Eerste nacht samen

18-03-2020 18:35 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een aantal vraagjes.
Stel je date met een jongen en je gaat er een beetje vanuit dat er weleens meer kan gebeuren sex/ blijven slapen onverwacht.
x Neem je dan spullen mee? (zeg maar kleding, makeup, verzorgingsproducten voor de volgende dag).
x Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen
x Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan?
x Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt?
Alle reacties Link kopieren
LindaMerel323 schreef:
18-03-2020 19:57

Ik bedoelde meer hoe laat ik weten als je samen op de bang zit. Je zoent elkaar hoe laat ik merken dat ik meer wil?
Dat gaat vanzelf, je gaat wat voelen aan elkaar en als hij ook aan jou gaat voelen, dan volgt de rest vanzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
18-03-2020 18:53
Niet gelijk een facial mask en komkommer schijfjes nemen als je daarna nog geneukt wil worden....
Shit doe ik dat dus al die tijd verkeerd...
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
18-03-2020 18:47
- als ik het niet zeker weet frutsel ik een klein slipje, een tandenborstel en wat make up in mijn handtas
- iets waarin ik me sexy en zelfverzekerd voel
- ik slaap naakt, thuis ook, dus dat speelt niet.
- dat is het meest gemakkelijke deel :P

O ja, vergeet idd de condooms niet

Eens met alle punten. Aanvulling: anticonceptiepil als je die slikt en niet voorafgaand aan de date neemt.

Als je weet dat het er mogelijk van gaat komen, kun je wellicht wat kleine dingen in een handtas proppen. Ik zou inderdaad niet meteen met een weekendtas op de stoep staan :proud:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik zou een schoon slipje en misschien een tandenborstel in mijn handtas stoppen. En niet condooms en eventueel de pil vergeten natuurlijk :) En een pyjama heb je echt niet nodig als het zover komt
Moreina schreef:
18-03-2020 19:52
Djeez

Zijn er echt vrouwen die nog strings dragen anno 2020.
Ik sprak eigenlijk over toen ik de leeftijd van TO had, die me een flink stuk jonger lijkt dan ik.

Maar inderdaad, ik draag nog steeds strings. Neemt ook lekker weinig ruimte in in je tas ;)
Alle reacties Link kopieren
x Neem je dan spullen mee? (zeg maar kleding, makeup, verzorgingsproducten voor de volgende dag).
-> Schone onderbroek, tandenborstel en doekje om make up mee af te vegen evt. Het moet in de tas passen die je ook mee zou nemen als je niet zou blijven slapen. Althans, dat zou ik doen, anders is het wel heel obvious als je met een grote tas aan komt zetten.

x Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen
-> Gewoon iets netjes. Niet je meest versleten ondergoed in ieder geval.

x Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan?
-> naakt of in onderbroek? Zelf kan ik niet goed slapen met blote schouders, dus vroeg wel eens of ik een oud shirt van hem mocht lenen.

x Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt?
-> gaat vanzelf, en anders wel de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen. Sexy BH droeg ze.
Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan? Ze slaapt naakt
anoniem_365019 wijzigde dit bericht op 20-03-2020 02:11
57.71% gewijzigd
gjan1 schreef:
19-03-2020 05:35
Mijn vrouw had 1ste maal kleedje aan zonder string.....en het gebeurde bij haar thuis. Na een avondje stappen zijn we bij haar thuis nog wat gaan drinken en in no time was ze naakt en zijn we in bed beland, stomende nacht tot de condooms op waren

Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen. Sexy BH droeg ze.
Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan? Ze slaapt naakt
Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt? we begonnen te zoenen, even later trok ze alles uit en ze zei, kom....in me
Top dat jij je verhaal deelt over een vrouw die thuis seks heeft als iemand vraagt naar wat doe je als je seks bij hem gaat hebben. Heel behulpzaam. Als ik vraag naar een recept voor een truffelsalade, ben ik heel benieuwd naar jouw handleiding voor een Betamax videorecorder.
gjan1 schreef:
19-03-2020 05:35
Mijn vrouw had 1ste maal kleedje aan zonder string.....en het gebeurde bij haar thuis.
we begonnen te zoenen, even later trok ze alles uit en ze zei, kom....in me

Hoe romantisch :flirting:
RikM schreef:
19-03-2020 10:02
Hoe romantisch :flirting:
Het is mooier dan; ga uit me.
gjan1 schreef:
19-03-2020 05:35
Mijn vrouw had 1ste maal kleedje aan zonder string.....
O geil, een poes met alleen een kleedje aan...

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
volgens mij ben je niet klaar voor seks als je zulke vragen stelt.
I never failed, I just found another way how not to do things
Roxxeanne schreef:
19-03-2020 13:42
volgens mij ben je niet klaar voor seks als je zulke vragen stelt.
Wat een onzin.

Herstel: er blijkt een reeks aan topics te zijn geopend. Nu zie ik de vragen in een ander licht en denk ik dat TO überhaupt nog weinig ervaring heeft met zoenen etc. Seks lijkt me dan inderdaad nog een brug te ver.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 19-03-2020 20:29
40.87% gewijzigd
Tijdens het zoenen zijn bobbel in zijn broek strelen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-03-2020 20:03
Nou fijn dat jij je er druk om maakt, scheelt ons weer

Voortaan ben jij baasje Stringpolitie
😂

Nu blijf ik al helemaaaal binnen zeg, anders word ik binnen mum van tijd gearresteerd.
Wat ik en mijn (toekomstige) vriendje destijds deden (zonder nog gezoend te hebben): spelletjes spelen, bier drinken en het héél laat maken en dat ik dan zei: je mag wel hier blijven slapen hoor, tis ook al zóóóoo laat...😆
Eenmaal naast elkaar in bed hebben we heel christelijk gekust
LindaMerel323 schreef:
18-03-2020 19:57
Wat voor ondergoed draag je dan? Wat je niet ziet onderkleding? Als het geen string mag zijn.

Ik bedoelde meer hoe laat ik weten als je samen op de bang zit. Je zoent elkaar hoe laat ik merken dat ik meer wil?
Laat hem het initiatief nemen ;) Dat doet ie vanzelf. Ga daar enthousiast op in en hij gaat vanzelf wel verder....
Ik liet hem thuis komen.. Alles bij de hand!

We hadden al een paar keer gewoon samen geslapen (want period!!!). Ik wist dat toen hij over kwam het moest gebeuren, dus liet hem bepalen.

Mee gaan in de flow wat goed voelde. Niets meer, niets minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven