Doorgeefvraag 501

donderdag 9 september 2010 om 14:56
quote:ikdoehet schreef op 09 september 2010 @ 14:28:
Geil, maar ik heb het liefst dat hij/zij zelf ook met iemand bezig is.
@Nadah:
Toch wel naar de mannen (ik heb er geen nodig hoor, ben gelukkig getrouwd, maar zou leuk zijn om te zien of het beeld in mijn hoofd klopt)
Jij?Kijkers lijkt me wel geil, ben wat dat betreft wel exhibitionistisch aangelegd (geloof ik).
Geil, maar ik heb het liefst dat hij/zij zelf ook met iemand bezig is.
@Nadah:
Toch wel naar de mannen (ik heb er geen nodig hoor, ben gelukkig getrouwd, maar zou leuk zijn om te zien of het beeld in mijn hoofd klopt)
Jij?Kijkers lijkt me wel geil, ben wat dat betreft wel exhibitionistisch aangelegd (geloof ik).
donderdag 9 september 2010 om 15:05
donderdag 9 september 2010 om 15:10
Ja, er is een persoon. Ik zou de mogelijkheid misschien hebben, maar ik heb haar (buurmeisje) al redelijk uit mijn gedachten gezet. Maakt wel zo langzamerhand plaats voor een ander. Maar nog niet helemaal.
Hoe kun je er voor zorgen dat iemand écht uit je gedachten gaat? (Want steeds met een vraag zoals van IDH komt zij were vrolijk in mijn gedachten.)
Hoe kun je er voor zorgen dat iemand écht uit je gedachten gaat? (Want steeds met een vraag zoals van IDH komt zij were vrolijk in mijn gedachten.)

donderdag 9 september 2010 om 15:12
quote:nadah schreef op 09 september 2010 @ 15:10:
Ja, er is een persoon. Ik zou de mogelijkheid misschien hebben, maar ik heb haar (buurmeisje) al redelijk uit mijn gedachten gezet. Maakt wel zo langzamerhand plaats voor een ander. Maar nog niet helemaal.
Hoe kun je er voor zorgen dat iemand écht uit je gedachten gaat? (Want steeds met een vraag zoals van IDH komt zij were vrolijk in mijn gedachten.)Waarom zou je dit willen weren uit je gedachte? Als het een mooie gedachte is moet je er gewoon heerlijk van genieten!
Hoe kun je er voor zorgen dat iemand écht uit je gedachten gaat? (Want steeds met een vraag zoals van IDH komt zij were vrolijk in mijn gedachten.)Waarom zou je dit willen weren uit je gedachte? Als het een mooie gedachte is moet je er gewoon heerlijk van genieten!

donderdag 9 september 2010 om 15:20
quote:Onrustig schreef op 09 september 2010 @ 15:11:
Euh ja, die is er wel ikdoehet. Wellicht nu slim om mijn mond verder te houden
@Nadah, niet eentje
Heb je wel eens op je werk gemasturbeerd?
Ja, maar dan wel op het toilet, dus niet achter mn desk.
Wat is de gekste plek waar je gemasturbeerd hebt?
Euh ja, die is er wel ikdoehet. Wellicht nu slim om mijn mond verder te houden

@Nadah, niet eentje
Heb je wel eens op je werk gemasturbeerd?
Ja, maar dan wel op het toilet, dus niet achter mn desk.
Wat is de gekste plek waar je gemasturbeerd hebt?