Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Bekijk jij iemand zo wel eens ongegeneerd en expres zo dat hij/ zij het ziet?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Anoniem_643021e2c600f
vrijdag 10 november 2017 om 14:54
Ja, door flirterig oogcontact te zoeken. Maar al bij al onschuldig en ver van strategie om effectief iemand te neuken. Niemand is zo goedkoop daar onmiddellijk op in te gaan.
Als degene waar je seks mee hebt, ondanks de naar jouw mening prima seks, zelf geen orgasme wil bereiken, vind je dat vervelend, of maakt het jou onzeker?
Anoniem_638f50d08b10f
maandag 13 november 2017 om 19:04
Niet wil bereiken is prima, kan bereiken maakt me onzeker.
Door vrijen na klaarkomen, kom je weer makkelijk in de juiste stemming, of laat maar?
Anoniem_322455
maandag 13 november 2017 om 19:13
Ik kom makkelijk weer in de stemming dus het kan erg fijn zijn.
Wat zou een reden kunnen zijn tijdens een vrijpartij geen enkele keer klaar te willen komen?
Anoniem_638f50d08b10f
maandag 13 november 2017 om 19:37
Vasthouden of ophogen van lustgevoelens, of extremer gesteld, emotioneel straffen van partner.....
Gemiddeld? Hmmmmm, 0 gedeeld12 is....even rekenmachine pakken hoor. AH, heb het: 0 keer:) Ben ergens wel beniewd, maar ik heb nog steeds een heel verkeerd beeld van een parenclub denk ik.
Dat je moet swingen met anderen en dat het er een grote orgie is. Belachelijk maar ik lees het regelmatig terug van mensen die er blijkbaar nog nooit geweest zijn.
Waarom ja jij niet naar een parenclub, wat houd je tegen?
Of
Waarom ga jij wel naar een parenclub, wat vind je er leuk aan?
Ik vind thuisdates leuker, en ga eigenlijk alleen naar parenclubs als er een meet is van bijv een site waar we als swingers opstaan, om andere stellen te leren kennen waar we dan later thuis mee zouden kunnen afspreken
Ooit met meer dan 4 mensen tegelijk 1 matras gedeeld?