fantasie oudere vrouw

07-08-2012 01:30 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb al een tijdje fantasien over seks met een oudere vrouw van rond de 40 ben zelf 20 ik wil het wel is dit gek ? wil het wel maar moeilijk om te vinden
Wat is het toch afgelopen dagen met dit soort topics?

Zelfde josti achter t scherm verschillende nicknames?
Internagelaktisch
Ik zou zeggen: plaats eens een advertentie hiier! Ze zullen hijgend in rijen van tien van tien voor je lklaar staan...
zet de sarcastische mode maar uit :p
oke en waarom iemand van 40?
gewoon wil is wat anders en dat zijn mijn fantasien
oke... maar wat is er zo buitengewoon aantrekkelijk aan een vrouw van 40? wat je niet bij iemand vindt van je eigen leeftijd
dat is moeilijk uit te leggen maar veel oudere vrouwen zien er gewoon goed uit en het is gewoon ook het avontuur en de nieuwe ervaring
ja het kan. er zijn wel meer mensen die het hebben. ik zelf kan er persoonlijk niet in komen, maar goed, miss zijn er wel van die speciale sites voor.
Shit zeg, ben ik weer te jong... tis ook nooit goed...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
31 is goed hoor
Hoera!!!

Wat gaan we doen dan?

Ik moet wel oppas voor de kinderen regelen natuurlijk. En jij? Heb jij een tijd dat je in bed moet liggen? Daar wil ik natuurlijk best rekening mee houden. Het is geven en nemen in een relatie.
ik snap niet dat mensen sarcasme zo leuk vinden...
Sarcasme? Van wie?

Ja schattebout, dat krijg je met oudere vrouwen. Die hebben daadwerkelijk kinderen en kunnen zich heel goed voorstellen dat andermans kinderen ook goed verzorgd moeten worden en hun slaap moeten krijgen.
Krijg hier zojuist de tip dat je 'cafe Laatste Hoop' moet proberen
Zo schattig he die knulletjes die een MILF ambiëren.

Maar zeg eens eerlijk, knul, wat heb jij een MILF te bieden?
Als je dit soort dingen nou niet midden in de nacht zou posten, zou je waarschijnlijk veel serieuzer genomen worden (niet letterlijk bedoeld )
Gelukkig is het maar een fantasie van het jochie!
Stel hè, stel dat ik je in mijn bedstee verwelkom, wat heb jij mij te bieden dan?

Want bij een knulletje van 20 stel ik me toch meer een voortijdig ejaculerende pukkelige puber met graai handjes voor.

Zo ontzettend niet mannelijk zeg maar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rico888 schreef op 07 augustus 2012 @ 02:13:

ik snap niet dat mensen sarcasme zo leuk vinden...Daar draait dit forum op. Dus ga maar snel naar Fok!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:rico888 schreef op 07 augustus 2012 @ 02:13:

ik snap niet dat mensen sarcasme zo leuk vinden...Oke slotje dan maar doei he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dacht je hier een MILF te kunnen scoren?
quote:rico888 schreef op 07 augustus 2012 @ 01:30:

heb al een tijdje fantasien over seks met een oudere vrouw van rond de 40 ben zelf 20 ik wil het wel is dit gek ? wil het wel maar moeilijk om te vinden

Hoi,

Nee, het is niet gek. Sterker nog, vrouwen vanaf laten wij zeggen de 35 zijn matuur, hebben meer ervaring en (dus) in het algemeen veel meer fantasie, weten waar ze voor staan in het leven. Kortom: genieten.

Er is alleen een min punt: ze zijn een schaars goed.

Ga er voor zou ik zeggen en laat je vooral niet afleiden door allerlei nuchtere meningen, maar denk toch wel een beetje aan de toekomst, want met 20 ben je toch erg jong en gaat nog veel veranderen .....
hmm ik las zojuist een topic over een vrouw van 65, die valt op een knul van 21... misschien een match voor je?
Dat zal nog moeilijk worden. De meeste "oudere" vrouwen zien nl. niets in een jochie van 20.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven