doorgeefvraag
vrijdag 18 april 2008 om 12:11
@BM jazeker...vaak genoeg.. maar om een of andere reden was het altijd zo wanneer je er achteraan zit dan gebeurt het niet en wanneer je er niet specifiek voor op jacht bent dan juist wel..
is diezelfde missie anders voor vrouwen dan voor mannen? ervanuitgaande dat vrouwen makkelijker een man op kunnen pikken dan een man een vrouw...
is diezelfde missie anders voor vrouwen dan voor mannen? ervanuitgaande dat vrouwen makkelijker een man op kunnen pikken dan een man een vrouw...
vrijdag 18 april 2008 om 12:21
Zoals ik her en der wel al eens schreef : seks vind je op elke hoek van de straat. Zomaar oppikken zou ik niet doen. Als ik seks wil en ik wil het nú dan heb ik echt wel iemand in gedachten hoor, maar laat die nu helemaal niet binnen handbereik te zijn ...
Kunnen asexuele dingen je opwinden ?
Kunnen asexuele dingen je opwinden ?
anoniem_23057 wijzigde dit bericht op 18-04-2008 12:23
Reden: rare zinsbouw
Reden: rare zinsbouw
% gewijzigd
vrijdag 18 april 2008 om 14:19
vrijdag 18 april 2008 om 14:41
vrijdag 18 april 2008 om 15:36
quote:gizzy schreef op 18 april 2008 @ 14:41:
Girl next door over anaal...ha ha ha...de nick erop uitgekozen??
Zie ook het anaal topic... na een eerste mindere ervaring is de lust om er vaker aan te beginnen niet zo groot, terwijl een eerste goede ervaring het tot erg lekkere extra kunnen maken.
Nee whaahaa, niet aan gedacht bij het kiezen van mijn nick, de vraag kwam erna!
Heb ook al het anaal topic gelezen. Wil inderdaad wel even weten waar we op moeten letten. Wel spannend allemaal, maar sta er wel voor open (en hoop ook letterlijk )
Girl next door over anaal...ha ha ha...de nick erop uitgekozen??
Zie ook het anaal topic... na een eerste mindere ervaring is de lust om er vaker aan te beginnen niet zo groot, terwijl een eerste goede ervaring het tot erg lekkere extra kunnen maken.
Nee whaahaa, niet aan gedacht bij het kiezen van mijn nick, de vraag kwam erna!
Heb ook al het anaal topic gelezen. Wil inderdaad wel even weten waar we op moeten letten. Wel spannend allemaal, maar sta er wel voor open (en hoop ook letterlijk )