nieuwe mensen.

Al kom je maar iemand tegen om samen mee naar een feest te gaan, waar je weer nieuwe mensen ontmoet :)
Nee, nog nooit gegaan...
Ik ben redelijk onzeker en word snel nerveus in een drukke omgeving. Ben dan totaal niet mij zelf...
Alle reacties Link kopieren
Het aantal "Dommes" is gewoon niet zo dik gezaaid, ik weet niet of je kans maakt als je ergens een advertentie plaatst. Volgens mij maak je meer kans als je inderdaad munches of speelavonden bezoekt maar het zou wel fijn zijn als je wat lef tentoon zou spreiden, anders ben je onzichtbaar.
Het lijkt mij een goede stap om je onzekerheid en je nervositeit onder de loep te nemen. Heb je vrienden? Doe je aan sport? Word zichtbaar door je leuke karakter, dan word je ook gezien.
...
Alle reacties Link kopieren
Gehoorzaam zeg je....Als je mijn huis poetst de boodschappen doet en zorgt dat er s'avonds lekker eten op tafel staat. Wil ik er best voor zorgen dat jij aan het einde van de dag alle hoeken van t huis ziet :whip: ;)
Alle reacties Link kopieren
Dé vrouw is dominant in aantal, het is dus biologisch bepaald dat de vrouw domineert.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Dat is hengelen want volgens mij klinkt dat wel als een aantrekkelijk voorstel :-o
Alle reacties Link kopieren
EenzameMan schreef:
14-01-2018 13:24
Nee, nog nooit gegaan...
Ik ben redelijk onzeker en word snel nerveus in een drukke omgeving. Ben dan totaal niet mij zelf...
Tja, als je thuis blijft wachten tot er een Domme aanbelt wordt het ook niks.
En in een eerder berichtje schreef je dat je ook niets online ontvangt. Meng je je wel in discussiegroepen of wacht je online ook liever af?
Kip-ei probleem he, dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven