Erotisch mailcontact

18-08-2008 21:46 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden, ik ben nieuw hier maar ik zit al een tijdje met een vraag die ik nu toch eens eindelijk wil stellen.

Maar voordat ik dat doe wil ik me eerst even een beetje voorstellen zodat jullie er een beter beeld bij hebben.

Ik ben een bisex meisje van 24, mooi, sexy, heel spontaan en lief (zeggen ze) en heb al geruime tijd een hele lieve vriend waar ik sinds kort mee samenwoon. Onze (open) relatie is er één waarvan menigeen zou wensen deze ook te hebben. Gewoon gebaseerd op volledige openheid, respect en vertrouwen in elkaar. Van nature heb ik nog nooit schaamte voor m'n lichaam of jaloezie gekend en ik heb van huis uit heel veel liefde gehad. Daarnaast heb ik een nogal hoge sexdrive en ben ik net als m'n vriend dus gewoon dol op sex.

En sinds enige tjd al weer hebben we ook m'n beste vriendin (ook bi, en tevens collegaatje) en de vriend van m'n vriend (als vaste partners) bij ons sexspel betrokken en hebben we regelmatig heerlijk spetterende nachten met elkaar. We komen dus niets tekort. Maar net zoals m'n vriend het soms wel eens leuk vindt om met andere meiden te chatten, vind ik het leuk om heel intiem en erotisch met een man te mailen (overigens, m'n vriend en ik weten dit dus van elkaar en hebben daar helemaal geen problemen mee, we doen alles in overleg en niets buiten elkaar om). Ik kan gewoon heel veel liefde geven en ben ook erg sociaal bewogen met mensen. Deze man heeft ooit op een advertentie van mij gereageerd (datingsite) waarbij ik om een erotische/sexueel mailconatct vroeg. Dit mailen met hem doe ik nu al zo'n drie kwart jaar en de band die inmiddels tussen deze man (heeft overigens een vriendin die van niets weet) en mij ontstaan is, is heel bijzonder, intens en mooi te noemen. We hebben elkaar foto's toegestuurd en in feite heel anoniem onze diepste geheimen, sexuele fantasiën en intimiteiten met elkaar gedeeld. Elkaar dingen verteld die onze partners nog niet eens van ons weten. Niet dat ze dat niet mogen weten, maar gewoon omdat dat het er meestal niet van komt om zulke dingen te vertellen of omdat er niet naar gevraagd wordt. In het begin was hij wat voorzichtig, maar hij werd steeds losser en voelde zich echt bij me op z'n gemak. Over alles en nog wat kunnen we praten, niets is te gek, gewone onderwerpen, maar dus ook heel (sexueel) intiem.

Langzaam maar zeker is hij een beetje verliefd op me geworden en heb ik hem 'vlinders in de buik' bezorgd. Maar ook mij heeft hij niet onberoerd gelaten en heb ik gevoelens voor hem gekregen. En natuurlijk wisten we beiden dat dit zou kunnen gebeuren, maar dat geeft ook helemaal niet, want beiden willen we er verder ook niets mee, we kunnen het heel goed relativeren en het een plaatsje geven. Bovendien was dat ook de afspraak aan het begin van onze mailing, geen dates, niet bellen, sms'en, etc, geheel anoniem en discreet dus. En toch als we elkaar op straat tegen het lijf zouden lopen, zouden we elkaar innig omhelzen en uitnodigen om iets te gaan drinken of eten. Overigens is zo'n contact voor mij niet de eerste keer en heb dus al eens eerder zo'n mailing met een man gehad.

Wel, op dit punt aangekomen, zal menigeen over al het bovenstaande wel een mening of oordeel hebben. Dat geeft ook niet, ieder denkt er anders over. Maar nu m'n vraag. Zijn er meiden / vrouwen die hier ook ervaring mee hebben en wel eens zo'n mailcontact hebben ervaren ? Of wel eens zouden willen ervaren ? Of ben ik één van de weinigen die zoiets leuk vind ?
zou niet zonder kunnen
je zegt dat je heel veel liefde kunt geven en sociaal bewogen bent.

Maar wat heeft dat met je sexdrive te maken? Sex en liefde zijn echt heel verschillende aspecten.
Dat is een behoorlijke intro met interessante informatie voor je uiteindelijke vraag.

We weten in ieder geval dat je de natte droom bent voor menig man. Je bent inderdaad nog heel erg jong en houdt van aandacht Niets mis mee hoor, lekker van genieten. Maar op je vraag, nee je bent niet de enige. Legio mensen die van aandacht houden op die wijze.

Vraagje aan jou, aangezien jij ruimdenkend bent en zo een relatie hebt, heb je het heel makkelijk en kan je doen en laten wat je wil. Waarom ga je niet op zoek naar iemand die het niet stiekem hoeft te doen? Want jij weet ook wel dat jij het groenere gras bent en niet zozeer de liefde van zijn leven.

Zou je het niet liever netjes houden bij vrijgezellen of heren in dezelfde positie als jij? Het is verder je verantwoordelijkheid niet, slechts een vraag.
Bij deze schrijfstijl krijg ik eerder een man van middelbare leeftijd, dan een 24 jarige vrouw voor ogen.quote:Angie83 schreef op 18 augustus 2008 @ 21:46:

Zijn er meiden / vrouwen die hier ook ervaring mee hebben en wel eens zo'n mailcontact hebben ervaren ? Of wel eens zouden willen ervaren ? Of ben ik één van de weinigen die zoiets leuk vind ?Volgens mij heb ik gelijk
Ah, en TO brengt dan geheel belangeloos de geinteresseerde dames in contact met de betreffende man? Zou kunnen....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:loomii schreef op 18 augustus 2008 @ 22:37:

Bij deze schrijfstijl krijg ik eerder een man van middelbare leeftijd, dan een 24 jarige vrouw voor ogen.

[...]

Volgens mij heb ik gelijk

Loomii

Ik verwacht dergelijk taalgebruik ook helemaal niet van een jong, lekkâh, knap en geil sexy ding.

Of ben ik nu bevooroordeeld?
Ik vind dat jullie een aantal dingen toch redelijk " tricky " doen ; met beste vriend en beste vriendin . Maar dat is - hoop ik - een weloverwogen keus .

Maar wat als één van beiden bijvoorbeeld een relatie krijgt ?

Jammer dat je zó open bent en dan toch dingen vertelt in je mails die je eigen partner niet weet . Mooie aanleiding toch om via die mails over dingen te beginnen ?

Voor jouw relatie zijn die mails niet bedreigend . Vind je het vervelend dat jouw epistels voor je mailvriend wel een bedreiging kunnen zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yeah, shake that thing
Wat zijn jullie wantrouwig zeg .
quote:loomii schreef op 18 augustus 2008 @ 22:37:

Bij deze schrijfstijl krijg ik eerder een man van middelbare leeftijd, dan een 24 jarige vrouw voor ogen.

[...]

Volgens mij heb ik gelijk Dat dacht ik nou ook! Volgens mij vindt de man dit zelf heel spannend om te schrijven, en denkt hij: wie weet houd ik er nog wat aan over..
quote:elev schreef op 18 augustus 2008 @ 23:01:

[...]

Dat dacht ik nou ook! Volgens mij vindt de man dit zelf heel spannend om te schrijven, en denkt hij: wie weet houd ik er nog wat aan over..Ja, een vuil klavier
" of weleens zouden willen ervaren ? " .... struikelt dáár iedereen over ?

Naar mijn idee wil ze de " doelgroep " zo breed mogelijk houden om op dit topic te reageren ; mensen die het doen , deden , zeker willen gaan doen , of er nog over nadenken om dit te gaan doen .
Neen, maar voor mij leest het als zo één van die erotische verhalen, met overdreven uitleg en overdreven bijvoegelijke naamwoorden ...

En als het dan toch authentiek is, dan kan ze bijvoorbeeld al ervaringen delen met mensen op die datingsite.
Ik begrijp niet waarom een vraag zo'n lang kennismakingsverhaal nodig heeft. Dat vind ik verwonderlijk. En dat maakt het voor mij ongeloofwaardig.
quote:Belgenmoppie schreef op 18 augustus 2008 @ 23:14:

Neen, maar voor mij leest het als zo één van die erotische verhalen, Ben jij héle slechte verhalen gewend

En als het dan toch authentiek is, dan kan ze bijvoorbeeld al ervaringen delen met mensen op die datingsite.Niet elke datingsite heeft een forum wat zo lekker loopt als dit .
Misschien scheelt het dat ik aardig wat mensen " ken " die daten en ik eigenlijk niet meer opkijk van welke relatievorm of invulling dan ook .
Ik geloof niet dat ik heel veel mensen "ken" die daten maar ik kijk ook niet op van welke relatievorm of invulling dan ook.
-
Dát bedoel ik dus ; zo'n reactie als van NafNaftje .............
quote:Helaholalalala schreef op 18 augustus 2008 @ 23:27:

Ik geloof niet dat ik heel veel mensen "ken" die daten maar ik kijk ook niet op van welke relatievorm of invulling dan ook.

O, ik bedoel niet dat degene die zulke mensen niet kent niet ruimdenkend is , of wereldvreemd is , ofzo , zo bedoel ik het niet .

Maar omdat ik dat soort dingen ook uit de eerste hand hoor ga ik er nu ook gewoon van uit dat zoiets waar is .
Onbeschofte reactie, Nafnafnafnaf!

En daarnaast, dat is een geheel andere discussie.
quote:NafNaftje schreef op 18 augustus 2008 @ 23:29:

Sorry, maar ik vind je echt een enorme slet!!

Ben er net twee weken geleden achter gekomen dat mijn vriend in het geniep al 2,5 jaar seksueel contact heeft via internet met diverse meiden

Hardstikke rot voor je .

Je hoort genoeg aan elkaar te hebben in een relatie...

Nee...jij hebt genoeg aan jouw partner , en je wilt een partner die genoeg aan jou heeft . Dat is je goed recht .

Maar het is ook iemands goed recht om een relatie - met wederzijds goedvinden - anders in te richten . ANDERS ! Niet beter, niet minder ....ánders .
't is de manier van schrijven die ik feitelijk grappig vind.

Ik ben een hele sexy vrouw met een enorm groot libido, één dag zonder seks, is een dag niet geleefd.

Verleiden is mijn hele leven, gelukkig heb ik iemand die me dag en nacht verwennen wil.

Mijn sexuele nieuwsgierigheid kent geen grenzen.

Heb ik mij daar godverdomme een nieuw en fantastisch strijkijzer gekocht dat stoomt, niet te geloven. Maar nu heb ik al 2 peperdure overhemden van mijnheer voorzien van brandvlekken en gaten. Zou er iemand haar ervaring met mij willen delen ?

Nu is het tijd voor échte erotiek
ANDERS vind ik prima. Maar blijf dan wel af van de partner van iemand anders. Sexgesprekken met een andere man vind ik prima. Moet je zelf weten, maar doe dat niet met iemand die bezet is. Dan ben je gewoon een trut.
NafNaftje, ik zou zeggen.. scheld je partner verrot of zet hem buiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven