Doorgaan met scharrelen?

29-07-2021 19:00 66 berichten
-
anoniem_383168 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 18:28
99.80% gewijzigd
Het is misschien meer een verschil in behoefte aan verdere intimiteit…
Dit gaat je waarschijnlijk opbreken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je niet zou willen verder gaan? Je mist net iets meer intimiteit, maar als je niet doorgaat heb je geen intimiteit en je hebt geen energie om opnieuw relatie aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hij gebruikt jou dus wel echt voor seks, gezien het feit dat alle contact van jou uit komt?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-07-2021 19:07
Hij gebruikt jou dus wel echt voor seks, gezien het feit dat alle contact van jou uit komt?
Ze gaat er zelf mee akkoord dus van gebruiken is hier geen sprake. Ook wist ze van tevoren al dat hij geen relatie wou.
-
anoniem_383168 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 18:28
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ZeroRose schreef:
29-07-2021 19:10
Ze gaat er zelf mee akkoord dus van gebruiken is hier geen sprake. Ook wist ze van tevoren al dat hij geen relatie wou.
Blijkbaar wil zij toch meer, misschien geen relatie maar toch meer. En hij dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Samen slapen doe je normaalgesproken niet echt met een scharrel. Zelfde geldt voor veelvuldig app contact.

Ik denk dat je toch meer gevoelens voor hem hebt dan je toegeeft. Of niet per se voor hem maar dat je toch meer zoekt in een relatie.

Het kost je nu al energie en ik denk dat je die energie beter kunt stoppen in jouw herstel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je er beter mee kan stoppen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-07-2021 19:13
Blijkbaar wil zij toch meer, misschien geen relatie maar toch meer. En hij dus niet.
Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-07-2021 19:07
Hij gebruikt jou dus wel echt voor seks, gezien het feit dat alle contact van jou uit komt?

Zij gebruikt hem toch ook voor de seks? Prima toch als dat OK is voor beiden?

TO, levert dit je voldoende energie op? Of kost het onder de streep meer energie dan dat het je plezier doet?
beetjegek schreef:
29-07-2021 19:13
Blijkbaar wil zij toch meer, misschien geen relatie maar toch meer. En hij dus niet.
Maar daar is hij 100% eerlijk over. Aan haar om te zeggen ok, of niet. Dat vind ik niet gebruiken. Hoogstens luistert to te weinig naar haar eigen behoeftes. Maar daar staat tegenover dat dit soort afspraken zelden evenwichtig uitpakken.
-
anoniem_383168 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 18:29
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roze-tulp schreef:
29-07-2021 19:22
Als ik merk dat het me meer energie kost dan dat het me oplevert dat ik er dan mee stop
Dit wilde ik net voorstellen :D
Alle reacties Link kopieren
Roze-tulp schreef:
29-07-2021 19:12
Eh, ik wil toch ook seks met hem? En wat hierboven is gezegd. Hij is van meet af aan eerlijk geweest over hoe hij erin staat, nog voordat we seks hadden gehad.
Maar na de seks de handen wassen en weer op de fiets stappen? Wat is dit voor armoedig gedoe? Het is hem denk ik om het even waar hij hem inhangt en jij wilt meer en je verdient ook meer dan dit.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
ZeroRose schreef:
29-07-2021 19:14
Samen slapen doe je normaalgesproken niet echt met een scharrel. Zelfde geldt voor veelvuldig app contact.

Ik denk dat je toch meer gevoelens voor hem hebt dan je toegeeft. Of niet per se voor hem maar dat je toch meer zoekt in een relatie.

Het kost je nu al energie en ik denk dat je die energie beter kunt stoppen in jouw herstel.
Huh? Maar dan kan je toch net zo goed even naar de wallen?
Iedere dag is gehaktdag
-
anoniem_383168 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 18:29
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roze-tulp schreef:
29-07-2021 19:49
Zo plat als jij het schetst is het zeer zeker niet.
Hoe gaat het dan? Hij komt langs, jullie hebben seks en dan?
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dit eigenlijk?
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
29-07-2021 19:51
Hoe gaat het dan? Hij komt langs, jullie hebben seks en dan?
En wat zou daar mis mee zijn?
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
29-07-2021 19:48
Huh? Maar dan kan je toch net zo goed even naar de wallen?
Slaat echt nergens op deze opmerking.
-
anoniem_383168 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 18:30
0.00% gewijzigd
ZeroRose schreef:
29-07-2021 19:14
Samen slapen doe je normaalgesproken niet echt met een scharrel. Zelfde geldt voor veelvuldig app contact.
Ik doe dat wel met mijn scharrels. Zonder verder contact is het alleen voor de neuk. Dat is erg plat. Ik denk dat TO hem ziet als scharrel en hij haar als neukertje. Dat werkt niet. Maar het is maar net welke betekenis je geeft aan het woord scharrel.
Ik wil ergens wel een relatie, maar heb er gewoon ook de puf en tijd niet voor. Nja tijd misschien wel, maar gewoon geen zin:) Ergens sta ik er wel voor open hoor, maar zie het komende tijd niet snel gebeuren.
Daarom ook een scharrel/fwb, hoe je het ook maar wilt noemen. Ik doe met diegene wel leuke dingen en ook blijft hij slapen en nee het is echt geen relatie. Wil alleen zeggen dat er dus ook nog iets tussen in zit..... Wellicht kun je meer op zoek naar een fwb?
anoniem_405244 wijzigde dit bericht op 29-07-2021 21:00
5.27% gewijzigd
Het schuurt nu al en dat gaat alleen maar erger worden. Niet iedereen is hier geschikt voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven