Eerste keer , hoe oud was je?

19-11-2006 23:59 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Alle reacties Link kopieren
16 en ben maar met1 bij 'm gebleven, ha-ha!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 jaar toen ik het voor het eerst deed met een jongen van 24..
Alle reacties Link kopieren


Iemand vroeg of er hier ook mensen komen die nog maagd zijn. (Sorry, ik heb een computer waarop citeren niet werkt.)



Ja hoor, die zijn er. Ik ben 37 en heb het nog nooit met iemand gedaan. En mezelf een beetje kennende denk ik ook niet dat het er snel van zal komen. Ik kan niet zoveel met intimiteit.
Ben jij dan a-seksueel? Of begrijp ik het verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17, na 2 weken verkering, het is toen 3 maanden aangebleven, uitgegaan, maar inmiddels zijn we alweer 23 jaar gelukkig getrouwd...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik was 26, was daarvoor nog nooit iemand tegengekomen met wie ik het zou willen doen.
Alle reacties Link kopieren
21... best laat geloof ik :P maar durfde eerder niet :P (sissy dat ik was :D)
Alle reacties Link kopieren
ik was 16, tijdens de zomervakantie.

nooit spijt van gehad en denk er nog altijd met een glimlach op mijn gezicht aan terug...

daarna heeft het iets meer dan een jaartje geduurt voordat ik 'actief' werd...

maar echt 'echte' sex heb ik eigenlijk pas gehad toen ik 27 was (5 jaar geleden) en mijn huidige partner leerde kenne, mannnnn wat hij kan... zoiets had ik echt nog nooit mee gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Liliana, ik ben zeker niet a-seksueel. Ik heb moeite met intimiteit. Ik vind dat bedreigend, dus dat schiet niet erg op. Misschien moet ik aan cyberseks gaan doen. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17, bijna 18. We hadden al bijna 2 jaar verkering toen we het voor het eerst echt deden! Ik weet de datum nog heel goed, het was namelijk op 1 april, haha!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Liliana, ik ben zeker niet a-seksueel. Ik heb moeite met intimiteit. Ik vind dat bedreigend, dus dat schiet niet erg op. Misschien moet ik aan cyberseks gaan doen. ;)
jeetje tonkje, heb je je niet al eens afgevraagd waar dat gevoel vandaan komt? Want het is niet zomaar iets, wat je hier neerzet.



Heb je al eens hulp gezocht? Om het uit te pluizen? Want ik kan me niet voorstellen dat zoiets zomaar aanwezig is bij iemand...

En cybersex..tja, het is op afstand en dus ' veilig' , maar de echte intimiteit mis je daar ook hoor...(en om eerlijk te zijn: ik word er niet warm of koud van :))
Alle reacties Link kopieren
Ik was 19 en het gebeurde op Mallorca.......eigenlijk onvrijwillig, zo van, ok, doe dan maar....... want ik was er nog niet aan toe. Met mijn vriendje van een jaar later helemaal goedgekomen, want de vonken vlogen eraf!
Alle reacties Link kopieren
ik was 16 en hij 19
Alle reacties Link kopieren
Gunst, hulp zoeken, waarom? Ik lijd er verder totaal niet onder en ben een gelukkig mens. Als ik nou pleinvrees had of iets anders lastigs, dan wel, maar ik heb er geen problemen mee. Het is wel erg ongebruikelijk natuurlijk, maar dat is het niet hebben van een mobiele telefoon tegenwoordig ook. Daarvoor zoek ik ook geen hulp.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
oke, nou sorry...t was maar een idee hoor.. ik zou er namelijk wel mee zitten :D

Maar goed...verder alleen maar goede bedoelingen van mijn kant...
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 en hij was 21...
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18, en het was met mijn vriendje waar ik al bijna 8 maanden verkering

mee had. We waren allebei maagd. Hij was ook 18.



Wat een braaf meisje he?
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17, bijna 18. We hadden al bijna 2 jaar verkering toen we het voor het eerst echt deden! Ik weet de datum nog heel goed, het was namelijk op 1 april, haha!
2 jaar kunnen inhouden?? Pff, knap hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk bedoelde je het goed, Tum tum. Je reactie was alleen nogal voorbarig. Zonder ook verder maar iets van me te weten, kwam je met adviezen. Niet zo handig, lijkt mij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren


Iemand vroeg of er hier ook mensen komen die nog maagd zijn. (Sorry, ik heb een computer waarop citeren niet werkt.)



Ja hoor, die zijn er. Ik ben 37 en heb het nog nooit met iemand gedaan. En mezelf een beetje kennende denk ik ook niet dat het er snel van zal komen. Ik kan niet zoveel met intimiteit.
Weet je zelf waar je angst of onwil voor intimiteit vandaan komt?.. Val je op mannen of vrouwen?.. Masturbeer je wel (je zegt niet a-seksueel te zijn)?..



Ik dacht van mezelf altijd dat ik door bindingsangst en angst voor intimiteit altijd wel vrijgezel zou blijven.. totdat ik mijn vriend ontmoette.. Had gewoon nog nooit iemand ontmoet waarbij ik zo ongelofelijk op m'n gemak was en nog altijd ben trouwens.. ;) Toen kwam het seksuele beest in mij er pas echt uit..



Anywho.. Jij bent gelukkig.. en ik vind je situatie interessant..
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18 dat ik het voor het eerst deed. Ik had toen net een paar weken met een vriendje die 19 was(hij was geen maagd meer). Ik had zelf regelmatig wat 'aangerommeld' met andere jongens. Vaak was dat in de bosjes of in een steegje. Alleen dat leek me geen ideale manier om ontmaagd te worden, dus ik wilde wachten totdat ik een fijne relatie had. Dat is gelukt. En ik vond het geweldig! De relatie is na een paar maanden overgegaan. Maar inmiddels heb ik nu ruim 3 jaar een vriend (ben 24). Ik moet zeggen dat het alleen maar nog beter is geworden!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 21 en zij bijna 17, zij was mijn eerste en tevens laatste vrouw. Nooit iets tussendoor gehad en sinds mijn scheiding nooit iets erna gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16, hij 17.... Beiden maagd....



Ik had 3 maanden verkering en het was in het bed van zijn ouders :$

Eigenlijk was het zoals ik had verwacht, ik kwam niet klaar (duh...), hij wel (heel snel) en de lakens moesten gelijk in de was. Als ik eraan terug denk, moet ik nog steeds grinniken, wat een gestuntel!
Alle reacties Link kopieren
ik was 16 jaar toen, op de bank van mn schoonouders.Als ze erachter kwamen............. hahahahahhaaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16, hij 15. Waren elkaars eerste vriendje/vriendinnetje en dat is tot afgelopen zomer zo gebleven (ben nu 21)



Voor de statistieken:

Oudste: + 3,5 (mijn huidige vriend)

Jongste: -1
Alle reacties Link kopieren
effe denken ik was 18 en zij was 16 a 17 zij had al eerder sex gehad ik had haar leren kennen via een toen nog bestaand penvrienden rubriek op tv. Na wat pennen heen en weer haar een keer uit genodigd op een feestje was ze blijven slapen niks gedaan mochten geen eens bij elkaar slapen na na een tijdje bij haar geweest ze logeerde bij en tante en broer we sliepen op de zelfde kamer zij op ene lucht bed ik in een bed het licht was nog niet uit of ze vroeg of ik naast haar kwam liggen dat was ok me eerst tong zoen en niet snel er naar lagen we te vrijen en leerde ze me alles en kwam het neuken van zelf na haar wel meer ervaring op gedaan met van alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven