doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Pagina verversen is ook een kunst... pfff
Onzekerheid is op de lange duur wel een afknapper, althans voor mij wel. Iemand die steeds bevestiging nodig heeft om zich beter te voelen, erg vermoeiend en belastend voor een relatie

Kan onzekerheid makkelijk verward worden met verlegenheid?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
not available
heb nog niet echt een verlegen man meegemaakt, maar ik ben zelf soms wat verlegen/onzeker. dat kan best een belemmering zijn, maar met de juiste woorden/aanrakingen is dat snel weg te werken!

ben jij wel eens onzeker over jouw kunnen in bed?
Misschien niet meteen een afknapper, maar wel een minpuntje. Ik hou van vrouwen die weten wat ze willen

Zo leer je nog eens wat: het woord "piemelpap" had ik tot voor kort nog nooit gehoord ......

Wel eens een timide, onzeker iemand ontmoet die vervolgens in bed een heel ander mens bleek te zijn? Of omgekeerd?
not available
Als het niet kan of mag.

Wel eens het idee gehad dat een collega met je zat te flirten?
Niet alleen het idee, ik wist het zeker....

Wel eens seks op de werkvloer?
Ik heb seks gehad op twee verschillende werkvloeren.

Echter, huidige werkvloer is zeer libido-killend, misschien heb ik er ooit wel eens seks als moest blijken dat dit de enige plek is die overschiet op aarde ...

Al eens een seksende collega betrapt ?
Ja, ooit......met mij.

Waarom zijn 'foute' mannen zo spannend?
Geen idee, maar ze zijn zoveel lekkerder da's zeker !

Fout boven !

Ben je ooit achteraf nog lastig gevallen geweest door een ex-sekser ?
Ja mijn ex, die begon over Ali Mentatie en de 40 Rovers

Is het nu eigenlijk zo dat die mannen zo fout zijn of dat de vrouwen gewoon beter zouden moeten weten?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik denk het laatste...

Heb je wel eens je partner bevredigd tijdens het autorijden?
Eh.. nee, maar ik ben wel eens bevredigd tijdens het autorijden.. telt dat ook?.. Overigens een levensgevaarlijke bezigheid.. Bij een testopstelling, vergeleken met telefoneren tijdens het autorijden, cd's wisselen tijdens het autorijden en gepijpt worden tijdens het autorijden, blijkt dat laatste toch echt het meeste af te leiden van het daadwerkelijk besturen van de auto..

Heb je bij gebrek aan een deugdelijke dildo dan wel vrolijke vibo ook wel eens huis-tuin-of-keuken objecten gebruikt om jezelf te bevredigen?
@ hela: ja heb ik gedaan... zei nog tegen hem dat hij ff moest zeggen als we weer in zicht waren zeg maar. staan we ineens stil voor een stoplicht, ik kom omhoog en kijk in de auto die naast ons stilstaat met 3 applauduserende jongens...

achja, ken ze toch niet, dus kon er ook wel om lachen ;)

@ boogje: alleen de speeltjes gebruikt die daar ook echt voor bedoeld waren

deze vraag is vast al gesteld, maar toch: wat is de gekste plek waar jij het ooit hebt gedaan?
Lift (maar of dat echt gek is?)

Verlang jij er ook wel eens naar om weer helemaal hoteldebotel verliefd te zijn?
Hmmm ja, soms wel; daar kan echt niets tegenop :-)

(ik heb me trouwens wel eens bescheurd om een oude Golf die op de snelweg heel erg slingerde, dan weer langzaam reed, dan ineens als een gek ervandoor en weer slingeren..... even later kwam het 2e hoofd in beeld en wist ik genoeg )

Heb je wel eens de lift stilgezet tussen 2 verdiepingen om even met iemand loos te gaan?
@ foxy: blijft onze hangmat

Ja, dat heb ik ook wel eens. Blijft een bijzondere combinatie: verliefdheid en grenzeloze geilheid.

Laat de vraag staan
Ik herinner mij het gevoel natuurlijk nog wel, maar ik wens niet meer verliefd te worden neen, liever af en toe eens seksen met iemand die ik lekker vind en met wie het goed klikt. Zo zie je maar, veeleisend ben ik niet alhoewel, humhum.

Waren je eerste sekservaringen erg verschillend met deze uit het gevorderde stadium ?
De Grand Canyon is er niks bij, zoveel verschil....

En op herhaling dan maar: heb je wel eens de lift stilgezet tussen 2 verdiepingen om even met iemand loos te gaan?
neen, trouwens ik neem veel liever de trap. ik vind liften eng ; ik ga liever "niet technisch" van grond.

is jouw bad groot genoeg om in te seksen ?
Nee, geen bad (meer)....

Is sex op een trap überhaupt wel comfortabel?
We gaan binnenkort verhuizen en daar is ons bad groot genoeg; althans, ik zal het eerst moeten proberen

Is sex in water wel lekker? Begrijp dat de dames daar verschillende opvattingen over hebben
Dat niet, wel geil, van de onderste trap tot de zolder, leuke ervaring mee.

En ja, Roland, de lift stil gezet, maar dat begreep je natuurlijk al.

Wel eens te snel klaargekomen en daarna geen zin meer?
Seks in water is niet het lekkerste vind ik, maar het is weer eens wat anders, en je hoeft natuurlijk ook niet in het water te blijven zitten of course.

Als ik snel kom, kom ik daarna nog eens en ... de zin zindert nog dagen na, dus da's 't probleem niet.

Al eens aan buitenseks gedaan in écht slecht weer ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven