doorgeefvraag
vrijdag 23 mei 2008 om 13:38
Onzekerheid is op de lange duur wel een afknapper, althans voor mij wel. Iemand die steeds bevestiging nodig heeft om zich beter te voelen, erg vermoeiend en belastend voor een relatie
Kan onzekerheid makkelijk verward worden met verlegenheid?
Kan onzekerheid makkelijk verward worden met verlegenheid?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 23 mei 2008 om 14:04
Misschien niet meteen een afknapper, maar wel een minpuntje. Ik hou van vrouwen die weten wat ze willen
Zo leer je nog eens wat: het woord "piemelpap" had ik tot voor kort nog nooit gehoord ......
Wel eens een timide, onzeker iemand ontmoet die vervolgens in bed een heel ander mens bleek te zijn? Of omgekeerd?
Zo leer je nog eens wat: het woord "piemelpap" had ik tot voor kort nog nooit gehoord ......
Wel eens een timide, onzeker iemand ontmoet die vervolgens in bed een heel ander mens bleek te zijn? Of omgekeerd?
vrijdag 23 mei 2008 om 14:40
vrijdag 23 mei 2008 om 15:13
Eh.. nee, maar ik ben wel eens bevredigd tijdens het autorijden.. telt dat ook?.. Overigens een levensgevaarlijke bezigheid.. Bij een testopstelling, vergeleken met telefoneren tijdens het autorijden, cd's wisselen tijdens het autorijden en gepijpt worden tijdens het autorijden, blijkt dat laatste toch echt het meeste af te leiden van het daadwerkelijk besturen van de auto..
Heb je bij gebrek aan een deugdelijke dildo dan wel vrolijke vibo ook wel eens huis-tuin-of-keuken objecten gebruikt om jezelf te bevredigen?
Heb je bij gebrek aan een deugdelijke dildo dan wel vrolijke vibo ook wel eens huis-tuin-of-keuken objecten gebruikt om jezelf te bevredigen?
vrijdag 23 mei 2008 om 15:16
@ hela: ja heb ik gedaan... zei nog tegen hem dat hij ff moest zeggen als we weer in zicht waren zeg maar. staan we ineens stil voor een stoplicht, ik kom omhoog en kijk in de auto die naast ons stilstaat met 3 applauduserende jongens...
achja, ken ze toch niet, dus kon er ook wel om lachen
@ boogje: alleen de speeltjes gebruikt die daar ook echt voor bedoeld waren
deze vraag is vast al gesteld, maar toch: wat is de gekste plek waar jij het ooit hebt gedaan?
achja, ken ze toch niet, dus kon er ook wel om lachen
@ boogje: alleen de speeltjes gebruikt die daar ook echt voor bedoeld waren
deze vraag is vast al gesteld, maar toch: wat is de gekste plek waar jij het ooit hebt gedaan?
vrijdag 23 mei 2008 om 15:27
Hmmm ja, soms wel; daar kan echt niets tegenop 
(ik heb me trouwens wel eens bescheurd om een oude Golf die op de snelweg heel erg slingerde, dan weer langzaam reed, dan ineens als een gek ervandoor en weer slingeren..... even later kwam het 2e hoofd in beeld en wist ik genoeg )
Heb je wel eens de lift stilgezet tussen 2 verdiepingen om even met iemand loos te gaan?
(ik heb me trouwens wel eens bescheurd om een oude Golf die op de snelweg heel erg slingerde, dan weer langzaam reed, dan ineens als een gek ervandoor en weer slingeren..... even later kwam het 2e hoofd in beeld en wist ik genoeg )
Heb je wel eens de lift stilgezet tussen 2 verdiepingen om even met iemand loos te gaan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 23 mei 2008 om 15:30
Ik herinner mij het gevoel natuurlijk nog wel, maar ik wens niet meer verliefd te worden neen, liever af en toe eens seksen met iemand die ik lekker vind en met wie het goed klikt. Zo zie je maar, veeleisend ben ik niet alhoewel, humhum.
Waren je eerste sekservaringen erg verschillend met deze uit het gevorderde stadium ?
Waren je eerste sekservaringen erg verschillend met deze uit het gevorderde stadium ?
vrijdag 23 mei 2008 om 15:58
vrijdag 23 mei 2008 om 16:08
Seks in water is niet het lekkerste vind ik, maar het is weer eens wat anders, en je hoeft natuurlijk ook niet in het water te blijven zitten of course.
Als ik snel kom, kom ik daarna nog eens en ... de zin zindert nog dagen na, dus da's 't probleem niet.
Al eens aan buitenseks gedaan in écht slecht weer ?
Als ik snel kom, kom ik daarna nog eens en ... de zin zindert nog dagen na, dus da's 't probleem niet.
Al eens aan buitenseks gedaan in écht slecht weer ?