Effect speeltje op zelfbevrediging?
woensdag 27 juli 2011 om 22:54
Had deze vraag al in ander topic gesteld maar geen reactie. Vandaar maar even nieuw topic.
Ik zou namelijk graag eens weten hoe een vibrator je zelfbevrediging beinvloedt. Doe je het dan ook nog weleens met je handen? Word je er lui van? Of wordt masturberen zonder hulpmiddel op de lange duur minder fijn of anders?
Heb er dus geen ervaring mee. Wel eens van 2 vriendjes eentje gekregen. Maar beiden kwamen met een goedkoop, veel te groot geval aanzetten. Eentje heb ik weggegooid en de ander heeft de (inmiddels) ex meegekregen als massagestaaf voor z'n rug
Nu wil huidige vriend er eentje voor me aanschaffen als cadeautje. Schijnt namelijk toch wel vreemd te zijn dat ik als 35-plusser geen speeltjes in huis heb Op zich aardig idee, maar zou wel graag eens weten wat voor een invloed zo'n (wel goed!) apparaat in huis nou heeft.
Ik zou namelijk graag eens weten hoe een vibrator je zelfbevrediging beinvloedt. Doe je het dan ook nog weleens met je handen? Word je er lui van? Of wordt masturberen zonder hulpmiddel op de lange duur minder fijn of anders?
Heb er dus geen ervaring mee. Wel eens van 2 vriendjes eentje gekregen. Maar beiden kwamen met een goedkoop, veel te groot geval aanzetten. Eentje heb ik weggegooid en de ander heeft de (inmiddels) ex meegekregen als massagestaaf voor z'n rug
Nu wil huidige vriend er eentje voor me aanschaffen als cadeautje. Schijnt namelijk toch wel vreemd te zijn dat ik als 35-plusser geen speeltjes in huis heb Op zich aardig idee, maar zou wel graag eens weten wat voor een invloed zo'n (wel goed!) apparaat in huis nou heeft.
donderdag 28 juli 2011 om 08:58
donderdag 28 juli 2011 om 10:34
Sinds ik onderstaande voor me lief heb gekocht wil ze niet anders meer...... Heb voor de rest geen ervaring met die dingen als man anders dan wat ik van haar hoor.
Wilde deze gewoon even aanprijzen, schijnt perfect te zijn.
Waterdicht en diverse tril en puls mogelijkheden.
Doe er uw voordeel mee dames.
Hmm de img tag schijnt niet te werken..
Dus ff zelf klikken: Jimmy Jane
[img]http://womaniser.nl/178-large/jimmy-jane-form-2.jpg[/img]
Wilde deze gewoon even aanprijzen, schijnt perfect te zijn.
Waterdicht en diverse tril en puls mogelijkheden.
Doe er uw voordeel mee dames.
Hmm de img tag schijnt niet te werken..
Dus ff zelf klikken: Jimmy Jane
[img]http://womaniser.nl/178-large/jimmy-jane-form-2.jpg[/img]