Dronken in bed en ongewenst dingen gebeurd

29-04-2019 18:46 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen weekend was ik opstap en heb toen best veel gedronken. Ik was samen met een vriendin en daar sliep ik ook.
Ik ben met iemand al even aan het daten, en het is wel echt serieus en ben ook echt gek op hem.
Mijn vriendin had haar nummer aan iemand gegeven, en hij wilde nog wel een borrel komen drinken. Vanaf dit moment kan ik me vrij weinig nog herinneren. Hij kwam samen met een vriend binnen bij haar, deze vriend was deze avond niet mee op stap. Ik was erg dronken, en werd bij thuiskomst alleen maar erger. Wanneer dit gebeurd, ga ik altijd ineens er vandoor en naar bed en val in slaap.
ik heb nauwelijks tot niets contact gehad met die vriend die mee was met die jongen.

Door vertellen van mijn vriendin was ik vrij abrupt naar bed gegaan om te slapen. Ze had me nog wat drinken en wat te eten gegeven en ben op bed blijven liggen.
Na een korte tijd kwam die vriend van die vriend bij me in bed liggen, ook hier weet ik niets vanaf. Mijn vriendin is een keer komen kijken en lagen toen gewoon op bed met kleren aan.
Maar ik weet nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeft, ik wilde gaan slapen en was van de kaart.

Blijkbaar is er iets veranderd en hebben wij iets gedaan, mijn vriendin hoorde geluiden uit de slaapkamer komen. Ik zou gekreund hebben dus dacht ze dat het oke was. Naar mijn weten en wat ik voel hebben hij geen seks met mij gehad. maar wel iets..

De volgende dag werd ik wakker en voelde me echt smerig, ik vroeg aan haar wat er gebeurd was.
Ik huh, hoezo dan? ik zou dit nooit doen.. ten eerste wist niet meer wat voor of achter was en ik had iemand lief en heb alleen maar aan hem gedacht die avond. een ik kende hem nog geen uur, twee het is mijn typen niet en drie ik houd niet van ramdom seks

Kan ik in dronkenstaat/slapend toch van ongewenste en ongepaste handelingen genieten of iig zo reageren?

en is dit mijn eigen schuld? Had ik zelfs met een dronken hoofd nee kunnen zeggen... of sliep ik.. of wilde ik dit dan toch wel.. (ik kan het me niet eens voorstellen)

Ik voel me zo dom en stom dat heeft kunnen gebeuren. Je zult begrijpen dat mijn date dit leuk vond en dit nu op een zijde draadje hangt.

PFF, GEEN IDEE HOE IK ME MOET VOELEN KAN ALLEEN MAAR HUILEN
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je smerig, maar je hebt alleen maar van horen zeggen dat er mogelijk iets gebeurd is.

Goeie vriendin die je in een dronken bui aan een jongen uitlevert.

Verder is het ontzettend lastig om wat te zeggen van zo'n warrig verhaal. Stop met dat gezuip. Natuurlijk is het fout om misbruik te maken van iemand die totaal laveloos is. Ik vind het fout dat je vriendin die grens niet bewaakt. Maar wellicht had ze er niet op gerekend dat jij zo bezopen zou zijn en vond ze het wel tijd voor wat actie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je verhaal dagen later nog niet helder. Je kan je ook vies voelen door de kater, stank, verlepte make-up en een droge mond. Dus daar kun je niet veel mee. Je vriendin heeft je gekleed met die kerel op bed zien liggen. Had je je kleren nog aan toen je wakker werd? Zo, ja dan zal er, als er al iets gebeurd is, dit beperkt zijn gebleven tot betasten en zoenen. Zo niet dan mag je uitgaan van meer dan dat. Blijkbaar werd je alleen wakker dus hij is weggegaan?

En dan blijft de vraag of je in je benevelde brein toestemming hebt gegeven of de indruk hebt gegeven. Dat kan, maar door de drank ben je ook ontoerekeningsvatbaar. In een meer nuchtere toestand had je hem afgewezen. En nu, weet je het niet meer. Bewijzen voor aanranding of verkrachting heb je niet. Ik ga er vanuit dat er niets in je drankje zat qua ghb. Als hij te veel op had en niet wist wat hij deed of in staat was jouw toestand en toestemming te beoordelen dan is hij ook ontoerekeningsvatbaarheid.

En je vriendin was waarschijnlijk net zo dronken of slaperig dus ze schatte de situatie ook verkeerd in. Waar is trouwens die vriend gebleven die voor haar kwam? Heeft hij zijn maat bij jou in bed achtergelaten toen je vriendin ging slapen en is gegaan? Of lag hij bij je vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Dat je je 'smerig'voelt, is dat ook niet iets van deze tijd. Als je ook maar iets doms doet dat je je gelijk misbruikt moet voelen. Ik ben vroeger ook wel eens dronken met een jongen naar huis gegaan en de volgende dag vond ik hem helemaal niet leuk, of had ik spijt. Maar smerig of misbruikt voelen, nee.

Verder, vraag het die jongen wat jullie hebben uitgevreten?
Alle reacties Link kopieren
Voor alle "ja hoor je bent verkracht" reacties. Newsflash. Dronken geile vrouwen zeggen mompelen vaak ja. Zo'n kerel kan echt het onderscheid niet maken tussen iemand die ook echt ja bedoelt voor de uren er na of iemand die zich na de daad bedenkt.
Dat kun je zo'n vent echt niet aanrekenen. Het lijkt som wel of het hier vol met mannenhatende maagden zit zeg.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
30-04-2019 11:45
Voor alle "ja hoor je bent verkracht" reacties.
Alle? Ik tel er nul.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2019 14:32
Reden: Ongepast
98.53% gewijzigd
Stop eens met zuipen. Zo kansloos om jezelf laveloos te drinken zodat je niet meer weet wat je doet en wat er met je gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
30-04-2019 11:45
Voor alle "ja hoor je bent verkracht" reacties. Newsflash. Dronken geile vrouwen zeggen mompelen vaak ja. Zo'n kerel kan echt het onderscheid niet maken tussen iemand die ook echt ja bedoelt voor de uren er na of iemand die zich na de daad bedenkt.
Dat kun je zo'n vent echt niet aanrekenen. Het lijkt som wel of het hier vol met mannenhatende maagden zit zeg.
Zo'n vent kan dat best, aan maakt misbruik van de situatie, en is een lul. Maar dat is een klootzak van het niveau 'met zo'n eikel moet je nooit een relatie aangaan, die gaat over grenzen heen en heeft weinig respect voor je'. Niet een klootzak van het niveau 'dat is een verkrachter die opgesloten moet worden'. Die nuance gaat nogal eens verloren. Natuurlijk zit die vent fout, en doen alsof hij dat niet zit is echt niet nodig. Maar TO zit nog veel fouter.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
30-04-2019 13:04
Zo'n vent kan dat best, aan maakt misbruik van de situatie, en is een lul. Maar dat is een klootzak van het niveau 'met zo'n eikel moet je nooit een relatie aangaan, die gaat over grenzen heen en heeft weinig respect voor je'. Niet een klootzak van het niveau 'dat is een verkrachter die opgesloten moet worden'. Die nuance gaat nogal eens verloren. Natuurlijk zit die vent fout, en doen alsof hij dat niet zit is echt niet nodig. Maar TO zit nog veel fouter.
Hoezo zit die vent natuurlijk fout? Wat als hij het niet wilde en TO over zijn grenzen is gegaan?
Ik weet dat de statistiek anders is maar er standaard vanuit gaan dat de man wel wilt en de vrouw slachtoffer is is ook niet oke.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
30-04-2019 13:06
Hoezo zit die vent natuurlijk fout? Wat als hij het niet wilde en TO over zijn grenzen is gegaan?
Ik weet dat de statistiek anders is maar er standaard vanuit gaan dat de man wel wilt en de vrouw slachtoffer is is ook niet oke.
Een man die zich laat misbruiken door een dronken vrouw zit gewoon fout. Net zoals een vrouw die zich laat misbruiken door een dronken man. Of een man die zo dronken is dat hij niet meer weet wat hij doet. Of een vrouw die zo dronken is dat zij niet meer weet wat ze doet. Allemaal fout, heeft niets met geslacht te maken.

Als je seks wil, dan doe je dat omdat je dat allebei wil. Dat is echt niet moeilijk. En als de ander zo dronken is dat hij/zij duidelijk niet meer weet wat hij/zij wil/doet, dan leg je die ander in bed, legt er een dekentje overheen, zet er een emmer en glas water naast en ga je weg. Simpel.

Een vrouw die aangeschoten begint te zoenen met een vent, hem het bed intrekt en zegt 'ik wil je', die moet de volgende dag niet klagen dat ze toch niet wilde. Maar TO zegt 'ik was duidelijk dronken, ik ging alleen naar bed'. Een vent die er dan naast gaat liggen is een eikel. Maar niet meteen een verkrachter. En als TO een man was en die ander een vrouw, net zo.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
EHV1981 schreef:
30-04-2019 12:51
[...]
misschien even beter leren lezen, ze heeft het haar date al verteld en nergens staat dat er zeker weten seks is geweest. En dan nog, mijn hemel wat een denigrerende manier van schrijven zeg
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2019 14:32
Reden: Quote ongepast
42.89% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Mijntje, het is heel rottig dat je niet weet wat en of er iets is gebeurd, maar als je echt stomdronken was, is dat niet zo raar. Je hebt iig geleerd dat te veel drank een heel slecht plan is. Voor je eigen veiligheid probeer volgende keer iig nog te weten waar je mee bezig bent.
Kop op, het is waardeloos, maar we hebben bijna allemaal wel eens iets gedaan waar we achteraf niet zo blij mee waren. Wees niet te streng voor jezelf, maar pas de volgende keer wel beter op jezelf.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
30-04-2019 11:45
Voor alle "ja hoor je bent verkracht" reacties. Newsflash. Dronken geile vrouwen zeggen mompelen vaak ja. Zo'n kerel kan echt het onderscheid niet maken tussen iemand die ook echt ja bedoelt voor de uren er na of iemand die zich na de daad bedenkt.
Dat kun je zo'n vent echt niet aanrekenen. Het lijkt som wel of het hier vol met mannenhatende maagden zit zeg.
lees de volgende keer het topic gewoon even, dan zou je zien dat deze reactie echt compleet nergens op slaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Het zal mijn beperkte wereldbeeld zijn, maar kan me er nou werkelijk niks bij voorstellen, dat er mannen zijn, die levenloze vrouwen willen neuken.
Ingewikkeld om de kleren uit te krijgen, (ik heb wel eens een dronken vriendin in bed gelegd, dat is een opgave hoor), als je te hard stoot komt er zuurkwijl uit haar mond etc.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
30-04-2019 06:50
En dit is topic 10.000 zoveel van een meisje wat te veel drinkt en zich achteraf verkracht voelt.

En dan buitelt iedereen weer over elkaar heen om te vertellen dat al zou je naakt op straat dansen mannen van je af moeten blijven.

Maar feit is nuchtere meisjes overkomt dit niet.

Dus ja eigen domme stomme schuld.

En een hele goede les dat zoveel drinken gewoon oerstom is.

Wanneer leren vrouwen nou eens dat ze gewoon niet zoveel moeten drinken?

Want nee daar wordt je leven niet leuker en gezelliger van. Dan gebeuren er dit soort dingen.
[...]
"Feit is"...?!?!?

Feit is, nuchter én niet nuchter... gebeurt er van alles met vrouwen waar ze geen ja op hebben gezegd en wilden zeggen, wereldwijd en door alle eeuwen heen.

En in plaats van naar de daders (mannen) te kijken en te proberen hen te veranderen gaan vrouwen zoals jij het gedrag van vrouwen afkeuren.

Je moet -net als mannen- je leven kunnen leiden zoals je wil, drinkend, slapend, nuchter, het doet er niet toe.. zonder dat een ander iets bij jou doet waar je geen ja op hebt gezegd. Punt. Als het anders is is duidelijk wie dader is en wie slachtoffer.

Daar valt helemaal niet over te discussiëren en al helemaal niet met compleet verzonnen en kwetsende "feiten".
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2019 15:04
Reden: Op de man
1.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-04-2019 13:44
Het zal mijn beperkte wereldbeeld zijn, maar kan me er nou werkelijk niks bij voorstellen, dat er mannen zijn, die levenloze vrouwen willen neuken.
Ingewikkeld om de kleren uit te krijgen, (ik heb wel eens een dronken vriendin in bed gelegd, dat is een opgave hoor), als je te hard stoot komt er zuurkwijl uit haar mond etc.
ik ook niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
30-04-2019 14:07
[...]
"Feit is"...?!?!?

Feit is, nuchter én niet nuchter... gebeurt er van alles met vrouwen waar ze geen ja op hebben gezegd en wilden zeggen, wereldwijd en door alle eeuwen heen.

En in plaats van naar de daders (mannen) te kijken en te proberen hen te veranderen gaan vrouwen zoals jij het gedrag van vrouwen afkeuren.

Je moet -net als mannen- je leven kunnen leiden zoals je wil, drinkend, slapend, nuchter, het doet er niet toe.. zonder dat een ander iets bij jou doet waar je geen ja op hebt gezegd. Punt. Als het anders is is duidelijk wie dader is en wie slachtoffer.

Daar valt helemaal niet over te discussiëren en al helemaal niet met compleet verzonnen en kwetsende "feiten".
Nuchtere meisjes overkomt ook van alles.
Maar wat TO nu gebeurd is, was niet gebeurd, als ze nuchter was gebleven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2019 15:05
Reden: Quote op de man
2.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nuchtere meisjes overkomt ook van alles maar die weten, spijtig genoeg, wat hen is overkomen en kunnen volgende stappen ondernemen.
Als je niet weet wat je overkomen is moet je ook geen verdere stappen ondernemen. Wie weet is er helemaal niets gebeurd en ga je iemand valselijk beschuldigen.
handigmetgeld schreef:
30-04-2019 13:15
Een man die zich laat misbruiken door een dronken vrouw zit gewoon fout. Net zoals een vrouw die zich laat misbruiken door een dronken man. Of een man die zo dronken is dat hij niet meer weet wat hij doet. Of een vrouw die zo dronken is dat zij niet meer weet wat ze doet. Allemaal fout, heeft niets met geslacht te maken.

Als je seks wil, dan doe je dat omdat je dat allebei wil. Dat is echt niet moeilijk. En als de ander zo dronken is dat hij/zij duidelijk niet meer weet wat hij/zij wil/doet, dan leg je die ander in bed, legt er een dekentje overheen, zet er een emmer en glas water naast en ga je weg. Simpel.

Een vrouw die aangeschoten begint te zoenen met een vent, hem het bed intrekt en zegt 'ik wil je', die moet de volgende dag niet klagen dat ze toch niet wilde. Maar TO zegt 'ik was duidelijk dronken, ik ging alleen naar bed'. Een vent die er dan naast gaat liggen is een eikel. Maar niet meteen een verkrachter. En als TO een man was en die ander een vrouw, net zo.

Ik vind wel een verschil tussen en man die nuchter is en willens en wetens misbruik maakt van een dronken vrouw, of een man die zelf stomdronken is en ook niet meer weet wat hij doet. Dat laatste lijkt hier het geval.
Alle reacties Link kopieren
Ikzegookwat schreef:
30-04-2019 15:00
Ik vind wel een verschil tussen en man die nuchter is en willens en wetens misbruik maakt van een dronken vrouw, of een man die zelf stomdronken is en ook niet meer weet wat hij doet. Dat laatste lijkt hier het geval.
Ik vind dronken zijn niet echt een excuus. Maar dat heeft niets met die man te maken. Ik vind dronken zijn ook geen excuus om mannen bij je in bed te laten kruipen. Ik ben best dronken geweest in mijn leven, maar echt nooit zo ver dat ik niet kon aangeven ergens geen zin in te hebben. Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, of je nu nuchter een eikel bent, of alleen dronken een eikel, je blijft een eikel. Als je jezelf niet in de hand hebt als je dronken bent moet je niet dronken worden.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Lekker ordinair TO, zoveel zuipen. Is dit hoe je over wil komen?

Verder is het verkrachting want dronken is geen consent.
Elpis schreef:
30-04-2019 15:11
Lekker ordinair TO, zoveel zuipen. Is dit hoe je over wil komen?

Verder is het verkrachting want dronken is geen consent.
TO weet niet of er iets is gebeurd
volgens jou is het verkrachting :fortune:
doe mij ook eens zo een glazen bol
Alle reacties Link kopieren
Elpis schreef:
30-04-2019 15:11
Verder is het verkrachting want dronken is geen consent.
Alleen niemand die weet wat er gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Elpis schreef:
30-04-2019 15:11
Lekker ordinair TO, zoveel zuipen. Is dit hoe je over wil komen?

Verder is het verkrachting want dronken is geen consent.
Nope. Bij dronkenschap is het geen verkrachting, en als hij niet wist dat ze te (!!) dronken was en/of er was geen penetratie dan is het niet strafbaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Elpis schreef:
30-04-2019 15:11


Verder is het verkrachting want dronken is geen consent.
Nee hoor, pak er maar eens een wetboek bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven