Dronken in bed en ongewenst dingen gebeurd

29-04-2019 18:46 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen weekend was ik opstap en heb toen best veel gedronken. Ik was samen met een vriendin en daar sliep ik ook.
Ik ben met iemand al even aan het daten, en het is wel echt serieus en ben ook echt gek op hem.
Mijn vriendin had haar nummer aan iemand gegeven, en hij wilde nog wel een borrel komen drinken. Vanaf dit moment kan ik me vrij weinig nog herinneren. Hij kwam samen met een vriend binnen bij haar, deze vriend was deze avond niet mee op stap. Ik was erg dronken, en werd bij thuiskomst alleen maar erger. Wanneer dit gebeurd, ga ik altijd ineens er vandoor en naar bed en val in slaap.
ik heb nauwelijks tot niets contact gehad met die vriend die mee was met die jongen.

Door vertellen van mijn vriendin was ik vrij abrupt naar bed gegaan om te slapen. Ze had me nog wat drinken en wat te eten gegeven en ben op bed blijven liggen.
Na een korte tijd kwam die vriend van die vriend bij me in bed liggen, ook hier weet ik niets vanaf. Mijn vriendin is een keer komen kijken en lagen toen gewoon op bed met kleren aan.
Maar ik weet nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeft, ik wilde gaan slapen en was van de kaart.

Blijkbaar is er iets veranderd en hebben wij iets gedaan, mijn vriendin hoorde geluiden uit de slaapkamer komen. Ik zou gekreund hebben dus dacht ze dat het oke was. Naar mijn weten en wat ik voel hebben hij geen seks met mij gehad. maar wel iets..

De volgende dag werd ik wakker en voelde me echt smerig, ik vroeg aan haar wat er gebeurd was.
Ik huh, hoezo dan? ik zou dit nooit doen.. ten eerste wist niet meer wat voor of achter was en ik had iemand lief en heb alleen maar aan hem gedacht die avond. een ik kende hem nog geen uur, twee het is mijn typen niet en drie ik houd niet van ramdom seks

Kan ik in dronkenstaat/slapend toch van ongewenste en ongepaste handelingen genieten of iig zo reageren?

en is dit mijn eigen schuld? Had ik zelfs met een dronken hoofd nee kunnen zeggen... of sliep ik.. of wilde ik dit dan toch wel.. (ik kan het me niet eens voorstellen)

Ik voel me zo dom en stom dat heeft kunnen gebeuren. Je zult begrijpen dat mijn date dit leuk vond en dit nu op een zijde draadje hangt.

PFF, GEEN IDEE HOE IK ME MOET VOELEN KAN ALLEEN MAAR HUILEN
iones schreef:
05-05-2019 20:07
Helemaal mee eens. Ik vind dat iedereen z'n kop erbij moet houden en dus niet te veel moet zuipen. Niet alleen vrouwen.
Mee eens, ik heb vroeger een aantal keer gezien dat meisjes helemaal dronken werden van alleen al het idee alcohol, in werkelijkheid kregen ze ranja en werd tegen ze gezegd dat het van dat kansloze alcohol met vrolijke kleurtjes was. ( hoe heten die dingen nou? ) moraal wat ik wil zeggen is dat sommige mensen maar al te graag dronken willen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze vinden dat cool. Snappen niet dat het loser gedrag is.
Sophiever schreef:
05-05-2019 21:40
Mee eens, ik heb vroeger een aantal keer gezien dat meisjes helemaal dronken werden van alleen al het idee alcohol, in werkelijkheid kregen ze ranja en werd tegen ze gezegd dat het van dat kansloze alcohol met vrolijke kleurtjes was. ( hoe heten die dingen nou? ) moraal wat ik wil zeggen is dat sommige mensen maar al te graag dronken willen zijn.
Goeie. Heb je hier misschien iets aan TO?
Alle reacties Link kopieren
Wat een walgelijke reacties zeg. Ga je schamen als je als volwassen vrouw dit soort kloterig gedrag goedpraat en uitkraamt.

TO, wat naar dat dit je overkomen is. Is het een optie om die vent te contacteren en eventueel confronteren?
Al lig je in coma dan nog hebben mannen met hun poten van je af te blijven. Het is niet normaal dat vrouwen zich in moeten houden zodat mannen niet te wild worden.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
LaFolie schreef:
06-05-2019 18:32
Wat een walgelijke reacties zeg. Ga je schamen als je als volwassen vrouw dit soort kloterig gedrag goedpraat en uitkraamt.

TO, wat naar dat dit je overkomen is. Is het een optie om die vent te contacteren en eventueel confronteren?
Al lig je in coma dan nog hebben mannen met hun poten van je af te blijven. Het is niet normaal dat vrouwen zich in moeten houden zodat mannen niet te wild worden.
Ze weet niet eens wat er gebeurd is, waarmee moet ze hem confronteren dan? Misschien was hij zelf ook lam en is hij gewoon naast haar gaan slapen. En ja, als je jezelf in coma zuipt, is het inderdaad erg verstandig om minder te zuipen en niet alleen omdat het anders zou kunnen gebeuren dat een man ongewild aan je zit.
Er valt niet veel te confronteren maar ze zou hem wel kunnen vragen wat er gebeurd is.
Ik vind de reacties wel hard. Zeker omdat TO bij een vriendin sliep. Thuis. Waar je toch mag verwachten veilig te zijn... het is niet oké dat een of andere vreemde kerel dan ineens in je huis en kamer staat...
iones schreef:
05-05-2019 20:09
Ik haal helemaal niets uit jouw reactie. Hoe kom jij erbij?
Ik wil je alleen andersom laten denken, dat is alles.
Dat het heus niet alleen van een vrouw stom is als ze zich totall los zuipt maar evengoed van een man. En dat ze in beide gevallen voor onverantwoordelijk gehouden worden, dat dit niet alleen voor vrouwen geldt. Dat wou ik duidelijk maken.
Je kent toch wel basisbiologie, kom op zeg. Een man kan echt amper niet actief sex hebben, al helemaal niet met iemand die zelf ligt te slapen.
Er zal toch iemand moeten penetreren en bewegen.
Ik kende vroeger een nogal raar meisje die iets had met half bewusteloze mannen mee naar huis dragen, dat was dan omdat ze het gezellig vond om tegen iemand aan te slapen (ja heel raar ja).
Daar kun je echt amper sex mee hebben, helemaal niet als je zelf niks doet.
Trouwens is het kreunen dat iemand anders heeft gerapporteerd de enige aanwijzing dat er iets gebeurd zou kunnen zijn? Had je kleren aan?

Ik heb zelf wel eens bij een platonische vriend in bed geslapen na het stappen (meer dan 10 jaar vrienden en absoluut nooit ook maar een pietsie aantrekkingskracht mee gehad). En hoorde jaren later dat zijn huisgenoot tegen iemand had gezegd dat hij dacht dat we seks hadden gehad omdat hij meende iets gehoord te hebben.
LaFolie schreef:
06-05-2019 18:32
Wat een walgelijke reacties zeg. Ga je schamen als je als volwassen vrouw dit soort kloterig gedrag goedpraat en uitkraamt.

TO, wat naar dat dit je overkomen is. Is het een optie om die vent te contacteren en eventueel confronteren?
Al lig je in coma dan nog hebben mannen met hun poten van je af te blijven. Het is niet normaal dat vrouwen zich in moeten houden zodat mannen niet te wild worden.
dRoNKen MEiSjES ZiJN NiET LAdYLikE O_o
Miss-Pippilotta schreef:
06-05-2019 18:46
Ik vind de reacties wel hard. Zeker omdat TO bij een vriendin sliep. Thuis. Waar je toch mag verwachten veilig te zijn... het is niet oké dat een of andere vreemde kerel dan ineens in je huis en kamer staat...
Ja maar veel alcohol drinken is onverstandig en dat valt volgens sommigen blijkbaar weg te strepen tegen dat gedrag, ik vind het ook bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
06-05-2019 18:32
Wat een walgelijke reacties zeg. Ga je schamen als je als volwassen vrouw dit soort kloterig gedrag goedpraat en uitkraamt.

TO, wat naar dat dit je overkomen is. Is het een optie om die vent te contacteren en eventueel confronteren?
Al lig je in coma dan nog hebben mannen met hun poten van je af te blijven. Het is niet normaal dat vrouwen zich in moeten houden zodat mannen niet te wild worden.
Wat is er gebeurd dan?? TO weet het al niet. Jij wel??
Murrmurr schreef:
06-05-2019 18:53
Trouwens is het kreunen dat iemand anders heeft gerapporteerd de enige aanwijzing dat er iets gebeurd zou kunnen zijn? Had je kleren aan?

Ik heb zelf wel eens bij een platonische vriend in bed geslapen na het stappen (meer dan 10 jaar vrienden en absoluut nooit ook maar een pietsie aantrekkingskracht mee gehad). En hoorde jaren later dat zijn huisgenoot tegen iemand had gezegd dat hij dacht dat we seks hadden gehad omdat hij meende iets gehoord te hebben.

Misschien lag ze wel te kreunen in haar slaap. It happens.
RikM schreef:
06-05-2019 18:59
Misschien lag ze wel te kreunen in haar slaap. It happens.
omg ik was een keer in een hostel op een slaapzaal en midden in de nacht werd de hele zaal wakker gekreund door een klein Chinees meisje. Ik dacht dat ze gegangbangd werd maar het was gewoon in haar slaap en ze werd er zelf niet eens wakker van.
Murrmurr schreef:
06-05-2019 19:03
omg ik was een keer in een hostel op een slaapzaal en midden in de nacht werd de hele zaal wakker gekreund door een klein Chinees meisje. Ik dacht dat ze gegangbangd werd maar het was gewoon in haar slaap en ze werd er zelf niet eens wakker van.

Die droomde waarschijnlijk dat ze gegangbangd werd.
LaFolie schreef:
06-05-2019 18:32
Wat een walgelijke reacties zeg. Ga je schamen als je als volwassen vrouw dit soort kloterig gedrag goedpraat en uitkraamt.

TO, wat naar dat dit je overkomen is. Is het een optie om die vent te contacteren en eventueel confronteren?
Al lig je in coma dan nog hebben mannen met hun poten van je af te blijven. Het is niet normaal dat vrouwen zich in moeten houden zodat mannen niet te wild worden.
Wat is haar precies overkomen? Ga jij je maar schamen omdat je haar een trauma aanpraat wat op niets is gebaseerd.
RikM schreef:
06-05-2019 19:14
Die droomde waarschijnlijk dat ze gegangbangd werd.
Lucky girl. Ik droom meestal dat ik mijn favoriete pen kwijt ben of dat mijn nichtje jarig is of dat ik naar de wc moet maar dat ze allemaal vies zijn.
Sophiever schreef:
06-05-2019 21:30
Wat is haar precies overkomen? Ga jij je maar schamen omdat je haar een trauma aanpraat wat op niets is gebaseerd.
TO was verdrietig en in de war, iets van empathie zou je sieren.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
06-05-2019 21:37
TO was verdrietig en in de war, iets van empathie zou je sieren.
TO is met de noorderzon vertrokken
Murrmurr schreef:
06-05-2019 21:37
TO was verdrietig en in de war, iets van empathie zou je sieren.
Dit.
lilalinda schreef:
06-05-2019 21:41
TO is met de noorderzon vertrokken
Snap ik
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
06-05-2019 21:37
TO was verdrietig en in de war, iets van empathie zou je sieren.
Ik heb nu eenmaal heel veel moeite met empathie richting ontzettend domme acties. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
06-05-2019 21:41
TO is met de noorderzon vertrokken
Dit. Speculatie vanaf de eerste reactie.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-05-2019 18:52
Je kent toch wel basisbiologie, kom op zeg. Een man kan echt amper niet actief sex hebben, al helemaal niet met iemand die zelf ligt te slapen.
Er zal toch iemand moeten penetreren en bewegen.
Ik kende vroeger een nogal raar meisje die iets had met half bewusteloze mannen mee naar huis dragen, dat was dan omdat ze het gezellig vond om tegen iemand aan te slapen (ja heel raar ja).
Daar kun je echt amper sex mee hebben, helemaal niet als je zelf niks doet.
Als je al iets wil bij zo'n man, zal je echt moeten wachten tot zijn ochtenderectie opkomt voordat je er zelf op kan kruipen terwijl hij slaapt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Merrick schreef:
30-04-2019 07:09
Dat is geen feit.. Nuchtere meisjes overkomt dit ook. Verder.., superconstructief dit.

To, laat het bezinken, praat erover, zoek evt hulp. Aangifte doen kan, maar zal waarschijnlijk lastig zijn. Je weet wel om wie het gaat, dus misschien toch wel goed dat zijn naam ergens bekend is.

Verder zul je je wel kut genoeg voelen. Zoveel drinken is niet heel handig, maar hierdoor hoe je je NIET schuldig te voelen. Je dacht dat je veilig was en daar heeft iemand misbruik van gemaakt. Sterkte.
Aangifte doen? Dan moet je wel kunnen vertellen wat er precies gebeurd is lijkt me. In dit geval heeft mevrouw zelf niet het flauwste benul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven