Fetish fantasy swing

21-02-2011 12:32 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo wij vroegen ons af heeft iemand ervaring met deze love swing.

Wij hebben een beetje lopen vergelijken met de algemeen verkrijgbare swings en deze zag er toch wel erg goed uit.

Wij zouden graag willen weten of het idd zo is dat je er veel standjes mee kan uitvoeren en of dit ook zonder al te veel moeite kan.

Willen namelijk niet in het heetst van de strijd gefrustreerd raken omdat het bijna niet mogelijk is om een standje uit te voeren.

Verder zouden wij graag willen weten of het meegeleverde bevestigingsmateriaal geschikt is om aan een houten plafondbalk te bevestigen.

Nou hoop dat er iemand is die ons meer over deze swing kan vertellen want we vinden het er toch erg lekker uitzien.http://www.kinkyworld.nl/fantasy-love-swing.html
Ziet er gezellig uit joh!
Leuk voor in de woonkamer. Kan je de maxicosi er ook in hangen voor de baby
Leuk voor in de speeltuin
quote:rozenstruikje schreef op 21 februari 2011 @ 12:46:

Leuk voor in de woonkamer. Kan je de maxicosi er ook in hangen voor de baby Maar kan je er dan nog wel bij zonder je in allerlei moeilijke posities te wringen, dat is de vraag.
Is dit een nieuw gymnastiektoestel voor op de naturistencamping?
Nammma dat is een belediging voor de naturisten onder ons hoor....
SPAM?
.
anoniem_120313 wijzigde dit bericht op 21-02-2011 13:06
Reden: never mind
% gewijzigd
wij hebben hem gehad, het is een grappig (maar best prijzig) speeltje en je kunt er inderdaad veel kanten mee op.

Nadeel bij ons was dat we hem soms niet hoog genoeg op konden hangen, op ons zoldertje bv kregen we hem niet makkelijk op de juiste hoogte.

Ook moet je de haken aan het plavond kunnen verklaren aan bezoekers die je hiervan liever niet op de hoogte brengt,

Ik ben niet handig maar volgens mij moet het met de juiste schroeven geen probleem zijn deze schommel aan een houten balk te bevestigen, bij ons kon er echt wel een gewicht aan hangen, maar dat kan ik ook wel aan mijn man overlaten.

Hij is bij ons op een feestje blijven hangen, omdat we er thuis niet echt een plek voor hadden. toen we er later eens om vroegen bleek hij stuk te zijn gegaan

Het is ook een leuk ding om in te schommelen, je ligt er echt lekker in
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Floortje_1981 schreef op 21 februari 2011 @ 12:54:

Nammma dat is een belediging voor de naturisten onder ons hoor....

Sorry, was niet beledigend bedoeld...
nammma, geen probleem hoor, ben niet zo snel aangebrand
Ik zou gewoon een leren sling kopen...dat is stevig,makkelijk schoon te houden en je kunt overal bij.
Bazinga!
Nou nee, bedankt, niets voor mij, zo'n geval
quote:vivalda schreef op 21 februari 2011 @ 14:50:

Ik zou gewoon een leren sling kopen...dat is stevig,makkelijk schoon te houden en je kunt overal bij.

een sling is niet alleen duurder maar geeft ook minder mogelijkheden, kijk naar de voorbeelden, sommige standjes lukken je niet in een sling. In de meeste slings kun je ook niet schommelen, die zitten aan 3 of vier punten vast. Dit is ook geen sling maar noemt men een liefdeschommel.

Het schoonhouden valt wel mee omdat je er niet met je kont oplicht, de steunen zijn in je lende en onder je billen daarbij kun je deze banden weer zo nodig door een sopje halen. Ik denk dat je voor een sling minimaal het dubbele betaald dan wat dit ding kost.
ideaal ding wij hebben hem ook , , enne gewoon in de woonkamer , plug in plafond ,

tip maak de haak bij een lamp niemand die het opvalt

weetje haal hem straks gelijk weer tevoorschijn
.
Ik ken genoeg sarahs waar jij nog kwijlent achteraan zou lopen ysl.

En stevige mensen kunnen er ook in, zie ook niet in wat daar het bezwaar van is als je partner je er wel lekker uit vind zien en op een nudistenstrand waar je minder op je uiterlijk wordt beoordeeld zou het zeker geen probleem zijn

Beetje ondoordachte en kwetsende opmerking
Wij hebben een heel rek, waarin je een zogenaamde liefdesschommel kunt hangen, maar ook een sling (hangmat).

Nadeel inderdaad je bent een kwartier bezig met op en afbouwen.

Voordeel geweldige mogelijkheden om heerlijk elkaar te verwennen, in alle mogelijke standjes.

Wellicht zijn er wel meer mensen die hun ervaringen hier kunnen delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven