doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is seks in de regen ook seks in het water? Ja, dus ook buitenseks in slecht weer, keiharde regen maar wel een tropische temperatuur!

Wel eens gehad dat er een huisdier tijdens de seks kwam kijken?
Yip, heb wel eens een nieuwsgierige kater van ons bed moeten verwijderen

Ik ga zo eens de zon opzoeken buiten en laat jullie zonder vraag achter. Goed weekend.

C ya and have fun
Sex in water (zwembad) heeft op mij een leuk effect...ik blijf stijf tot in het oneindige... en ik blijf ook nog mega-hot... en zo wordt het indien gewenst een marathon-wip

Ja echt slecht weer: maar dan wel op de achterbank van mijn auto;-)

Welke onmogelijke dingen heb je al eens gedaan als je ECHT supermega-joepie-geil bent?
Niets is onmogelijk, dus dan ook niet!

Wie neemt vaker het initiatief jij of je partner?
Wisselt wel, maar op het moment doe ik dat meer.

Wijs hem/haar weleens af?
Ja, dat doe ik wel eens.

Word jij wel eens afgewezen door je partner?
Nee, eigenlijk nooit

Zijn er voorwerpen waarbij je altijd aan sex moet denken, terwijl ze er eigenlijk niets mee te maken hebben?
als ik lava lampen zie dan moet ik altijd aan een dildo denken...maar ook bepaald ondergoed, kerstballen, het aanrecht en de voordeurmat doen me met regelmaat aan seks denken...

zijn er specifieke geuren die je associeert met seks?
Diverse aftershaves en eau de toilettes.

Welk geurtje is jouw favoriet?
He van Armani...

Wordt het een weekend met veel seks?
Het is er wel weer voor, en ik voel al een p.o.g opkomen,dussss...

Wel eens seks op een boot gehad?
Wel bijna, maar afgemaakt aan land (omdat ik een klein beetje misselijk werd in het kleine bootje).

Hou je van seks op "lastige" plaatsen?
Ja, vind ik wel een uitdaging.

Heeft je partner jou wel eens enorm verrast met iets spannends?
Bedankt Stew, fijne vraag! Graaf al een tijdje in mijn geheugen... maar zonder resultaat (althans niet met iets dat ik echt als spannend zou bestempelen).

Stel je hebt een op afstand bestuurbaar trilei - wie mag hem bedienen?
Qua tril-ei moet ik dan denken aan dit stukje ´fijnzinnig` entertainment:

http://www.youtube.com/watch?v=PmgwUY6eNt0

Voor degenen die Engels en obsceneties waarderen en niet te snel geshockeerd zijn door bad language.
Aja het vraagje dan nog:

Wat heb je ooit gedaan in een enorme hormonenstorm wat je later niet voor mogelijk hebt gehouden?
't Is lang geleden, ergens in het begin van mijn ontwakende puberteit denk ik. Op een dag werd ik wakker en bleek in plaats van in bed in een tent te liggen. Gelukkig bleek dat mee te vallen toen ik de deken eenmaal wegtrok, maar ik werd aangestaard door een enorme eikel! Overigens best een sympathieke en stevige gozer die Odol bleek te heten. Maar goed.

Bij afwezigheid van een gewillig slachtoffer of vervangende opblaasunit heb ik toen een spontane 1-persoons-trektocht georganiseerd. Geholpen door sterke rukwinden belandde ik uiteindelijk in Frankrijk, alwaar ik door een stel lieve jonge nonnetjes barmhartig werd afgezogen opgevangen. Na een week heerlijk te zijn afgeragd verzorgd werd ik op de trein naar huis gezet, waar ik als man terugkwam.

Eenmaal thuis werd ik bevangen door de volgende prangende vraag, die mij tot op de dag van vandaag bezighoudt:

Wat is de zin van een leven zonder opblaasunit?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Stel niet uit wat je morgen kan doen

Ik weet niet of dit de zin van je leven is; anders verzin ik er gewoon een ander. Wel beeldend taalgebruik. En zo leerden we weer een passage uit je memoires-to-be.

Wie was jouw verovering die je nooit dacht te kunnen verleiden?
Toen ik een jaar of 20 was, de knapste jongen uit mijn toenmalige stamkroeg. Ik had het idee dat hij niet eens wist dat ik bestond, maar ik besloot in een dappere bui (lees:dronken) hem toch maar eens aan te spreken.

Was niet meer dan een ONS uiteraard.

Ik zag laatst nog een filmpje van hem op zijn hyves. Hij is tegenwoordig dichter, draagt ook gedichten voor op poëzie-avonden. Het gekke is dat ik hem helemaal niet knap vind nu, herkende hem ook bijna niet, maar in dat filmpje maakt hij een bepaalde beweging met zijn hoofd, die me onmiddelijk weer weke knieën bezorgde. Dat gebaar kwam me dan ineens weer erg bekend voor.

@ Dutchbelg: leuk filmpje...

Bewaar jij goede herinneringen aan je ontmaagding?
Ik bewaar daar zeer goede herinneringen aan ja, ook al moest ik eerst een tamponneke uit het vaginake trekken en was het een bloedbad. We waren met een groep op fietsvakantie.. en dr was 1 meisje bij dat 2 weken voor de vakantie haar vriendje had gedumpt,al ruim 2 weken geen sex had gehad en over een hoog libido beschikte.

Op de een of andere manier moet ik dat gevoeld hebben... ben in een opwelling toen ik een keer vroeg wakker was bij haar in de tent gekropen en daar is het gebeurd.

Gelukkig sliep iedereen diep, want we waren best lawaaiig, maar niemand heeft ons gehoord (althans.. niemand heeft er OOIT wat van gezegd)

Overkwam je ontmaagding je, of had je m op de een of andere manier gepland?
Niet in de planning opgenomen nee, vond het ook niet zo'n issue. Ik schoof het zelfs eerder voor me uit, vond altijd wel een reden om het nog even niet te doen. Ach ja, te netjes.... pfff.

Was je ontmaagding kort maar krachtig of liep het meteen uit in een fijne langdurige vrijpartij?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
(Volgens mij ben jij ALTIJD vroeg wakker, Slimlief!)

Mijn ontmaagding overkwam mij niet.Ik was 16 jaar en na 7 volle maanden verkering met mijn eerste echte vriendje hebben we onze ontmaagding serieus gepland.Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik er veel en veel meer van verwacht had.

Een vrouw die spuitend klaar komt opwindend of vooral een vieze natte boel?
Goedemorgen, Roland!

Mijn ontmaagding was wel een lange vrijpartij.We hadden de andere dingen al maanden uitgebreid geoefend.

Mijn vraag staat nog.
Goeiemorgen Stew :-)

Lijkt me best opwindend eens mee te maken, en of het nou nat of natter wordt, ach.....

Kan elke vrouw spuitend klaarkomen of is dat een aan de persoonlijke fysiek gebonden 'ding'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven