Flexibele seksualiteit vrouwen

09-03-2020 22:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik heb me hier een tijdje geleden in verdiept en vond het wel een interessant onderwerp. Ik weet al vanaf mijn 14e dat ik mannen en vrouwen aantrekkelijk vindt. Maar het soms nog verwarrend kan vinden. Zo kan ik een hele tijd alleen maar oog voor mannen hebben en dan weer een tijd voor vrouwen. Ik had gelezen dat vrouwen veel flexibeler zijn met hun seksualiteit en dat dat erg kan wisselen. Natuurlijk gaat dit niet voor elke vrouw op. Al moet ik wel zeggen dat ik alleen aantrekking voel bij mannen alleen met gevoel erbij, bij vrouwen is dat niet nodig die vind ik sowieso wel aantrekkelijker. Maar soms vind ik deze gevoelens erg verwarrend, vraag me af of meer biseksuele vrouwen dit ooit zo hebben ervaren met hun seksualiteit en liefdesrelaties.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
10-03-2020 12:42
Nee, ik meen het serieus.

Komt ook naar voren in een SATC-aflevering. Charlotte vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk, maar uiteindelijk betekent dat weinig. Echte seksuele aantrekkingskracht betekent dat je (in dit geval) ook echt iets met vagina's hebt.

Ik zou een encyclopedie gaan schrijven als ik jou was. Wow wat een brede kennis heb jij! :kneel:


:wtf:



Ontopic, ik ben bi en heb tijden dat ik me meer hetero voel, (de afgelopen jaren), maar heb ook vele lesbische jaren gehad.
Flexibel is een mooie term; zelf heb ik het idee dat het mij meer gaat om de persoon dan om haar of zijn sekse.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Noemen ze dat niet Pan Sexualiteit?
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
15-03-2020 12:11
Noemen ze dat niet Pan Sexualiteit?
Nee.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk niet zo raar. Misschien veranderd bij de meenste mensen wel hun voorkeur in periodes. Alleen valt dat dan minder op, omdat het op dezelfde sekse blijft. Ik ken ook periodes dat ik warmer wordt van een stoere/ondeugende man, dan een zachtaardige warme man en later weer andersom. En zo kan dat ook zijn met donker haar of blond haar.

Ligt denk ik gewoon aan wat je getriggerd heeft in die periode en waar je op dat moment behoefte aanhebt.
OliebolmetKrenten schreef:
15-03-2020 23:42
Ik vind het eigenlijk niet zo raar. Misschien veranderd bij de meenste mensen wel hun voorkeur in periodes. Alleen valt dat dan minder op, omdat het op dezelfde sekse blijft. Ik ken ook periodes dat ik warmer wordt van een stoere/ondeugende man, dan een zachtaardige warme man en later weer andersom. En zo kan dat ook zijn met donker haar of blond haar.

Ligt denk ik gewoon aan wat je getriggerd heeft in die periode en waar je op dat moment behoefte aanhebt.
En aan ervaringen die je op doet. Het type dat je ex-from-hell was hoef je daarna niet meer. Eerst alleen verstandelijk en later ook gevoelsmatig. Plus mijn voorkeur gaat ook met mijn leeftijd mee.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
16-03-2020 22:46
En aan ervaringen die je op doet. Het type dat je ex-from-hell was hoef je daarna niet meer. Eerst alleen verstandelijk en later ook gevoelsmatig. Plus mijn voorkeur gaat ook met mijn leeftijd mee.
Precies dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven