doorgeefvraag
dinsdag 3 juni 2008 om 20:41
quote:stewardess schreef op 03 juni 2008 @ 20:32:
En wat heb je gegeten?
Iets makkelijks met tonijn, mais, spercieboontjes and such
He nee Hela, zie je het al voor je? Alleen dat schort en dan die laarzen eronder.... kan toch niet joh
Wel eens moeten afwassen in een restaurant wegens geen geld?
En wat heb je gegeten?
Iets makkelijks met tonijn, mais, spercieboontjes and such
He nee Hela, zie je het al voor je? Alleen dat schort en dan die laarzen eronder.... kan toch niet joh
Wel eens moeten afwassen in een restaurant wegens geen geld?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 3 juni 2008 om 20:49
dinsdag 3 juni 2008 om 21:40
dinsdag 3 juni 2008 om 21:52
dinsdag 3 juni 2008 om 21:59
Soms wel, maar alleen als het redelijk consequent is, de input dan. En dan nog alleen soms.
Relaties gaan denk ik vaak stuk omdat er geen balans meer is
Slaan relaties soms door alsof dat het leven is, terwijl er eigenlijk eerst een leven is en relaties 'bijzaak'?
Relaties gaan denk ik vaak stuk omdat er geen balans meer is
Slaan relaties soms door alsof dat het leven is, terwijl er eigenlijk eerst een leven is en relaties 'bijzaak'?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 3 juni 2008 om 22:02
ja relaties slaan soms door ja en dan wordt het behoorlijk benauwend en reden tot vluchten.
In een fijne relatie heb je ruimte voor je individuele wensen en activiteiten, anders verlies je je zelf en dan heeft iemand anders ook niks meer aan je toch.
balans en communicatie zijn denk ik de belangrijkste elementen voor een geslaagd leven samen.
Wat wil je nog doen wat je tot nu toe niet gedurfd hebt
In een fijne relatie heb je ruimte voor je individuele wensen en activiteiten, anders verlies je je zelf en dan heeft iemand anders ook niks meer aan je toch.
balans en communicatie zijn denk ik de belangrijkste elementen voor een geslaagd leven samen.
Wat wil je nog doen wat je tot nu toe niet gedurfd hebt