doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
"een effectiever collectief".

Zo doe je het klinken als een militaire operatie.

Heb je een exhibitionistische kant?
Ik loop graag in mijn naksie... en hou van buitensex, waarbij de plek niet perse zo hoeft te zijn dat we absoluut niet gezien kunnen worden...

Denk het wel dan toch?

Wel eens op een bbc gekampeerd (blotebillencamping / FKK camping)?
Nee, en dat lijkt me ook niets. Ik hoef niet zo nodig al dat vlees te zien als ik 's morgens mijn bakkie koffie voor de tent drink of een broodje ga halen.

Wel eens naakt gezwommen?
ja, toen ik op de bbc kampeerde.

Waar we overigens per ongeluk waren terecht gekomen.. 's avonds laat aangekomen, t was fris, iedereen kleren aan. .en 's morgens liep iedereen in zn niksie.

Wij (kids) vonden dat erg grappig..mijn ouders niet zo

Toch zijn we 2 weken gebleven

en naakt zwemmen is lekker, mits er niet teveel kwallen zijn..

ben 1 keer in mn zak geprikt..... en prikkelen aldaar is prima.. maar prikken niet :-)

Heb je problemen met het zien van andermans vlees?

Al gauw aanstootgevend? Is het alleen acceptabel als het er 'strak' uitziet?
Problemen niet, Rubensvrouwen kunnen heel mooi zijn, maar het is toch heel snel het punt van aantrekkelijk voorbij. Dikke mannen, ja sorry, daar kan ik echt niets moois bij bedenken. Neeeeee, dus.

Loop jij bloot door je huis, ook al is er kans dat voorbijgangers je kunnen zien?
Ik loop wel bloot door het huis (vaak boven), niet met opzet als de luxaflex open zijn, maar ik ga ze niet speciaal dicht doen. Nou wonen we gelukkig niet heel dicht aan de straat, maar het zal heus wel te zien zijn.

Ben het trouwens met Libby eens, vaak is het al snel niet aantrekkelijk meer en ook niet echt prettig om te zien. Ik vind leuk verpakt véél aantrekkelijker en heb graag dat er nog wat te ontdekken valt.

Wat vind je zelf je mooiste lichaamsdeel?
mijn billen

welk lichaamsdeel gooi je in de strijd als je een ander wilt verleiden (en hoe doe je dat)?
Mijn borsten, V-hals, strak shirtje, beetje voorover buigen, je kent het wel.

Al sex in de buitenlucht gehad dit jaar?
ja, ik was gisteren echt niet meer te houden hoor... buiten begonnen, binnen afgemaakt

als je de ander snel klaar wilt laten komen, hoe doe je dat dan?
Meestal door pijpen, maar dan gaat het vaak te snel.

Wat vind je het minst mooie lichaamsdeel van jezelf?
Mijn buik!

Heb je lange tenen?
Letterlijk en figuurlijk niet

Wel eens 'geschrokken' van een lichaamsdeel van je bedpartner omdat je dacht dat het er anders uit had gezien?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Geschrokken is een groot woord, maar het is best raar om iemand ineens naakt te zien, terwijl je elkaar al jaren kent. Ik moet wel zeggen dat zijn pik groter was dan ik dacht, ik had daar eigenlijk geen voorstelling van gemaakt.

Does size matter?
Ja

Bij seks in bed; dekens over je heen of niet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Meestal geen dekens, maar als het erg koud is wel!!

Wat is jullie grootste sexblunder tot nu toe?

Echte blunder tijdens de seks nog niet voorgehad.

Maar toen ik in Ibiza verbleef en mijn date mee naar huis nam, sprong ik over mijn tuinmuurtje, bleef met mijn gesp van mijn sandaal hangen aan een uitstekende steen en viel keihard op mijn gezicht, was niet echt flatterend ...

Doe je dingen in bed die je niet graag doet louter & alleen om hem/haar te plezieren ?
Nee, ik heb nog niets gedaan om louter haar te plezieren, maar ik vind ook (bijna) alles lekker om te doen!

Na die val op je gezicht nog wel een leuke avond gehad?
Ja hoor, ik was ook niet gewond of zo (stel je voor !), maar het was wel belachelijk. We hebben het samen eerst weggelachen, maar toch ... er aan denken en daar is het schaamtegevoel terug.

Siëstaseks, leuk ?
Ja, erg leuk, met dit weer lekker buiten.

Wat vind je het allerlekkerste ?
In alle opzichten ga ik dat waarschijnlijk nog beleven :-)

Wel eens een bon gekregen voor ontucht in het openbaar?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee zeg, over genant gesproken.

Weleens betrapt door voorbijgangers?
ja, voor zover je over betrapt kan spreken als je het op een parkeerplaats/op het openbare strand doet

wel eens geroddeld over het formaat?
Yep, vanmorgen nog..... weinig geheimenhoudende hartloopbroek op de sportschool..........

Wel eens over een hek gegluurd omdat jij "geluiden" hoorde?
nee, ben wel eens met opzet binnen gelopen bij iemand waar ik geluiden hoorde.....(beetje plagen van een huisgenote)

als je veel bezigt bent om eigen lijf in conditie te houden stel je dat dan ook als eis aan je partner/sv?
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven