Erotisch uitgaan

03-01-2012 20:47 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn naar een erotische bar in het buitenland geweest. Beetje een kruising tussen een parenclub en een gewone bar. Niet echt hele openlijke seks, maar soms wel een stelletje dat bezig was met wat vingeren of pijpen in een hoekje. Veel flirten en veel gezelligheid. Erg leuk, erg relaxed.

Ik vraag me af of iemand in Nederland zoiets weet. Als ik op internet zoek kom ik al snel bij parenclubs uit, en dat bedoel ik nou net niet. Ik zoek meer iets waar je leuk met wat ruimdenkende vrienden heen kan gaan zonder elkaar nou gelijk te bespringen, maar waar je wel lekker hitsig kan worden en eventueel toch wat meer kan. Iemand tips?
Little Sins
Little Sins? Is er vanavond een feestje dan? Nog tips voor andere feestjes/clubs?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Het beeld van parenclub en erotische club loopt een beeldje door elkaar. Bijv Eroxx (Belgie) valt mijn inziens op een zaterdagavond meer onder erotische club (zo noemen ze zichzelf ook hoor) en vrijdagavond meer neigend parenclub (op vrijdag wel single mannen en op zaterdag enkel koppels.... Waarbij de meerderheid toch (op zaterdag) zich enkel op zijn eigen partner richt.

Dus je hoeft echt niet te vrezen dat je in een erotische club gaat besprongen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven