ervaring met sexdating?

20-01-2009 22:36 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, even een vraagje :-)

ik had hier op het forum al naar gezocht, maar kan niet echt iets

concreets vinden. Dus sorry anders...

ik date weleens via normale datingsites, maar vroeg me af of iemand ervaring heeft met sexdatingsites. En zo ja, werkt dat ook een beetje?

Of is hengelen in die visvijver hier handiger, of heb ik daar een verkeerde voorstelling van zaken van..? ;)

groetjes, van mars
RP is serieuzer omdat het staat voor RelatiePlanet. Anders had het wel NeukPlanet genoemd, toch?
Klopt, maar er werd ook niet beweerd dat het er op RP niet serieus aan toe gaat. Wel dat de vrouwen daar serieus zijn en dat er sites zijn waar dat kennelijk minder het geval is... Kwa relaties dan he
Al eens op lycos chat gekeken?
Vroeger daar weleens gechat, ja.

Maar leent lycos zich ook voor dit soort escapades dan..?
quote:manvanmars schreef op 27 januari 2009 @ 19:52:

[...]

Ik date eigenlijk alleen via RP en daar zitten inderdaad veel serieuse vrouwen. Is dat op andere 'normale' datingsites anders dan, weet je er misschien een paar..?

RP is een normale datingsite.

Je bent op zoek naar een sexdatingsite. Grappig dat jij juist die als "normaal" betitelt.
quote:IvyRosa schreef op 27 januari 2009 @ 21:39:

RP is een normale datingsite.

Je bent op zoek naar een sexdatingsite. Grappig dat jij juist die als "normaal" betitelt.Jammer, maar zo grappig was het niet want het was even een zijstapje naar "normale" datingsites, ging nu even niet over sexdatingsites..
Heb zelf op lycos veel mannen getroffen die uit waren op een sexdate en van hen gehoord dat veel vrouwen daar hetzelfde zoeken. Dus probeer eens zou ik zeggen. En nog niks gevangen op het forum?
Owww dan heb ik je verkeerd gelezen. Mijn excuses
yoe, kan de beste overkomen
quote:oldvirgin schreef op 27 januari 2009 @ 21:51:

Heb zelf op lycos veel mannen getroffen die uit waren op een sexdate en van hen gehoord dat veel vrouwen daar hetzelfde zoeken. Dus probeer eens zou ik zeggen. En nog niks gevangen op het forum?

Ok, misschien is het wel gezellig chatten daar

En nee, ben nog niet in de visvijver geweest.. Eerst maar eens leren zwemmen
Je maakt wel een dagtaak van het vinden van een neukie zeg. Go with the flow, dan komt er vanzelf wat op je pad.
Hoef je niet voor in de visvijver te zijn. Heb sv op een ander topic leren kennen maar misshien zijn alle dames op het forum (tijdelijk) voorzien van een sv. Vraag anders DMJN naar tips. Heb van horen zeggen dat hij hier sv-tjes aan de lopende band scoort. Maar dat heb je niet van mij....
Oldvirgin, iedereen weet dat van DMJN
quote:IvyRosa schreef op 27 januari 2009 @ 22:04:

Je maakt wel een dagtaak van het vinden van een neukie zeg. Go with the flow, dan komt er vanzelf wat op je pad.-> Nou ja, als je op rp dus op zoek gaat naar meer of mindere casual seks, komt er niet zoveel op je pad, waren bijvoorbeeld al achtergekomen

@ Manvanmars

Ik ben zelf wel een fan van relaties enzo (in verschillende vormen), maar ik ben er wel een voorstander van om als je elkaar leuk vindt, gewoon redelijk snel seks met elkaar te hebben...

Je kunt als man zelf al best veel doen aan de manier waarop je met een vrouw begint te 'daten'. Veel vrouwen kunnen namelijk heel goed met de twee verschillende soorten mannen overweg... Je hebt het type dat uitstraalt dat ze 'op een traditionele manier met een vrouw willen daten, dus eerst 26 keer de vrouw mee uit eten nemen, tot ze misschien alsjeblieft een keer met je wil zoenen. En je hebt het type man die wat anders uitstraalt. Namelijk dat hij niet meedoet aan zulke lariekoek. En doorgaans gewend is om op de eerste date bij de juiste klik meteen seks te hebben. Met beide types kunnen veel vrouwen overweg, maar als je het 'traditionele type' uitstraalt, heb je grote kans dat een vrouw daar vrolijk in meegaat, en zich ook extra conservatief gaat gedragen, omdat jij dat dan blijkbaar ook een beetje verwacht...

Echter, zoals ik al zei, leken de vrouwen op rp toch meer op de traditionele dating manier zitten te wachten. Of het daar sneller op uit te draaien. Op andere 'normale' datingsites zoals bijvoorbeeld knuz en paiq (dus zeker geen expliciete sekssites!), had ik echter vaak sneller een leuke seksuele vibe met vrouwen, waardoor ik niet in de 'traditionele datingframe werd ge -ehmmm- zogen). En meestal op de eerste date ook meteen seks had. En daarna overigens meestal verder ook een leuke al dan niet open relatie met de dame kreeg, dus zeker geen pure fuckbuddy (hoewel daar op zich ook niet zoveel mis mee is uiteraard.)
quote:IvyRosa schreef op 27 januari 2009 @ 22:04:

Je maakt wel een dagtaak van het vinden van een neukie zeg. Go with the flow, dan komt er vanzelf wat op je pad.

Heb ook nog wel andere mannen hobby's buiten dit topic hoor... Vissen!! Bijvoorbeeld. Oh nee, ik stem partij voor de dieren Nou ja, denk dat ik wel een beetje begrijp wat je bedoelt..

Was voornamelijk geinteresseerd in een goede sexdatingsite.

@ Miyagi75

Ik snap wat je bedoelt en daarin lijk ik misschien ook wel enigzins op jou. Via RP is dat ook heus wel mogelijk, alleen gaan de meeste dames daar toch uiteindelijk wel voor een vaste relatie, waar natuurlijk ook niks mis mee is, sta ik ook voor open. Maar de kans dat je er een sv treft, zal een stuk kleiner zijn..
Dat is niet waar hoor. Er is een hele vaste kleik die elkaar goed kent en met elkander in de rondte neukt. Er zijn echt mensen die daar puur voor de sex zitten, al dan niet met medeweten van partner.
Heb zelf ook al een paar keer een sexdate via RP gehad, hoewel dat in eerste instantie niet echt de bedoeling was. Maar goed, ik was er zelf bij toen het gebeurde dus vind ik niet erg... Man van Mars: kijk anders eens op swingstart. Of ken je die site al?
Ik kan me hier bij aansluiten, ook ik heb alleen maar goede ervaringen net sexdates!quote:Baba schreef op 23 januari 2009 @ 22:43:

Ik heb ook goeie ervaringen met een seksdatingsite!

Er is een specifieke site waar ook echt de mooiere mannen zich aanmelden waarmee ik een leuk seks contact heb (gehad).

Ik raad je wel aan om kort en bondig te zijn in je advertentie en duidelijk te zetten wat je zoekt. Geen hele verhalen neer te zetten over wat je zoekt. Mannen lezen daar namelijk makkelijk overheen.
berichtjes kunnen ook verzonden worden naar: jolandakunst@live.nl
quote:Fleurtje39 schreef op 30 januari 2009 @ 17:35:

Heb zelf ook al een paar keer een sexdate via RP gehad, hoewel dat in eerste instantie niet echt de bedoeling was. Maar goed, ik was er zelf bij toen het gebeurde dus vind ik niet erg... Man van Mars: kijk anders eens op swingstart. Of ken je die site al?Swingstart kende ik nog niet zo goed. Wel eens op een andere bekende swingers site geweest, maar zijn vaak toch meer stellen daar dacht ik en niet echt veel vrouwen die alleen naar een man op zoek zijn. Maar bedankt voor je tip
quote:Jolandakunst schreef op 02 februari 2009 @ 11:41:

Ik kan me hier bij aansluiten, ook ik heb alleen maar goede ervaringen net sexdates!

[...]

Ok, maar op welke sites..? Adultmatch, Adultfriendfinder of een andere?
Up voor Mitch-nog iets
Ik heb anders via Relatieplanet ook wel eens platte sexdates gehad.. Op een gegeven moment gaat het dan in de chat al nergens anders meer over en als je elkaar dan ontmoet weet je dat het toch wel gaat gebeuren.. Je noemt het dus niet echt een sexdate, maar beide weet je wel dat het alleen daar nog maar om gaat :P
Zie ook andere topic: sexbuddyquote:Ik heb anders via Relatieplanet ook wel eens platte sexdates gehad.Dat is mij nog nooit gelukt. (Niet dat ik zo lelijk ben dat men me altijd links laat liggen hoor ) Maar goed, ik stuur er ook nooit op aan.
quote:Mitchell71 schreef op 16 april 2009 @ 16:41:

Zie ook andere topic: sexbuddy

[...]

Dat is mij nog nooit gelukt. (Niet dat ik zo lelijk ben dat men me altijd links laat liggen hoor ) Maar goed, ik stuur er ook nooit op aan.

Ik stuurde er ook nooit op aan, maar toch draaide het er nog wel eens op uit.. Maar is voor een vrouw ook makkelijker denk ik :P

Het bleef bij mij ook nooit bij één keer, dus ook voor sexbuddy's kun je daar gewoon terecht ;)
quote:Maar is voor een vrouw ook makkelijker denk ik :PExact

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven