Fantasie

21-03-2012 12:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden, waarschijnlijk is dit topic al een keer aangesneden (ben hier nog niet zo lang, dus bij voorbaat mijn excuses) maar zijn er op sexueel gebied dingen die jullie echt nog eens willen proberen, maar om wat voor reden ook, nooit eerder gedaan hebben?

X Tamaar
quote:marta36 schreef op 23 maart 2012 @ 11:07:

ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen

Dat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn voor je huwelijk.

Het uitvoeren van fantasieën, ook als de seksuele exclusiviteit daarbij tijdelijk wordt opgegeven, kan een huwelijk ook versterken, mits je de bijzondere ervaring kunt delen. Misschien vindt je man het wel leuk om toe te kijken of mee te doen.
Alles is liefde
Met dit weer komen mijn fantasieën weer naar boven. Gewoon lekker in een duinpannetje met mn vriendinnetje genieten van de zon en van elkaar. Nog nooit van gekomen, maar wel een sterke wens!!
quote:marta36 schreef op 23 maart 2012 @ 11:07:

dag Tamara,

Ja, ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen, zal wel bij fantasie blijven.

M.om aan te raden, vrouwen voelen elkaar op een hele andere manier aan en zijn LIEF, iets wat soms met een man mist, weet je man hiervan? wie weet staat hij hier wel voor open
quote:bram79 schreef op 28 maart 2012 @ 15:38:

Met dit weer komen mijn fantasieën weer naar boven. Gewoon lekker in een duinpannetje met mn vriendinnetje genieten van de zon en van elkaar. Nog nooit van gekomen, maar wel een sterke wens!!oeh dat is ook een leuke:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven