Dronken in bed en ongewenst dingen gebeurd

29-04-2019 18:46 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Afgelopen weekend was ik opstap en heb toen best veel gedronken. Ik was samen met een vriendin en daar sliep ik ook.
Ik ben met iemand al even aan het daten, en het is wel echt serieus en ben ook echt gek op hem.
Mijn vriendin had haar nummer aan iemand gegeven, en hij wilde nog wel een borrel komen drinken. Vanaf dit moment kan ik me vrij weinig nog herinneren. Hij kwam samen met een vriend binnen bij haar, deze vriend was deze avond niet mee op stap. Ik was erg dronken, en werd bij thuiskomst alleen maar erger. Wanneer dit gebeurd, ga ik altijd ineens er vandoor en naar bed en val in slaap.
ik heb nauwelijks tot niets contact gehad met die vriend die mee was met die jongen.

Door vertellen van mijn vriendin was ik vrij abrupt naar bed gegaan om te slapen. Ze had me nog wat drinken en wat te eten gegeven en ben op bed blijven liggen.
Na een korte tijd kwam die vriend van die vriend bij me in bed liggen, ook hier weet ik niets vanaf. Mijn vriendin is een keer komen kijken en lagen toen gewoon op bed met kleren aan.
Maar ik weet nog steeds niet waarom hij dat gedaan heeft, ik wilde gaan slapen en was van de kaart.

Blijkbaar is er iets veranderd en hebben wij iets gedaan, mijn vriendin hoorde geluiden uit de slaapkamer komen. Ik zou gekreund hebben dus dacht ze dat het oke was. Naar mijn weten en wat ik voel hebben hij geen seks met mij gehad. maar wel iets..

De volgende dag werd ik wakker en voelde me echt smerig, ik vroeg aan haar wat er gebeurd was.
Ik huh, hoezo dan? ik zou dit nooit doen.. ten eerste wist niet meer wat voor of achter was en ik had iemand lief en heb alleen maar aan hem gedacht die avond. een ik kende hem nog geen uur, twee het is mijn typen niet en drie ik houd niet van ramdom seks

Kan ik in dronkenstaat/slapend toch van ongewenste en ongepaste handelingen genieten of iig zo reageren?

en is dit mijn eigen schuld? Had ik zelfs met een dronken hoofd nee kunnen zeggen... of sliep ik.. of wilde ik dit dan toch wel.. (ik kan het me niet eens voorstellen)

Ik voel me zo dom en stom dat heeft kunnen gebeuren. Je zult begrijpen dat mijn date dit leuk vond en dit nu op een zijde draadje hangt.

PFF, GEEN IDEE HOE IK ME MOET VOELEN KAN ALLEEN MAAR HUILEN
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon niet drinken, dan weet je wat er gebeurt
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-04-2019 15:25
Nee hoor, pak er maar eens een wetboek bij
Of lees dit even. Verkrachting is dit niet, wel sex met verlaagd bewustzijn wel...

https://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/05/de ... n-a1481014
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
30-04-2019 15:43
Of lees dit even. Verkrachting is dit niet, wel sex met verlaagd bewustzijn wel...

https://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/05/de ... n-a1481014
Dat zeg ik: geen verkrachting
handigmetgeld schreef:
30-04-2019 15:07
Ik vind dronken zijn niet echt een excuus. Maar dat heeft niets met die man te maken. Ik vind dronken zijn ook geen excuus om mannen bij je in bed te laten kruipen. Ik ben best dronken geweest in mijn leven, maar echt nooit zo ver dat ik niet kon aangeven ergens geen zin in te hebben. Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen gedrag, of je nu nuchter een eikel bent, of alleen dronken een eikel, je blijft een eikel. Als je jezelf niet in de hand hebt als je dronken bent moet je niet dronken worden.

Helemaal eens. In dit geval is het ze dus alle twee aan te rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Er valt niet zo veel te zeggen over schuld, want er is te veel onbekend. Wat heb jij gedaan en gezegd? Wist die jongen dat jij zo dronken was? Was hij zelf nuchter? Is er überhaupt iets gebeurd?

Mijn tips:
- Probeer meer duidelijkheid te krijgen over wat er precies gebeurd is (vriendin, jongen zelf)
- Doe een soa-test, gewoon voor de zekerheid
- Reflecteer: waarom werd je zo dronken? Ken je je eigen grenzen? Hoe goede vriendin is je vriendin als ze een vreemde bij je in bed laat kruipen als je in zo'n toestand bent?
Dit zijn vragen die je alleen zelf kunt beantwoorden.
- Laat de schuldvraag los. Tenzij je weet dat hij willens en wetens over je grenzen is gegaan, is dit niet een kwestie van schuld maar van gedeelde verantwoordelijkheid. Leer hiervan.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
30-04-2019 15:43
Of lees dit even. Verkrachting is dit niet, wel sex met verlaagd bewustzijn wel...

https://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/05/de ... n-a1481014
Of lees wat ik op pagina 1 al schreef: te dronken + jongen wist dat + penetratie = strafbaar, maar geen verkrachting
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dreamer schreef:
30-04-2019 07:14
Ehm
Als je bij een vriendin blijft slapen, dan mag je er toch vanuit gaan dat je daar veilig bent. Dat er bij zo'n vriendin dan ineens een jongen aan komt zetten, die naast je gaat liggen en aan je zit, daar reken je dan van te voren niet op.

EN nuchtere meisjes worden helaas ook aangerand en verkracht.
Dit.
Wat deed die jongen daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een walgelijke types zitten hiertussen zeg, met dat gesneer en dat "had je maar niet zo stoer moeten drinken". Zij zit nergens fout, ze was lam en ging slapen. Van dronken mensen blijf je uit voorzorg gewoon af, juist omdat ze in een toestand zijn waar je geen misbruik van moet maken. Niet iedereen heeft even goed in de hand hoe de alcohol uitpakt maar de betweters hebben hun oordeel al klaar, bravo hoor.

Dat gezegd hebbende, die kerel hoeft natuurlijk niets kwaads in de zin te hebben gehad en ik hoop voor Mijntje dat er niks onaangenaams gebeurd is! Misschien was hij ook gewoon dronken, onbekend in een vreemd huis, en dacht hij dan maar naast jou op een bed te gaan maffen in plaats van op de grond ofzo... Waar komt je gevoel vandaan dat er "iets" gebeurd moest zijn, kun je je nog iets van de nacht herinneren? Een gevoel, of beelden? En hoe reageerde hij toen jullie wakker werden, of was hij al weg toen je bij je vriendin ging vragen wat er was gebeurd? Kun je het hem evt. vragen?

Ik ben zelf één keer helemaal van de kaart geweest door de alcohol, ik voelde me de hele avond goed en vrolijk terwijl ik normaal verlegen ben. Ik drink niet vaak en het leek helemaal niet zo veel, tot ik plots niet meer zelf kon lopen 🤦‍♀️ Gelukkig sliep ik bij een vriend die ik al een tijdje stiekem leuk vond, en hij heeft me samen met zijn vriend terug naar zijn huis gekregen. Van die nacht weet ik bijna niets meer, alleen flarden van hoe we op een gegeven moment in zijn bed lagen te zoenen, ik in BH en slip was maar niet meer wist wanneer de rest uit was gegaan, dat ik moest overgeven maar hij er al naast stond met een teiltje en hij me op een gegeven moment een beetje vingerde. Ik heb geen idee hoe het daartoe was gekomen, schijn vooral veel tegen hem gezegd te hebben waar ik niets meer van wist, moest de volgende dag dus aan hem vragen hoe dat toch was gelopen en was toen verbaasd dat ik zomaar in dat alles was meegegaan 😂

Gelukkig vond ik de jongen leuk, en ik weet nog wel dat ik me fijn voelde op het moment dat zich dat allemaal afspeelde. Ik dácht alleen helemaal niks die nacht en was me daar ook bewust van, dat mijn brein niet meer werkte (maar ik vond het niet erg 😆). Hopelijk kun je wat meer te weten komen, en hopelijk komt het ook goed met je date!
Alle reacties Link kopieren
Zó zat worden dat je nog niet eens meer in de gaten hebt wat er gebeurt en er dan de volgende x mee zitten, dan ben je toch wel de grootst sufmuts die er bestaat! Sorry!

Ik kan niets anders zeggen dan "wie z'n kont brandt moet op de blaren zitten". Succes!

Volgende keer niet meer zo zuipen!
Alle reacties Link kopieren
John_Molenhof schreef:
30-04-2019 15:35
Ik zou gewoon niet drinken, dan weet je wat er gebeurt
Omgekeerde wereld dit.
Vrouwen, blijf ten alle tijde nuchter en alert. Dat is nodig.

Kots.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
30-04-2019 22:24
Zó zat worden dat je nog niet eens meer in de gaten hebt wat er gebeurt en er dan de volgende x mee zitten, dan ben je toch wel de grootst sufmuts die er bestaat! Sorry!

Ik kan niets anders zeggen dan "wie z'n kont brandt moet op de blaren zitten". Succes!

Volgende keer niet meer zo zuipen!
Als je man of vriend veel drinkt en vervolgens door een andere gast verkracht wordt, dat vind jij normaal?
Moet ie maar niet drinken?

Dus geen schuld van sexuele aanranding bij degene die dat doet, maar schuld bij degene die alcohol drinkt. Twee totaal onvergelijkbare zaken.
Omdat?!
Weet je heel zeker dat er niet geneukt is? Ben je aan de pil?

En ja, heel dom bezig en nooit meer zo veel zuipen dus.
Alle reacties Link kopieren
iemand to nog gezien? (O) (O)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
30-04-2019 22:58
iemand to nog gezien? (O) (O)
Die is waarschijnlijk weer lam.
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
30-04-2019 22:00
Wat een walgelijke types zitten hiertussen zeg, met dat gesneer en dat "had je maar niet zo stoer moeten drinken". Zij zit nergens fout, ze was lam en ging slapen.
Nee jij bent lekker!.
konwalia schreef:
30-04-2019 22:00
Wat een walgelijke types zitten hiertussen zeg, met dat gesneer en dat "had je maar niet zo stoer moeten drinken". Zij zit nergens fout, ze was lam en ging slapen. Van dronken mensen blijf je uit voorzorg gewoon af, juist omdat ze in een toestand zijn waar je geen misbruik van moet maken. Niet iedereen heeft even goed in de hand hoe de alcohol uitpakt maar de betweters hebben hun oordeel al klaar, bravo hoor.
Natuurlijk moet je van dronken mensen afblijven, maar zoals anderen al zeggen, hij kan ook stomdronken zijn geweest. Je kunt niet zomaar iemand beschuldigen zonder dat je weet wat er gebeurd is. En ja, als je dat soort dingen wel wil weten, is het inderdaad handig dat je jezelf niet in coma zuipt. Uiteindelijk blijft TO nu met een vraag zitten waarop ze waarschijnlijk nooit het antwoord zal weten.
pokkewijf schreef:
30-04-2019 22:58
iemand to nog gezien? (O) (O)
Nee, ik heb wel het gevoel dat ik een oud topic aan het lezen was, ook dronken meisje met een vriendin naar huis, plots geheugenverlies en een paar jongens waarvan er één bij haar in bed gekropen was maar helaas, alleen flitsen van wat er gebeurt was, mss.
Alleen suggereerde die TO dat er iets in haar drankje was gedaan.
Het gebeurd dus echt vaker dan je denkt blijkbaar, comazuipen en niet meer weten wat je gedaan hebt.

TO bedenk maar dat die jongen met kleren en al op jouw bed lag om op te letten dat je niet in je eigen kots stikte. Als dat was gebeurd hadden je vriendin en die jongens een groot probleem: als iemand zo dronken is en wél in haar kots stikt zouden ze je 'in hulpbehoevende toestand' achter hebben gelaten.
Ook die dingen gebeuren, zeker omdat je vlak voor je ging slapen nog wat gegeten had. Vriendin ziet hem met jas aan liggen en denkt: mooi, die passen op elkaar en ze lijkt het prima te vinden.

De kater komt later... dat je niets meer weet en ook niet komt vertellen of je nog kleding aanhad 's ochtends maakt het eigenlijk een topic dat meiden en jongens waarschuwt niet teveel te drinken. Ik begin soms te begrijpen waarom er stemmen opgaan om eerst schriftelijk toestemming te vragen aan een meisje dat ze echt seks wil met die of gene.
Dan zouden alle meisjes die gewoon vreemdgaan met drank op geen aangifte meer kunnen doen. Je moet alleen je vriend uitleggen dat je zo dronken was dat je het niet meer wist.

Wat zegt je vriendin ervan? Wat zei je toen je je vriendin zag de volgende dag voor je wegging?
CourtneyTT schreef:
30-04-2019 08:39
Dat het niet zo slim om jezelf een delirium te zuipen is één, alleen is dat geen vrijbrief om de dronken vrouw in kwestie dan maar te misbruiken...
Nogmaals, dat weet je helemaal niet. Voor hetzelfde geld is er niks gebeurt. En voor hetzelfde geld heeft ze giegelend reageert op de avances van een eveneens dronken gast en weet niemand dit meer.
Kortom, zuip niet zoveel, dan weet je ten minste nog wat je doet of wat er gebeurt, zodat je kunt handelen.
nina1966 schreef:
30-04-2019 11:45
Voor alle "ja hoor je bent verkracht" reacties. Newsflash. Dronken geile vrouwen zeggen mompelen vaak ja. Zo'n kerel kan echt het onderscheid niet maken tussen iemand die ook echt ja bedoelt voor de uren er na of iemand die zich na de daad bedenkt.
Dat kun je zo'n vent echt niet aanrekenen. Het lijkt som wel of het hier vol met mannenhatende maagden zit zeg.


:sarcastic:
Waarom moesten die 2 mannen dan bij jullie in huis crashen, zijn ze dakloos?
Je vriendin kon toch ook wel begrijpen dat die gasten zo lang blijven hangen en zuipen vanwege de kans een zwaar benevelde chick te ketsen? Het is nu eenmaal een van de makkelijkste manieren om je leuter ergens in kwijt te kunnen.

Wees voortaan zuinig op jezelf, laat dat niet aan vriendinnen over.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
30-04-2019 22:45
Als je man of vriend veel drinkt en vervolgens door een andere gast verkracht wordt, dat vind jij normaal?
Moet ie maar niet drinken?

Dus geen schuld van sexuele aanranding bij degene die dat doet, maar schuld bij degene die alcohol drinkt. Twee totaal onvergelijkbare zaken.
Omdat?!
Mensen (en daar vallen mannen ook onder) die controle verliezen omdat ze zich stront zat zuipen, zijn gewoon stom bezig.
Je moet gewoon nooit controle verliezen!
Dus je weet niets meer maar je hebt genoeg geluid gemaakt en liggen kreunen. Waarom gaat dit dan naar verkrachting? Je vindt hem te lelijk achteraf?
Alle reacties Link kopieren
Als ik bij een vriendin blijf crashen (vrij letterlijk in dit geval) en ik ga naar bed, mag ik er toch vanuit gaan dat er niet een vreemde vent naast me in bed komt liggen!
Vreemd dat vriendin iemand die TO niet kent bij haar laat liggen.
Vreemd dat het dan toch to's eigen schuld was omdat ze dronken was.
Maar goed, ik ken het hele verhaal niet.
TO, je kunt hier iig een les van leren, want (vaker) dronken zijn en je niks herinneren kan tot vervelende situaties leiden. Want ook al is er misschien 'niks' (een vreemde vent die naast je komt liggen vind ik ook ver over de grens) gebeurt, je voelt je behoorlijk kut nu omdat je niet weet wat er is gebeurt).
Sterkte
No one should brave the underworld alone.
Alle reacties Link kopieren
-Hades- schreef:
01-05-2019 22:18
Als ik bij een vriendin blijf crashen (vrij letterlijk in dit geval) en ik ga naar bed, mag ik er toch vanuit gaan dat er niet een vreemde vent naast me in bed komt liggen!
Vreemd dat vriendin iemand die TO niet kent bij haar laat liggen.
Vreemd dat het dan toch to's eigen schuld was omdat ze dronken was.
DIT.

Dronken of niet, maakt hier echt geen bal uit. Als je thuis of bij een vriendin thuis in bed kruipt, moet je er toch van uit kunnen gaan dat het veilig is en er niemand zomaar bij komt liggen?!
Aardappelpuree schreef:
02-05-2019 23:13
DIT.

Dronken of niet, maakt hier echt geen bal uit. Als je thuis of bij een vriendin thuis in bed kruipt, moet je er toch van uit kunnen gaan dat het veilig is en er niemand zomaar bij komt liggen?!
Ook met alcohol op kun je iemand de kamer uitsturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven