Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
woensdag 18 oktober 2017 om 12:12
Dat hangt er heel erg vanaf. Het kan me heel erg opwinden als de dingen die hij noemt interessant zijn en hij duidelijk de intentie heeft om dergelijke dingen met mij te doen. Opschepverhalen puur om indruk op mij te maken vind ik vooral een teken van onzekerheid en dus niet zo heel erg sexy.
Wat heeft een bedpartner je ooit vertelt dat je echt niet had hoeven horen?
Wat heeft een bedpartner je ooit vertelt dat je echt niet had hoeven horen?
woensdag 18 oktober 2017 om 12:59
Wel meer dingen die ik liever niet had geweten. Maar een ding kwam flink aan. Dat zijn ex wel kon klaarkomen puur door penetratie en dat het bij mij wel erg lang duurde.
Wat ligt bij jou gevoelig door eerdere ervaringen of wat heb jij weleens gezegd waar je later spijt van had?

Wat ligt bij jou gevoelig door eerdere ervaringen of wat heb jij weleens gezegd waar je later spijt van had?
anoniem_351411 wijzigde dit bericht op 18-10-2017 17:07
Reden: Kleine aanpassing
Reden: Kleine aanpassing
11.37% gewijzigd
woensdag 18 oktober 2017 om 22:42
De eerste keer dat ik met mijn man naar bed ging, heb ik wat vertwijfeld naar zijn (ontspannen) lul gekeken. Niet bijzonder groot. Kennelijk vermoedde hij mijn gedachte, hij lachte naar me en zei " maak je geen zorgen hij gaat nog flink groeien" en inderdaad hij bleek een ouderwetse bloedlul te hebben, waar ik in blije stand toch enigszins van schrok
. Maar spijt, nee het moment komt nog weleens voorbij en dan liggen we samen in een deuk.
Weleens een vrijerijtje naar de maan zien gaan door een lachbui?

Weleens een vrijerijtje naar de maan zien gaan door een lachbui?
donderdag 19 oktober 2017 om 08:17
Helaas wel, al was k diegene die in de deuk lag. Mevrouw had nog nooit gekookt en ik mocht niet mee helpen, vroeg nog hé heb je hulp nodig? Nee hoor, ze gooide alles gekruid in een zakje en zo de oven in
!
Geen seks maar wel enorm veel gelachen!
Wat is de meest spannende plek waar je seks hebt gehad en zou je het nog een keer doen of iets meer risky zoeken?

Geen seks maar wel enorm veel gelachen!
Wat is de meest spannende plek waar je seks hebt gehad en zou je het nog een keer doen of iets meer risky zoeken?
donderdag 19 oktober 2017 om 11:22
De spannendste plek was een plek waar we makkelijk betrapt konden worden, staand tegen n muur. Achter die muur stonden mensen die ons hadden kunnen betrappen. En ik zou dat nu niet nog eens doen omdat ik daar niet op zit te wachten. Nu zou ik er bewust voor kiezen om wel of niet gezien te worden.
Om welke reden is die ene speciale sekspartner je altijd bijgebleven?
Om welke reden is die ene speciale sekspartner je altijd bijgebleven?
donderdag 19 oktober 2017 om 11:25
Omdat ze bi is en ik na een avondje stappen getuige mocht zijn van een heerlijke vrijpartij met een vriendin van haar. Verder alleen met haar verder gegaan. De vriendin had nog een vriend en die wachte daarna op haar in het café.
Ben jij ooit getuige geweest van een vrijpartij van je partner met een ander?
Ben jij ooit getuige geweest van een vrijpartij van je partner met een ander?