Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Mijn leeftijd/2 + 12 ofzo Nee, ik val wel op een bepaalde leeftijd, maar dat heeft niet zozeer met cijfertjes te maken. Het is meer een combinatie van factoren die nu eenmaal vaker bij die leeftijdsgroep voorkomt. Ik leeftijdsgrens heb ik dus ook niet echt.
Welke principe hanteer je bij het kiezen van een bedpartner die je stiekem nergens op vindt slaan?
Het is heerlijk om beide te zien, te proeven en te voelen. En om deel uit te maken van het spel van de anderen, om daar te proberen het initiatief in te krijgen en dat spel naar mijn hand te zetten.
Zou je het met je boezemvriendin doen als ze jou daarom zou vragen?
Heb jij ooit schaafplekken op knieën of andere lichaamsdelen gehad door zo'n fijn tapijtje?
Anoniem_344137
donderdag 16 november 2017 om 08:14
Echt schaafplekken waren het niet, maar wel zo lang op mijn knieën gezeten dat het zeker een week zichtbaar was. En dat terwijl het hoogzomer was en het jurkje, dat ik droeg op weg naar huis, ver boven de knie ophield
Waaraan denk jij te kunnen zien dat iemand net seks heeft gehad?
Leven bij het moment en genieten van wat er op mijn pad komt. Het weekend is nog veel te ver weg voor vastomlijnde plannen, hooguit dichtbij genoeg voor wilde dromen.
Heb je je duren wel eens bezig gehoord of gezien, en werd je daar opgewonden van?
Niet gehoord of gezien maar op een verjaardag van hem was zij nogal behoorlijk dronken en we stonden even met z’n twee in de keuken. Toen zij begint te vertellen dat ze hem als verjaardagkado haar kontje had gegeven. Oftewel ze had zich die morgen anaal laten nemen en ze was behoorlijk in de wolken ervan. Ze vond het heerlijk. Ik werd daar idd opgewonden van.
Heb jij wel eens aan iemand een slaapkamergeheim van jezelf verteld?
Anoniem_356515
donderdag 16 november 2017 om 13:45