ervaring met sexdating?

20-01-2009 22:36 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, even een vraagje :-)

ik had hier op het forum al naar gezocht, maar kan niet echt iets

concreets vinden. Dus sorry anders...

ik date weleens via normale datingsites, maar vroeg me af of iemand ervaring heeft met sexdatingsites. En zo ja, werkt dat ook een beetje?

Of is hengelen in die visvijver hier handiger, of heb ik daar een verkeerde voorstelling van zaken van..? ;)

groetjes, van mars
Ok bedankt voor jullie reacties

Zo te horen zijn er dus wel mensen die dit soort sexdates hebben. Dat je daarbij ook wel let op een bepaalde psychische klik en wellicht op spelfouten, om maar wat te noemen, zou voor mezelf ook wel opgaan. Als de klik er is, kan het eventueel overgaan in een sv..

Maar Q-Q en Odesa.. doen jullie dat ook echt via sexdatingsites? Of bijv meer via profielensites?

Profielensite heb ik weleens geprobeerd, maar daar is de man/vrouw verhouding helemaal zoek, en als er al een vrouw op staat, is ze meestal op zoek naar een andere vrouw of een stel.
quote:Digitalis schreef op 21 januari 2009 @ 00:35:

Hoe strak een dame is? Daar bestaan toch geen maattabellen voor of wel?

Niet dat ik weet, vrouwen zitten misschien wat complexer in elkaar dan mannen ;)quote:Geen foto van je pik sturen meteen. Ik zou daar gigantisch op afknappen.Was ik niet van plan, maar bedankt voor de tip.quote:Ik heb enkel betaalde seksdates (zij betalen mij dus). Waar ik op zou letten: gespierd, gebruind, lang, grote dikke pik.

Ok van je hobby je werk gemaakt

Meer beroepsmatig, of zo af en toe een betaalde date? Neem aan niet via datingsites?
quote:Alina08 schreef op 20 januari 2009 @ 23:36:

Je kunt hier het eerste contact leggen. Dan ga je met elkaar mailen of chatten. Als het dan klikt kun je foto's uitwisselen. Hebben wij niet gedaan, hebben zo afgesproken om te zien of er irl ook een klik was, en die bleek er te zijn. En hebben nu een sv relatie. Dus je kunt hier maar zo iemand tegenkomen.... Succes!!Ok, bedankt voor je uitleg
quote:Francientje74 schreef op 21 januari 2009 @ 22:35:

Hoi.... gebruik zelf nooit datingsites. Wel geprobeerd, maar allemaal erg hijgerig die mannen daar.

Ja precies, lijkt me ook wel dat vrouwen zich door dat soort mannen kunnen laten afschrikken. Vandaar mijn enigzins sceptische vermoedens ten aanzien van dit soort datingsites..quote:Ga zelf dus gewoon in het weekend de kroeg in of andere leuke tent. Kun je op je gemak wat lekkers uitzoeken. Op een gegeven moment pik je ze er zo uit en gaat het vrijwel altijd goed!!! Heb zo heel wat (in mijn geval donkere jongens) kunnen scoren hoor !!!Denk alleen dat het in een kroeg voor een vrouw wel makkelijker is om een dergelijke date te scoren dan voor een man. Andersom, een man die niet alleen voor een avontuurtje gaat, is wellicht weer moeilijker te treffen dan een meer serieuze vrouw..
Even vraagje manvanmars: hebben er zich nog geen vrouwelijke forummers bij jou gemeld?
Ik heb wel goede ervaringen met een seksdatingsite. Er zijn daar heel veel mannen, ik heb een gratis profiel, de mannen een betaald profiel (anders kun je geen contact leggen) Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, maarja zo is het (seksdating)leven. Vervolgens melden zich tientallen mannen. Ik zoek de lekkersten uit en daar ga ik mee chatten. En vervolgens zoek ik mannen uit waar ik opgewonden van word of die mijn fantasieen kunnen helpen waarmaken (en een idd wel een flink grote pik hebben en heel openminded zijn). Daar date ik mee. Oftewel voor vrouwen is het net een grote snoepwinkel en voor mannen moet je wel wat in huis hebben (qua looks en qua gespreksstof/geile praat) om een geile vrouw te scoren.

Succes manvanmars
quote:Alina08 schreef op 22 januari 2009 @ 21:07:

Even vraagje manvanmars: hebben er zich nog geen vrouwelijke forummers bij jou gemeld?Nee niks.. hoezo, gaat dat dan op die manier.. ahem.. kuch.. kuch..?
quote:Kleintjefijntje schreef op 22 januari 2009 @ 21:30:

Ik heb wel goede ervaringen met een seksdatingsite. Er zijn daar heel veel mannen, ik heb een gratis profiel, de mannen een betaald profiel (anders kun je geen contact leggen) Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, maarja zo is het (seksdating)leven. Vervolgens melden zich tientallen mannen. Ik zoek de lekkersten uit en daar ga ik mee chatten. En vervolgens zoek ik mannen uit waar ik opgewonden van word of die mijn fantasieen kunnen helpen waarmaken (en een idd wel een flink grote pik hebben en heel openminded zijn). Daar date ik mee. Oftewel voor vrouwen is het net een grote snoepwinkel en voor mannen moet je wel wat in huis hebben (qua looks en qua gespreksstof/geile praat) om een geile vrouw te scoren.

Succes manvanmars

Bedankt voor je info, kleintjefijntje!

Ik neem aan dat je het over een echte sexdatingsite hebt en niet over zo'n profielen/chat site. Ben wel benieuwd wat dan een goede sexdating site is, maar websites mogen hier verder niet genoemd worden.. En er gaat dus een hele selectie procedure aan vooraf, maar zo te horer kan het dus wel goed uitpakken
Sexdating sites nee, voor dat je het weet kan je de mannen niet meer uit elkaar houden.

Een leuke sex date vind ik meestal in de kroeg, kermis, feest, soms voor een keertje. En soms wordt het een sv.
Ik heb het idee dat op sexdatingsites de meest macho man altijd wint.....
quote:Pandeiro schreef op 22 januari 2009 @ 23:54:

Nee, ik denk wel de man die het beste kan flirten, voortvarend genoeg is maar nog wel iets mysterieus heeft.

Ow en min. 18 cm heeft natuurlijk
Maar firten doe je toch meestal samen..... Timing is dus het toverwoord?

(En over de centimeters hoef ik me geen zorgen te maken (zei de macho....))
Veel mannen denken dat ik ben geil, jij ook? flirten is. En echt, dat is geen flirten
quote:IvyRosa schreef op 23 januari 2009 @ 00:39:

Veel mannen denken dat ik ben geil, jij ook? flirten is. En echt, dat is geen flirten Hmmm, heb ik toch een vrouwelijke kant.....
Gelukkig zijn de reacties weer even conform dan wanneer een vrouw dit topic had geopend....

Ja, goede ervaring mee en dan zowel op alleen free sites met alleen advertentie als kies-pay-or-free-geen-relatie datingsites met pro.

Af en toe prima en leuke normale, opgeleide, niet zielige mensen ontmoet waarbij het met de een meer klikt dan met de ander.

Afspreken kan variëren van 2 uur tot 2 weken!
quote:Pandeiro schreef op 22 januari 2009 @ 23:54:

Je hoeft niet macho te zijn omdat je een grote pik hebt. En zoals ik eerder al aangaf..er zijn ook genoeg vrouwen die niet voor maatje pony gaan. Dat gaat namelijk ook vervelen.

Ik heb denk ik 1 macho date gehad, de rest waren gewone mannen die net als ik gewoon sex zochten en meer niet.
quote:thee schreef op 23 januari 2009 @ 00:51:

Ja, goede ervaring mee en dan zowel op alleen free sites met alleen advertentie als kies-pay-or-free-geen-relatie datingsites met pro.Ik heb nog steeds geen idee wat hier nou staat? Wat bedoel je?
quote:Mac123 schreef op 23 januari 2009 @ 11:36:

[...]

Ik heb nog steeds geen idee wat hier nou staat? Wat bedoel je?

Ja, staat er wat krom

Ik bedoel enerzijds sites waar alleen korte advertenties staan en anderzijds 'dating'sites waar dus uitgebreid profiel staat, waar je berichtjes kunt uitwisselen en soms kunt chatten.
Ik heb ook goeie ervaringen met een seksdatingsite!

Er is een specifieke site waar ook echt de mooiere mannen zich aanmelden waarmee ik een leuk seks contact heb (gehad).

Ik raad je wel aan om kort en bondig te zijn in je advertentie en duidelijk te zetten wat je zoekt. Geen hele verhalen neer te zetten over wat je zoekt. Mannen lezen daar namelijk makkelijk overheen.
quote:Francientje74 schreef op 21 januari 2009 @ 22:35:

Hoi.... gebruik zelf nooit datingsites. Wel geprobeerd, maar allemaal erg hijgerig die mannen daar.

Dit is juist je kans marsman! Als je sexdates wil vanaf een dating site is het erg eenvoudig om je van de hijgerige mannen te onderscheiden, namelijk door niet hijgerig te doen. Hiervoor heb je wel enige sociale vaardigheden nodig (zoals bv IvyRosa aangeeft) en is het handig als je interesse toont in de persoon voordat je interesse toont in haar geslachtsdeel.

Verder kan je ook daten vanaf fora zoals ook dit forum. Post serieus en open op de topics hier. Dan merk je na een tijdje vanzelf wie er op dezelfde lijn zitten en volgt het contact bijna vanzelf zonder explicitiete oproepen te hoeven plaatsen. Een subtiele hint is dan vaak al genoeg om contact te krijgen en wees niet verbaasd als je zelf actief benaderd wordt als mensen een beeld van je hebben gevormd door je postings.

Dit zal een tijdje duren maar het posten zelf hoeft ook niet vervelend te zijn, zeker niet als je een intrinsieke interesse in sex hebt verder en dieper dan dat het je wel lekker lijkt om een keer te daten.
Ik heb zelf altijd wel redelijk snel seks gehad op dates via 'normale' datingsites, dus ik zag voor mezelf nooit echt het 'nut' van seksdatingsites... Maar goed, voor mij was het ook nooit een probleem als er van een date een relatie kwam, dus als je dat pertinent niet wilt, kan het wellicht handig zijn... En op een seksdatingsite kun je wellicht het uiterlijk van je partner beter 'keuren' natuurlijk....

Maar wat ik me puur uit nieuwsgierigheid afvraag... Zitten er niet heel veel rare mensen op dat soort sites (ik bedoel dan niet de sites voor swingers) ? Of is er wat dat betreft verschil tussen betaalde en niet-betaalde sites ? En is er niet alsnog een grote kans dat je een bepaalde 'relatie' met zo'n 'sekspartner' krijgt ?
Wederom bedankt voor jullie reacties

Tedvrpl, bedankt voor je goede uitleg. Hijgerig zou ik ook zeker niet doen, dat is niet mijn stijl. Ben ook geinteresseerd in de persoon er achter.

Miyagi75, ik heb ook wel dates gehad via een normale datingsite en belandde dan ook wel dezelfde avond in bed Alleen komt er bij dat soort dates toch ook wel meer romantiek bij kijken, in plaats van geile praat etc. Of zei je gewoon eerlijk to the point dat je sex zocht..? Heb dat een paar keer geprobeerd op een normale datingsite (zonder hijgerig te doen), maar mijn ervaring is toch dat de meeste dames daar niet zo van gediend zijn.

Ik sta ook zeker open voor een relatie, maar heb toch ook wel, zoals Tedvrpl zo mooi zegt, een intrinsieke interesse in sex en zoek ook misschien meer een sv dan veel losstaande dates.

Maar als we het over sexdating sites hebben, zijn dan de meer bekende sites (mag geen namen noemen) het beste? Want dan ga ik me binnenkort maar eens inschrijven
@Tedvrpl

Het lijkt me helemaal niet zo handig om via dit forum dating contact te leggen... Je ziet om te beginnen al niet hoe de ander er uit ziet, dus tenzij uiterlijk je niets uitmaakt, heb je sowieso al redelijk ongemakkelijke momenten waarbij je elkaars foto ineens moet gaan keuren.....

@ Manvanmars

Het hangt er ten eerste vanaf over welke 'normale' datingsite je het hebt... Bij RP had ik bijvoorbeeld meestal het idee dat vrouwen er veel te serieus waren...

En verder hangt het een beetje van je profiel af... Is dat een beetje teasend ? Spreekt er een beetje 'bad boy' imago uit? Je moet denk ik vanaf het begin uitstralen dat seks normaal voor je is en b.v. dat je vaak op de eerste date al seks hebt... En dan niet op een gefrustreerde manier over seks praten, maar gewoon terloops een beetje... Ik maakte bijvoorbeeld altijd wel veel grapjes over seks en praatte er erg open over... Vertelde over andere dates die ik gehad had... Is wel een beetje thin line tussen open zijn over dat soort dingen en te opschepperig overkomen, maar da's kwestie van een beetje kalibreren... En verder... Op internet zijn genoeg vrouwen te vinden, dus als je gewoon snel terzake komt, filter je de vrouwen die ervoor openstaan snel genoeg tussenuit, en bij de rest weet je dan in ieder geval redelijk snel waar je aan toe bent...
Ach, wat is handig. Ik heb geen slechte ervaringen met daten vanaf een forum. Om te beginnen kijk ik eerst naar wat iemand te melden heeft voordat ik aan uiterlijk toekom. Als het eerste in orde was is er nooit iemand geweest die mij qua uiterlijk teleurgesteld heeft (andersom trouwens wel). Maar dit geldt voor mij persoonlijk en kan voor iemand anders natuurlijk verschillend zijn.

Ik heb geen ervaring met daten van een sexdating site en kan dus niet zeggen wat een goede is. Heb van ervaren daters wel gehoord dat ze goede ervaringen met adultmatch nl hebben maar heb er zelf dus geen ervaring mee (dit mag ik toch wel zo in deze context melden?). Ik heb wel ervaring met rp. Als je in je zoekprofiel een vinkje bij "gebonden" zet kom je vanzelf de vrouwen tegen die romatiek in het algemeen wat minder belangrijk vinden... Maar of je wilt daten met een gebonden vrouw waarvan de partner al dan niet op de hoogte is, is natuurlijk ook weer persoonlijk.
quote:Miyagi75 schreef op 26 januari 2009 @ 20:30:

@ Manvanmars

Het hangt er ten eerste vanaf over welke 'normale' datingsite je het hebt... Bij RP had ik bijvoorbeeld meestal het idee dat vrouwen er veel te serieus waren...

Ik date eigenlijk alleen via RP en daar zitten inderdaad veel serieuse vrouwen. Is dat op andere 'normale' datingsites anders dan, weet je er misschien een paar..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven