doorgeefvraag
vrijdag 25 april 2008 om 17:03
quote:gizzy schreef op 25 april 2008 @ 16:55:
Nee, ik fake nooit
\ok... nieuwe vraag: kromme piemel goed, afkeuren, of hangt van de kromming af (lekker voor de g-spot)?Heb alleen nog maar mannen gehad met een perfecte rechte piemel. Zou zomaar eens lekker kunnen zijn.
Vrijpartij van een uur? of een vluggertje?
Nee, ik fake nooit
\ok... nieuwe vraag: kromme piemel goed, afkeuren, of hangt van de kromming af (lekker voor de g-spot)?Heb alleen nog maar mannen gehad met een perfecte rechte piemel. Zou zomaar eens lekker kunnen zijn.
Vrijpartij van een uur? of een vluggertje?
vrijdag 25 april 2008 om 17:07
Een uur, na al die uitputtende veroveringsuitwassen die ik nodig heb om een dame dan eindelijk eens tussen de lakens te krijgen neem ik geen genoegen met een vluggertje natuurlijk.
Ik wil nog ergens op terugkomen mag dat? Ik fantaseer namelijk over love1968...
Praat je tijdens de seks, of is het alleen maar kreunen?
Praat je tijdens de seks, of is het alleen maar kreunen?
vrijdag 25 april 2008 om 17:26
quote:stewardess schreef op 25 april 2008 @ 17:05:
[...]
Heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand anders hier ervaring mee?
Ja, ik heb! Het was echt de meest geniale seks ooit! Toen de kleding uit ging moest ik wel even fronsen, maar werkelijk, dat moeten ze iedere man aanmeten.
detail is wel dat het niet voor elk standje geldt, de kromming staat dan de verkeerde kant op :-s
[...]
Heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand anders hier ervaring mee?
Ja, ik heb! Het was echt de meest geniale seks ooit! Toen de kleding uit ging moest ik wel even fronsen, maar werkelijk, dat moeten ze iedere man aanmeten.
detail is wel dat het niet voor elk standje geldt, de kromming staat dan de verkeerde kant op :-s
vrijdag 25 april 2008 om 17:36
Willem wil met niemand vriendjes worden, want ik krijg ook al geen reactie!
Ik ben wel eens van het uiterlijk van een ONS geschrokken op weg naar huis uit de kroeg, dat is pas erg (eigenlijk waren het 2 ons tegelijkertijd, nog erger)
Een niet zo mooie ons, kan dat? Gewoon vanwege een eernstige aanval van lust?
Ik ben wel eens van het uiterlijk van een ONS geschrokken op weg naar huis uit de kroeg, dat is pas erg (eigenlijk waren het 2 ons tegelijkertijd, nog erger)
Een niet zo mooie ons, kan dat? Gewoon vanwege een eernstige aanval van lust?
vrijdag 25 april 2008 om 17:43
quote:stout1975 schreef op 25 april 2008 @ 17:07:
Een uur, na al die uitputtende veroveringsuitwassen die ik nodig heb om een dame dan eindelijk eens tussen de lakens te krijgen neem ik geen genoegen met een vluggertje natuurlijk.
Praat je tijdens de seks, of is het alleen maar kreunen?Wat is je meest opwindende fantasie?
Praat je tijdens de seks, of is het alleen maar kreunen?Wat is je meest opwindende fantasie?