Exhibitionisme

15-07-2008 09:35 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiedag iedereen.

Ik kan hier op het forum niks vinden over exhibitionisme. Of zoek ik niet goed?

Ik vroeg me af of meer vrouwen 'last' hebben van exhibitionisme. Ik zelf vind het erg opwindend om mijn naakte lichaam aan anderen te laten zien. Of eigenlijk is het anders: ik vind het opwindend als anderen naar mijn naakte lichaam kijken. En als ik in zo'n bui ben laat ik het ook niet na om mijn lichaam te laten zien.

Zijn hier vrouwen die dit herkennen?
Ik heb dit hele topic weer eens doorgelezen en het bracht leuke, opwindende herinneringen naar boven.

Momenteel "doe" ik weinig met mijn exhibitionisme. Af en toe wat met Photoswap op de iPhone maar dat is eigenlijk ook niks.

Terwijl ik, zeker nu ik dit topic weer heb gelezen merk dat ik het best mis. De reden dat ik er niks meer mee doe is een praktische. Zoals ik al heb gemeld wil ik geen kinderen met mijn hobby lastig vallen. Dat de kans bestaat dat ik volwassenen ongewenst met mijn naaktheid confronteer neem ik, zoals ik ook al meldde, voor lief.

Maar dit voorbehoud bemoeilijkt het exhibitioneren (is dat goed Nederlands?) wel enorm. Want waar weet je nu zeker dat je geen kinderen treft. Een mogelijkheid is om het op een laat tijdstip te doen maar dan is de kans op het treffen van volwassenen ook een stuk kleiner.

Andere opties zijn lokaties waar geen kinderen komen. Café, Rosse buurt en erotische beurzen (is de Kamasutra niet binnenkort?) schieten me dan te binnen. Iemand nog andere suggesties?

Denk wel dat ik binnenkort weer eens in alleen een jasje naar een gezellig café ga. :-)
Nice, welk café en wanneer?
Hallooooo, t wordt weer winterrrrrr

Dus gewoon een koltruitje
Heb je wel eens overwogen om naaktmodel te worden op een kunstacademie?

Dat doe ik en ik vind het vooral spannend als er veel vrouwen naar me kijken. Je wordt dan 3 uur lang in allerlei standen bekeken!
Ben je niet bang om dan een erectie te krijgen?

(En komt er wel eens een scharrel uit voort?)
Even benieuwd naar de mening van andere vrouwen: Hebben jullie weleens de Photoswap app geprobeerd op de iPhone, waarbij je foto's anoniem uitwisselt met anderen? ik vind het erg opwindend, maar merk dat er weinig andere vrouwen dit doen. Wat houdt je tegen?

Ben gewoon benieuwd!
Hahaha photoswap, daarbij maakt iedereen foto's van deuren, plafonds en vloeren. Schiet NIET op!!!
quote:ronbar schreef op 21 februari 2012 @ 14:24:

Even benieuwd naar de mening van andere vrouwen: Hebben jullie weleens de Photoswap app geprobeerd op de iPhone, waarbij je foto's anoniem uitwisselt met anderen? ik vind het erg opwindend, maar merk dat er weinig andere vrouwen dit doen. Wat houdt je tegen?

Ben gewoon benieuwd!Jaaaaaaaaa....
Dank je twangel voor je goede adviezen ) Heb je een beter alternatief dan? Iemand op een ander forum suggereerde Chatgirl.nl. Even gekeken, maar snel weer weg...

@lookatme Volgens mij zag ik jouw naam op Photoswap tegenkomen, klopt dat??

iig ben ik voorzichtig begonnen en inderdaad veel lampen en benen die eerst gefotografeerd worden, maar als je beet hebt, kan het op iets leuks uitlopen!
Zijn de meeste mensen intussen niet heel erg preuts aan het worden? Er zijn zowel mannen als vrouwen die graag opwinding vinden in "het bekeken worden" en het "kijken naar". Dat is bij mij net zo, maar inderdaad altijd zonder de bedoeling iemand te shockeren. Wie zich niet gerust voelt heeft een mond om te reageren. Maar dat gebeurt zelden. Zodadelijk zoek ik buiten een plekje om met mezelf te spelen tot ik klaar kom. Hopelijk is er een anonieme gluurder in de buurt, want dan geef ik echt van jetje ;-)
Ik denk het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven