een waterval tussen m'n benen

19-01-2009 22:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week hadden mijn man en ik seks in de woonkamer. Ik zat op mijn knieen voor hem en hij vingerde me terwijl ik hem pijpte.

Als ik klaarkom dan voel ik dat normaal gesproken heel goed aankomen maar deze keer kwam het gewoon. Er kwam werkelijk een waterval uit mijn vagina en het was zeker geen urine. het vloerkleed zat er helemaal onder! nu ben ik wel vaker heel nat klaargekomen maar dit! Wow. bizar
het standje is denk ik: Man ligt op de grond... zij zit naast hem/voor hem.. hij kan vingeren en zij buigt voorover om te pijpen.. Zoiest ? :P
Ah, beetje bijna 69 dus. Ik zag voor me:

man, staand

vrouw, op de grond op knieën

vrouws hoofd kruishoogte man

hij, heul lange armen

lange armen (+ 1,50 lang) kruishoogte vrouw

na ja, je moet het plaatje in mijn hoofd zien, da's veel grappiger.

Had effe niet bedacht dat het ook liggend kon haha. Je moet je voorstellen dat mijn vriend 196 lang is en als ik op de grond op knieen voor hem zit, hij een behoorlijke afstand moet overbruggen om maar een beetje bij mijn poes in de buurt te komen, vandaar
quote:Q-Q schreef op 20 januari 2009 @ 16:00:

[...]

That makes two of us.Nou schat, zal ik je dan maar even lekker spuitend laten klaarkomen? Leg jij het zeiltje vast klaar? Een opengeknipte vuilniszak mag ook.
quote:lonki schreef op 20 januari 2009 @ 09:52:

Ik moest echt lachen(niet zo , maar zo ) toen ik het las.

Op exact dezelfde manier 'overkwam' mij dat ook, eens

Ik vond het wel wat, maar na meerdere keren 'alleen' op deze manier te zijn gekomen, had ik het wel gezien.

Idd de kolerezooi die je ervan hebt, en ook ik vind de 'gewone' clitorale orgasmes veel intenser.

Waarschijnlijk waren de sluizen onherstelbaar geopend want ook bij een clitoraal orgasme kwam het met golven,

Dat was ook weer niet de bedoeling, ik zag de bui al hangen, kan ik alsnog in de weer met zeiltjes etc...

Nu, kan ik het (na ff oefenen) gewoon zelf bepalen of ik spuit of niet, wat het clitorale orgasme betreft, bij een vaginale komt het sowieso.

Ik heb dit ook!! Ik vind het heerlijk. Maar het standje van op je knieen gevingerd te worden is wel een favorieten van mij.

Ik hou ook van patat maar elke dag zou ook vervelen en zo is dat met sex ook. Lekker blijven varieren.
zit op me werk.. en kom niet meer bij van jullie verhalen!

en vooral de visuele verbeelding van het standje! hahahaha..
Doordat "woonkamer" denk ik dat hij op de bank lag en zij op de grond(zittend met de benen in tegenovergestelde richting(69) dus. Hij kan dan makkelijke bij haar door alleen maar 1 arm naast de bank te leggen..

Zo doen wij het tenminste..

Dat ik het zelf onder controle heb is ook eigenlijk toeval, want ik stond op het punt te komen, maar wilde geen waterballet, dus probeerde ik inwendig de boel aan te spannen. en toen kwam ik dus wel gewoon, maar zonder de zondvloed.

En later een keer dacht laat maar varen...en toen konen we dus ook gewoon gaan varen!
quote:Spinster schreef op 20 januari 2009 @ 21:48:

[...]

Nou schat, zal ik je dan maar even lekker spuitend laten klaarkomen? Leg jij het zeiltje vast klaar? Een opengeknipte vuilniszak mag ook. Welja. Dan zal ik mij ook van mijn goeie kant laten zien en ben ik tot de wederdienst gaarne bereid, die ik vervolgens dan ook zal laten uitvoeren. Daarna kunnen we samen genieten van de eigentijdse variant van "Blij dat ik glij". Gezellig.
http://www.compleetsexy.n...er-Sex/Cursus-G-spot.html

Hier staat een beetje uitleg.
Niks mis mee toch...

Lekker glibberig; ben er blij mee dat het je overkomen is.

Mijn man vind het echt suppergeil.

Heb je het ook wel eens geproefd?

Het is mier zoet (dus heeft echt niets met plas te maken)

Mensen die er iets over op te merken hebben zijn gewoon stik jaloers zowel mannen als vrouwen.

Voor ons geeft het zeker een extra dimensie aan ons sexleven en ik ben trots op mijn sproeiwerk!!!
Mijn vriendin is ook in de omstandigheid dat ze een overvloed van sappen produceerd..heerlijk, sluit me volledig aan bij de opmerkingen over de smaak..

Ik bn er gek ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven