Erotische spellen?

17-10-2007 16:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met erotische spellen (bordspellen met opdrachten etc.)? Zo ja, wat vind je ervan?

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen hiermee, ben aan het denken om er zelf ook een aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jewel22 schreef op 31 oktober 2007 @ 18:04:

Aan wat voor soort opdrachten moet ik dan denken? ;)



Aan het begin van het spel maak je allebei een Ultiem Verlangen kenbaar aan de ander. Van degene die als eerste het einde van het bordspel bereikt, wordt dit ultiem verlangen aan het einde vervuld door de ander.



Het begint met romantische vragen en opdrachten, relatief onschuldig maar wel een leuke aanloop tot. Verrassend genoeg zitten er ook vragen tussen waarvan je dácht dat je het antwoord wist, maar wat toch net iets anders blijkt te liggen bij je partner.



Dan gaan de opdrachten over op spannend, opwindend, intiemer. Er komt al best wel wat seksgerelateerde opdrachten bij kijken, maar nog geen penetratie, standjes en dergelijke. Wel wordt het hier al lastig je in te houden.



En dan komen de ronduit hete, geile, heftige opdrachten, waarbij je eigenlijk gewoon aan het seksen bent maar dan gedoseerd en met interessante aanwijzingen om uit te proberen. Wij zijn nog nooit to het einde gekomen...



Kortom: een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ultiem Verlangen is inderdaad een super leuk spel, het heeft bij ons in ieder geval gezorgd voor weer wat meer variatie tijdens de sex.

We zijn beiden toch weer iets losser geworden, wat mij betreft mag er wel een uitbreiding komen in de opdrachten kaarten, misschien weer iets pittiger zodat je misschien wel weer je grenzen gaat verleggen.

Ben wel benieuwd of er meer zijn hier die dit spel af en toe spelen of dat jullie nog meer andere spellen weten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook het spel Ultiem verlangen, maar wij vinden het echt een turn off. Dan ben je net lekker bezig en dan moet je weer stoppen, het is zo 'verplicht' en wij vinden het erg nep. Niet om geil van te worden in iedergeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven