doorgeefvraag
dinsdag 3 juni 2008 om 23:11
Nee, een dronken man wil alleen maar slapen, althans ik wel. Maar misschien worden andere mannen weer echte Hermannen
Wel eens pissed geworden omdat Henk liever aan de bar had gehangen met zijn maten dan rekening met jou houden voor later?
Wel eens pissed geworden omdat Henk liever aan de bar had gehangen met zijn maten dan rekening met jou houden voor later?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 3 juni 2008 om 23:16
dinsdag 3 juni 2008 om 23:25
Tantraseks is een soort yoga-achtige seks.
Kan uren duren en de man kan klaarkomen zonder te spuiten dus hij kan meerdere keren klaarkomen.
Even kort uitgelegd, ik heb er verder ook niks mee maar heb het pas op tv gezien
Mannelijk orgasme uitstellen schijnt ook te kunnen door krachtig op dat stukje huid te drukken tussen ballen en anus.
Hoe heet dat daar ook alweer??
Kan uren duren en de man kan klaarkomen zonder te spuiten dus hij kan meerdere keren klaarkomen.
Even kort uitgelegd, ik heb er verder ook niks mee maar heb het pas op tv gezien
Mannelijk orgasme uitstellen schijnt ook te kunnen door krachtig op dat stukje huid te drukken tussen ballen en anus.
Hoe heet dat daar ook alweer??