doorgeefvraag
maandag 5 mei 2008 om 08:03
ja, toen ik op de bbc kampeerde.
Waar we overigens per ongeluk waren terecht gekomen.. 's avonds laat aangekomen, t was fris, iedereen kleren aan. .en 's morgens liep iedereen in zn niksie.
Wij (kids) vonden dat erg grappig..mijn ouders niet zo
Toch zijn we 2 weken gebleven
en naakt zwemmen is lekker, mits er niet teveel kwallen zijn..
ben 1 keer in mn zak geprikt..... en prikkelen aldaar is prima.. maar prikken niet
Heb je problemen met het zien van andermans vlees?
Al gauw aanstootgevend? Is het alleen acceptabel als het er 'strak' uitziet?
Waar we overigens per ongeluk waren terecht gekomen.. 's avonds laat aangekomen, t was fris, iedereen kleren aan. .en 's morgens liep iedereen in zn niksie.
Wij (kids) vonden dat erg grappig..mijn ouders niet zo
Toch zijn we 2 weken gebleven
en naakt zwemmen is lekker, mits er niet teveel kwallen zijn..
ben 1 keer in mn zak geprikt..... en prikkelen aldaar is prima.. maar prikken niet
Heb je problemen met het zien van andermans vlees?
Al gauw aanstootgevend? Is het alleen acceptabel als het er 'strak' uitziet?
maandag 5 mei 2008 om 08:31
maandag 5 mei 2008 om 08:54
Ik loop wel bloot door het huis (vaak boven), niet met opzet als de luxaflex open zijn, maar ik ga ze niet speciaal dicht doen. Nou wonen we gelukkig niet heel dicht aan de straat, maar het zal heus wel te zien zijn.
Ben het trouwens met Libby eens, vaak is het al snel niet aantrekkelijk meer en ook niet echt prettig om te zien. Ik vind leuk verpakt véél aantrekkelijker en heb graag dat er nog wat te ontdekken valt.
Wat vind je zelf je mooiste lichaamsdeel?
Ben het trouwens met Libby eens, vaak is het al snel niet aantrekkelijk meer en ook niet echt prettig om te zien. Ik vind leuk verpakt véél aantrekkelijker en heb graag dat er nog wat te ontdekken valt.
Wat vind je zelf je mooiste lichaamsdeel?
maandag 5 mei 2008 om 12:45
maandag 5 mei 2008 om 13:16
Echte blunder tijdens de seks nog niet voorgehad.
Maar toen ik in Ibiza verbleef en mijn date mee naar huis nam, sprong ik over mijn tuinmuurtje, bleef met mijn gesp van mijn sandaal hangen aan een uitstekende steen en viel keihard op mijn gezicht, was niet echt flatterend ...
Doe je dingen in bed die je niet graag doet louter & alleen om hem/haar te plezieren ?
Maar toen ik in Ibiza verbleef en mijn date mee naar huis nam, sprong ik over mijn tuinmuurtje, bleef met mijn gesp van mijn sandaal hangen aan een uitstekende steen en viel keihard op mijn gezicht, was niet echt flatterend ...
Doe je dingen in bed die je niet graag doet louter & alleen om hem/haar te plezieren ?