Eerste keer , hoe oud was je?

19-11-2006 23:59 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik ging al vanaf mijn 16 e naar spaanse costa's met vriendinnen, ik weet niet nooit wat gebeurd !!??

Ik was bijna 19 en ik vond het nu wel eens tijd worden ,ik vond er geen reet aan..was  niet echt verliefd ook.

Net 19 kwam ik mijn huidige vent tegen en het zat gelijk goed.!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15, hij 16. We hadden 5 mnd verkering. We hebben 1,5 jaar verkering gehad. Daarna paar korte relaties en op mijn 18e mijn huidige man ontmoet. Ik heb hem wel ontmaagd, hij was toen 19.
Alle reacties Link kopieren
ik was 16 hij 28. Na een dronken zondagmiddag in het cafe. 'k vond er weinig aan. Twas meteen maar mijn eerste ONSje.



jongste was +2 de oudste was + 12.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 24 toen ik ontmaagd werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16...op vakantie op Terschelling. Ze zeggen wel eens; als je als jongere naar Terschelling gaat op vakantie, kom je er niet als maagd weer vandaan. Nou, ik heb de uitspraak eer aan gedaan. Het was 'oke', dat ik het nu zo'n geweldige ervaring vond kan ik ook niet zeggen. De keren erna was het een stuk beter!!!
Alle reacties Link kopieren
We waren allebei 18, gewoon op een avond op mijn slaapkamer.. Hebben erg gelachen omdat het allemaal niet zo soepel ging, maar toen het eenmaal lukte was het best lekker!
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn zeventiende had ik totaal geen interesse in jongens of seks.

Ik had wel een vriendje, maar dat was omdat mijn vriendinnen ook

vriendjes hadden. Dat vriendje heeft me ook ontmaagd, op mijn

zestiende, maar ik vond er helemaal niets aan. Toen ik zeventien werd

kreeg ikeen affaire met een andere jongen. Ik had opeens de smaak te

pakken, en dumpte mijn vriendje meteen. Hij was mijn smaak totaal niet.

Vanaf dat moment ging alles heel soepel en makkelijk, en heb ik er

altijd veel plezier in gehad.
Alle reacties Link kopieren
ik was 13 hij 16.

wel spijt van gehad, was totaal niet bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
We waren allebei 17.

Op zijn jongensslaapkamer.
Alle reacties Link kopieren
16, was niet super



een condoom omdoen kostte de grootste moeite want hij was net zo nerveus als ik.



een jaartje later was er een jongen die mij wilde beffen en dat was zo gruwelijk lekker...
Alle reacties Link kopieren
ik was 17, zou het eigenlijk de volgende dag doen, ik wilde er vanaf dus in de kroeg mariniertje op gepikt (ik kon hem al langer, spreek hem nog af en toe, maar niet voor de sex) Ik denk, marinier, man met ervaring.

Hij dacht dat ik geen maagd meer was (proefde geen bloed)...... en de tl-buizen stonden uit. En ik lag er bij en dacht, is dit nou alles....



Gelukkig veel betere ervaringen meegemaakt haha
Alle reacties Link kopieren
up voor stresskip23 (ik zeg: relax :))
Alle reacties Link kopieren
1e x; ik 23 en hij (zeeer ervaren!) 28, was 2NS en gelijk 'oudste' met + 5 jaar; jongste was 12 jaar jonger (1,5 jaar geleden) en 'recent' :D 7 jaar jonger.....
Alle reacties Link kopieren
ehm, bijna 17

jongste -3 en oudste +11
Alle reacties Link kopieren
eeh ff denken eeh ja 16 ik was 16:P
Alle reacties Link kopieren
relaties?



of gezondheid, omdat het zo ongezond is dat je je pas zo laat laat ontmaagden?? :P



O sorry hoor....pffffttt....
Alle reacties Link kopieren
Nou, ligt eraan Tum. Misschien wel naar de Baby pijlert...



Sorry, heel wrang grapje.

Alle reacties Link kopieren
hup ook naar lijf, t gebeurd immers met je lijf, dussssssss



aaaaaaaaaaaaallles naar lijf
Alle reacties Link kopieren
Officieel was ik 17, maar ook dronken en stoned.. Wat ik er nog van weet probeer ik al jaren te vergeten..

Jaren daarna geen behoefte aan gehad, kwam ook geen leuke jongens tegen of misschien ontweek ik ze wel..

Sinds m'n 25e (ben nu 26) een hele lieve vriend die me heeft laten zien dat seks ook heel lekker en mooi kan zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17 en hij was 14.



Jongste dus -3 en oudste +13 (met hem niet all the way), de oudste wel all the way was +5.
De eerste keer gebeurde een week voor mijn 14e verjaardag..... :o Vriend van destijds was 19 geloof ik (ik weet het niet eens meer!) en ik heb er nog steeds spijt van. Niet dat het niet fijn was ofzo, maar het was gewoon de verkeerde persoon.
Ik zie dat er inmiddels ook over leeftijden gesproken wordt. Ik heb het nog nooit gedaan met iemand die jonger was. Ik ben altijd al op oudere mannen gevallen en ben met de oudste die ik kon vinden getrouwd :P We schelen 9 jaar en sinds de geboorte van ons eerste kind hebben we eigenlijk the best sex ever (da's pas raar eigenlijk! :D)
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18, had ruim een half jaar verkering en nooit spijt van gehad. Huidige vriend is ruim 10 jaar ouder. Heb met van alles in bed gelegen, ook jonger, maar ben daar nooit all the way mee gegaan.

Heb me ook een keer door een Fransman laten verleiden van 46. Speciaal superknap was hij niet, maar zijn ogen.....o o wat ging dat fout. Dat was in een washok. Meteen de raareste plek waar ik het ooit gedaan heb, geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Ik was er laat bij geloof ik, zeker als ik het topic lees.. :)

Altijd wel een vriendinnetje, maar toch pas op mn 21ste een echte relatie met sex.. Zij was ervaren en mn vriendinnen daarna ook..



Leeftijden? -5 en +4, netjes he? :P
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg of er hier ook mensen komen die nog maagd zijn. (Sorry, ik heb een computer waarop citeren niet werkt.) Ja hoor, die zijn er. Ik ben 37 en heb het nog nooit met iemand gedaan. En mezelf een beetje kennende denk ik ook niet dat het er snel van zal komen. Ik kan niet zoveel met intimiteit.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven