Experimenteren

02-09-2011 00:31 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 14-15 was heb ik een keer met een vriendinnetje van de MMS (kun je nagaan hoe lang het geleden was) een keer op een afgelegen plek samen gevingerd. Niet vanwege lesbische of bi-gevoelens, maar omdat we wilden ontdekken wat we helemaal niet kenden, veronderstel ik nu.

Paar jaar later heb ik dat gedaan met een jongen die op de HBS zat. Niet vingeren natuurlijk, maar wel elkaar aanraken en zoenen. Hij hand onder mijn bloes, ik voelen over zijn gulp. Dat was toen bij ons in de tuin toen mijn ouders er niet waren. Ik denk daar soms nog wel eens aan terug, was zo ongecompliceerd.

Hebben jullie ook dat soort experimenteer-ervaringen?
Als je deze vraag op een forum voor priesters zou posten, kreeg je misschien verrassende reacties. Hier niet. Niet verrassend, bedoel ik.
Ben jij dezelfde persoon als degene die wilde horen over gangbang ervaringen?
Was dit voor de oorlog?
quote:ashley1983 schreef op 02 september 2011 @ 00:33:

Ben jij dezelfde persoon als degene die wilde horen over gangbang ervaringen?Nee, want ik heb helemaal niets met gangbang en voor zover ik weet heb ik daar ook nooit iets over gepost.
Ik denk iedereen wel. Niet persé lesbisch, maar experimenteren doet iedereen. Of was jij maagd tot je huwelijk?
quote:xalliesuper schreef op 02 september 2011 @ 00:34:

Was dit voor de oorlog? Nee, dat was in de jaren 60 van de vorige eeuw. Ja, ik weet het, ik ben niet meer piep, maar ik zou mezelf ook nog niet als bejaard willen bestempelen
Het lijkt me dat iedereen zulke ervaringen heeft. Zo ontdek je nu eenmaal je seksualiteit...
met vrouwen nooit geexperimenteerd. moet er niet aan denken.

met jongens vaak op gekke plekjes en leuk dat dat was!

wat heb je toch grappige herinneringen aan vroeger
quote:wifra98 schreef op 02 september 2011 @ 00:38:

Ik denk iedereen wel. Niet persé lesbisch, maar experimenteren doet iedereen. Of was jij maagd tot je huwelijk?Nee, dat was ik niet Wifra. Toen ik 17 jaar was of zo, heb ik een tijdje verkering gehad met een knul (laat ik hem Paul noemen). Hij had moeite met wiskunde en dat had ik ook. We besloten elkaar te helpen. Dus ik een keer naar zijn kamer (om te studeren ) En daar is het een keer gebeurd dat hij me ontmaagde (maar zo voelde het toen niet....)
[quote]luckyjane schreef op 02 september 2011 @ 00:46:

[...]

Nee, dat was ik niet Wifra. Toen ik 17 jaar was of zo, heb ik een tijdje verkering gehad met een knul (laat ik hem Paul noemen). Hij had moeite met wiskunde en dat had ik ook. We besloten elkaar te helpen. Dus ik een keer naar zijn kamer (om te studeren ) En daar is het een keer gebeurd dat hij me ontmaagde (maar zo voelde het toen niet....)[/quote]

Huh? Hij ontmaagde je, maar zo voelde het niet? Had hij zo'n klein piemel?
wat voelde je dan
Sorry luckyjane. Mensen die ervaringen komen vragen zijn hier vaak geile mannetjes vermomd onder een vrouwen nickname. En ik heb liever niet dat als ik dan een ervaring deel hier, dit voor de fantasie van vieze kerels wordt

gebruikt. Er van uitgaande dat je echt een vrouw bent, en omdat ik zelf eigelijk ook wel nieuwsgierig ben of ik gewoon gek ben dat ik bepaalde dingen wel heb gedaan zonder lesbi of bi ben, of dat meerdere vrouwen dit hebben gedaan en ik dus niet de enige ben, komt ie dan:

In mijn puberjaren, jaja:p, en daarna ook nog een beetje, nou ja tot ik wist dat ik gewoon hetero was. Bij mij duurde dat best lang, om helemaal te weten wat mijn sexuele geaardheid nou precies is. Met een vriendin meerdere malen stoned en dronken geweest, en als ik stoned was waren mijn remmingen totaal weg. We zijn gestopt toen ze me wilde beffen, en ik dat niet wilde. Daarvoor was het vooral veel zoenen, aan elkaars borsten zitten en in elkaars nek zoenen. 1 x hebben we elkaar gevingerd. Jaren daarvoor, toen ik wilde weten hoe ik moest zoenen, heeft zij me dat voor gedaan. Ik ken haar van kleins af aan, en ik keek altijd erg tegen haar op. Het voelde tot op die grens van orale sex ook niet gek om dat met haar te doen. Maar nu jaren later, voelt het niet ok, dat ik dat gedaan heb. Want ik ben niet lesbisch op bi sexueel. Ik val op mannen. Ik snap het niet van mezelf dat ik dat dan wel gedaan heb.
Luckyjane, is dit je speciale sekspijlernick ofzo? Alle topics van jouw hand gaan over seksfantasieen, klaarkomen, ervaringen etc.

Verder lijkt het me logisch dat iedereen op zijn manier experimenteert met seks, tenzij je celibatair bent.
quote:gember999 schreef op 02 september 2011 @ 00:48:

[quote]luckyjane schreef op 02 september 2011 @ 00:46:

[...]

Nee, dat was ik niet Wifra. Toen ik 17 jaar was of zo, heb ik een tijdje verkering gehad met een knul (laat ik hem Paul noemen). Hij had moeite met wiskunde en dat had ik ook. We besloten elkaar te helpen. Dus ik een keer naar zijn kamer (om te studeren ) En daar is het een keer gebeurd dat hij me ontmaagde (maar zo voelde het toen niet....)[/quote]

Huh? Hij ontmaagde je, maar zo voelde het niet? Had hij zo'n klein piemel?Ach,ach wat leuk leuk gember! Nee. Hij had geen kleine piemel maar de ervaring was er niet een van ontmaagding. Ik vond het wel lekker toen, hoewel ik toen niet ben klaargekomen, voor zover ik me herinner.
Als je toen ontmaagd bent, hoe kan die ervaring dan niet een van ontmaagding geweest zijn?
quote:luckyjane schreef op 02 september 2011 @ 00:52:

[...]

Ach,ach wat leuk leuk gember! Nee. Hij had geen kleine piemel maar de ervaring was er niet een van ontmaagding. Ik vond het wel lekker toen, hoewel ik toen niet ben klaargekomen, voor zover ik me herinner.

Nou zeg, het is/was me gewoon helemaal niet duidelijk wat je hiermee bedoelt! Het lijkt erop dat je ervan uit gaat dat een ontmaagding niet lekker is? Dat is volgens mij alleen maar zo als men niet echt in contact is met zijn/haar seksualiteit. Maar dat was jij dus wel. Wat volgens mij onder andere komt door het experimenteren. Dus dat is dan alleen maar positief toch?

Ik denk aleen dat het idee dat een ontmaagding altijd onprettig is nogal op kortzichtige ideeen gebaseerd is.
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien...

Mijn vermoeden is dat LuckyJane zo reageerde, omdat haar man kleingeschapen is en zij dacht dat jij daarop doelde.
quote:helene31 schreef op 02 september 2011 @ 00:52:

Luckyjane, is dit je speciale sekspijlernick ofzo? Alle topics van jouw hand gaan over seksfantasieen, klaarkomen, ervaringen etc.

Verder lijkt het me logisch dat iedereen op zijn manier experimenteert met seks, tenzij je celibatair bent.Ja en mag dat niet? Sorry dat ik nu in de verdediging schiet. Het enige dat ik met mijn post bedoelde is om ervaringen te delen. Als dat niet gedeeld wordt door anderen:prima hoor. Maar dan lees ik hier alleen nog maar mee. En houd ik mijn belevingen voor mezelfs.
Luckyjane ik heb gereageerd.
quote:luckyjane schreef op 02 september 2011 @ 01:21:

[...]

Ja en mag dat niet? Sorry dat ik nu in de verdediging schiet. Het enige dat ik met mijn post bedoelde is om ervaringen te delen. Als dat niet gedeeld wordt door anderen:prima hoor. Maar dan lees ik hier alleen nog maar mee. En houd ik mijn belevingen voor mezelfs.Het is geen aanval hoor. Het viel me alleen op, ik dacht dat je misschien om herkenning te voorkomen een aparte seksnick had ofzo.
quote:helene31 schreef op 02 september 2011 @ 01:24:

[...]

Het is geen aanval hoor. Het viel me alleen op, ik dacht dat je misschien om herkenning te voorkomen een aparte seksnick had ofzo.Nee, ik heb geen aparte seksnick. Waarom zou ik dat willen. Ik heb me hier een jaar geleden onder deze naam aaangemeld bij VIVA. That's it.
Oké, je kletst hier dus alleen op en over seks.

Dat kan.

Veel plezier nog!
Call me blonde. Ik snap het niet. In je OP heb je het over voelen tijdens bijles wiskunde en een paar posts later zeg je dat je daarbij bent ontmaagd, al voelde het niet zo. Huh?
quote:ashley1983 schreef op 02 september 2011 @ 01:01:

Als je toen ontmaagd bent, hoe kan die ervaring dan niet een van ontmaagding geweest zijn?Hoi Helene, Het voelde niet als ontmaagding, ondanks dat ik het nog noit met een man had gedaan. Het voelde als iets natuurlijks maar niet als een knal in mijn binnenste, zo heb ik dat toen absoluut niet ervaren. Zoals ik al zei, ben toen toen ook niet klaargekomen maar ik vond het ook geen onplezierige ervaring, integendeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven