Doorgeef-vraag-seks-deel-92

03-10-2017 22:34 3001 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Alle reacties Link kopieren
In of over mijn vagina

Winden erotische foto's je op?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ja, hoewel voor opwinding het vaak wel expliciet moet zijn of ik moet het model kennen.

Als ze over jouw seksleven zo'n ABC-liedje zouden schrijven ("De A is van anaal, dat weten we allemaal"), waar staan dan bij jou de G en de H voor?
De G staat voor Godin en de H voor Heerlijkheid.

Bij welk voedsel heb je seksueel getinte associaties?
Banaan.

Waar heb je het meeste spijt van op seksueel gebied?
Vooral van gemiste kansen

Wanneer deed je het voor het laatst in een parkeergarage?
Hahaha, dat is wel wat jaartjes geleden, maar ik ben absoluut te vinden voor spannende plekjes:)

Worst public sex location ever?
Ik ben parkeergarage-maagd.

Niet dat ik het heb gedaan, maar seks op een schoolplein vind ik persoonlijk het meest ongepast. Of.. verboden gewoon.

Volstaat masturberen voor jou als je geen (seks-)relatie hebt of móet je af en toe echt seks met een ander persoon?
Ik heb toch echt wel sex nodig. Masturberen alleen hou ik heus wel twee dagen vol hoor, maar er zijn grenzen:)

Zou je zonder masturberen kunnen?
Geen dag

Wat bepaald voor jou de bovengrens qua leeftijd van degene met wie je sex wilt of gaat hebben?
Mijn leeftijd/2 + 12 ofzo :) Nee, ik val wel op een bepaalde leeftijd, maar dat heeft niet zozeer met cijfertjes te maken. Het is meer een combinatie van factoren die nu eenmaal vaker bij die leeftijdsgroep voorkomt. Ik leeftijdsgrens heb ik dus ook niet echt.

Welke principe hanteer je bij het kiezen van een bedpartner die je stiekem nergens op vindt slaan?
Haarkleur. Om de een of andere wijze wordt ik geil van rood haar, en al helemaal van rood schaamhaar.

Als je een trio doet, gaat je voorkeur dan uit naar V-V-M of V-M-M?
Saggezza schreef:
15-11-2017 18:03
Haarkleur. Om de een of andere wijze wordt ik geil van rood haar, en al helemaal van rood schaamhaar.

Als je een trio doet, gaat je voorkeur dan uit naar V-V-M of V-M-M?
V M M :)

Wat trekt jou aan in een trio V M M?
Het is heerlijk om beide te zien, te proeven en te voelen. En om deel uit te maken van het spel van de anderen, om daar te proberen het initiatief in te krijgen en dat spel naar mijn hand te zetten.

Zou je het met je boezemvriendin doen als ze jou daarom zou vragen?
Nee! Ik val echt niet op dr, niet op die manier.

Van hoeveel personen weet jij dat ze graag eens seks met je zouden willen?
Twee zeker, misschien drie en ik hoop op vier.

Welke plek in huis is het leukst om sex te hebbem
Nog altijd het bed op de slaapkamer, toch wel het comfortabelste vind ik. Maar daarna toch wel de bank en het tapijt op de vloer.
Zal ik dan maar een nieuwe vraag stellen?

Heb jij ooit schaafplekken op knieën of andere lichaamsdelen gehad door zo'n fijn tapijtje? ;-D
Echt schaafplekken waren het niet, maar wel zo lang op mijn knieën gezeten dat het zeker een week zichtbaar was. En dat terwijl het hoogzomer was en het jurkje, dat ik droeg op weg naar huis, ver boven de knie ophield :$

Waaraan denk jij te kunnen zien dat iemand net seks heeft gehad?
Rode blosjes. Snelle ademhaling en schitterende oogjes. Maar ik ruik het eerder dan ik het zie.

Vraag:

Bij welke vorm van ruwe of ruige seks ligt voor jou de grens?
De grens ligt bij bloeden denk ik

wat is je favoriete huis-tuin-keuken-seksaccessoire?
De elektrische tandenborstel, voor als de batterijen leeg zijn.

Heb jij altijd reservebatterijen in huis voor je speeltjes?

(Excuses voor het ontbreken van de vraag bij mijn vorige reactie)
nee, mijn speeltjes zijn oplaadbaar (maar vergeet ik wel eens tijdig op te laden :'( )

kun je meer vertellen over je weekendplannen?
Leven bij het moment en genieten van wat er op mijn pad komt. Het weekend is nog veel te ver weg voor vastomlijnde plannen, hooguit dichtbij genoeg voor wilde dromen.

Heb je je duren wel eens bezig gehoord of gezien, en werd je daar opgewonden van?
Niet gehoord of gezien maar op een verjaardag van hem was zij nogal behoorlijk dronken en we stonden even met z’n twee in de keuken. Toen zij begint te vertellen dat ze hem als verjaardagkado haar kontje had gegeven. Oftewel ze had zich die morgen anaal laten nemen en ze was behoorlijk in de wolken ervan. Ze vond het heerlijk. Ik werd daar idd opgewonden van.

Heb jij wel eens aan iemand een slaapkamergeheim van jezelf verteld?
Jep dat is weleens gebeurd

Wat ligt er in jouw nachtkastje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven