dubbel vaginaal

13-11-2011 14:33 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben lisa (26) en ik zit stiekem met een fantasie in mijn hoofd. Het lijkt me ontzettend spannend om met mn vriendje en een andere man een dubbele vaginale pentratie uit te voeren. Ik kan het moeilijk uitleggen maar het lijkt me heerlijk om twee penissen in me te voelen schuren. Het lijkt me echt spannend als ze dan ook nog 's tegelijk klaarkomen!

Ik vroeg me af of er hier vrouwen zijn die dit al eerder hebben ervaren (en belangrijker wat ze ervan vonden). Mijn vriendje is hierin ieder geval wel geïnteresseerd (en hij is gewoon hetero hoor). Ik weet dat dit een erg stoute fantasie is maar ik hoop toch op serieuze reacties.

groetjes,

Lisa
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 13 november 2011 @ 18:21:

Na mijn bevalling is het ook geen echoput gebleven hoor dus het trekt gewoon weer strak.Dat is hormonaal bepaald, je lichaam bereid zich daar op voor om geheel te herstellen. Die voordelen heeft TO niet.
Lijkt mij pijnlijk haha
Hormonaal bepaald? Kan me dat bijna niet voorstellen. Ja, de baarmoeder ed zullen daardoor beïnvloedt worden maar de vaginaspieren toch niet? Bovendien hoeft er nu geen babyhoofdje (of erger nog de schouders:) doorheen maar alleen twee pikken?
sommige reakties pfff

on-topic, ja gedaan, een keertje was het super, tweede keer lukte het niet omdat beide manne te groot geschapen waren...

en nee je rekt niet uit of zo
Ik wist ook niet dat het kon, tot een paar weken geleden iemand me het voorstelde....

Hmmm ik zei geen nee maar ook geen ja, en uiteindelijk is het er niet van gekomen.

Maar als de gelegenheid zich voordoet wil ik het best proberen ;)
ik zeg ook geen nee als het nogmaals op mijn pad komt
Ik heb het zo gehad met TROLLEN!
Lisa, ik weet zeker dat er veel mannen zijn die dit ook willen en dat het ook niet zo moeilijk moet zijn , maar jouw man en de derde moeten wel een tikej bi zijn of erg open minded want het word tussen de mannen wel heel erg close, maar zoals ik zei , er zijn mannen zat die het willen,( lijkt mij ook lekker)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven