doorgeefvraag
dinsdag 8 april 2008 om 00:04
Het is leuker om 'gestoord' te worden door een gelijkgestemd stelletje dan door een rukkende gluurder, althans dat is onze mening! De locatie was trouwens een stil (dachten wij) duinpannetje bij het naaktstrand. Was dus niet de bedoeling om mensen aan te trekken, maar het leek net alsof bijen op de honing afkwamen....
No question for now, just sleepy.............
No question for now, just sleepy.............
dinsdag 8 april 2008 om 10:03
mijn ex was echt heel jaloers... eerst viel het wel mee, maar toen ik voor mijn werk 10 weken weg was, was het echt niet normaal meer... hij belde me elke avond op om te vragen bij wie ik was geweest, waar ik het over gehad had etc...
en tja, door dat soort ongezellige gesprekken kreeg ik twijfels over onze relatie en ben ik dus vreemd gegaan... hoe ironisch
maar heb nu een heel lief vriendje, die me lekker vrij laat!
en tja, door dat soort ongezellige gesprekken kreeg ik twijfels over onze relatie en ben ik dus vreemd gegaan... hoe ironisch
maar heb nu een heel lief vriendje, die me lekker vrij laat!
dinsdag 8 april 2008 om 10:41
Op m'n werk helaas geen cam
Wel eens iemand met haarzelf zien spelen via cam; erg geil moet ik zeggen.
Je moet denk ik wel erg veel vertrouwen in degene aan de andere kant hebben, wil je niet het risico lopen om "je blote kont" of iets anders op het net tegen te komen...
Wel eens voor de cam geneukt zodat anderen je kunnen zien? Zou je het willen doen?
Wel eens iemand met haarzelf zien spelen via cam; erg geil moet ik zeggen.
Je moet denk ik wel erg veel vertrouwen in degene aan de andere kant hebben, wil je niet het risico lopen om "je blote kont" of iets anders op het net tegen te komen...
Wel eens voor de cam geneukt zodat anderen je kunnen zien? Zou je het willen doen?
dinsdag 8 april 2008 om 11:03
ik heb tot nu toe alleen voor mijn vriend een "showtje" opgevoerd, maar dat was dus solo.
ben denk ik toch bang om mezelf aan vreemden te laten zien, ken (nog) niemand die ik genoeg vertrouw. het lijkt mij leuker om live bekeken te worden, dat geeft toch meer interactie dan een cam en lettertjes op je scherm
heb je weleens cybersex (zo'n vaag woord, maarja...) gehad zonder cam, elkaar dus opgeilen door enkel te chatten?
ben denk ik toch bang om mezelf aan vreemden te laten zien, ken (nog) niemand die ik genoeg vertrouw. het lijkt mij leuker om live bekeken te worden, dat geeft toch meer interactie dan een cam en lettertjes op je scherm
heb je weleens cybersex (zo'n vaag woord, maarja...) gehad zonder cam, elkaar dus opgeilen door enkel te chatten?
dinsdag 8 april 2008 om 12:10