Flirten in een relatie...

05-11-2018 16:04 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Ik ben een jongeman, 29 jaar en ontzettend gelukkig met mijn vriendin.
Toch heb ik een vraag:

ik heb altijd wel gehad, de neiging om te flirten. Nu is mijn vraag; wat vinden jullie daarvan? Wat versta ik eronder..? Leuke gesprekken met een vrouw, plagerige opmerkingen, complimentjes, soms een poging tot spannender gesprek etc..

Veroordelen mag; uiteraard.. maar een eerlijke oprechte normale reactie zou ik leuker vinden!
Gr!
Ambrozijn schreef:
05-11-2018 18:42
Wat denk je zelf dat eronder zit? :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

Ik heb overigens nul vrienden waar ik dit van zou appreciëren. Onschuldig flirten doe je met de barman of die collega die je toch nooit ziet, ofzo, toch niet met je goede vrienden? Dat is zo gênant.
En dit ook nog.
Ik braak samen met Ana.
Alle reacties Link kopieren
Dordrecht1989 schreef:
05-11-2018 17:59
Wat ik versta onder gek maken is; stel je hebt een vriendin die je al langer kent bv en je flirt daar zo nu en dan eens mee en , als het in het gesprek past (dus niet vanuit het niets) je bv een opmerking maakt als.. leuk rokje heb je aan, benieuwd wat er onder zit.. op een speelse plagerige manier
(i know, de opmerking is superslecht maar kon even niks anders verzinnen)
Is DAT flirten? O_O

Mijn hemel, ik vind dat vooral van een puberale platheid dat ik er spontaan van zou gaan braken. En niet binnensmonds :sick:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Dordrecht1989 schreef:
05-11-2018 18:25
Nogmaals; het is een voorbeeld. Een zin die ik zelf geeneens zeg..

ter verduidelijking: mijn vriendin weet dat ik flirt, sterker nog, doet het zelf ook.
Mijn vraag was dan ook; wat vinden jullie ervan?
Opvallend is wel dat je duidelijk alleen positieve reacties beantwoordt. Hoe zou dat nou komen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
05-11-2018 18:43
En dit ook nog.
Ik braak samen met Ana.
Ah, GMVA
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-11-2018 18:46
Is DAT flirten? O_O

Mijn hemel, ik vind dat vooral van een puberale platheid dat ik er spontaan van zou gaan braken. En niet binnensmonds :sick:
Jij bent dan ook geen dame :biggrin:
Nemaìn’ schreef:
05-11-2018 18:43
En dit ook nog.
Ik braak samen met Ana.
:couple: smintje?
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 18:58
Jij bent dan ook geen dame :biggrin:
Klopt. Als iemand mij zou vragen wat er onder mijn rokje zit draag ik dus een kilt en krijgt hij een kopstoot.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Maar wat zat er nou onder haar rokje dan?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-11-2018 19:15
Maar wat zat er nou onder haar rokje dan?
Wat een gender-vooroordelende vraag! Misschien was het wel zijn rokje, of zhaar rokje!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Flirten is oogcontact maken, lachen, een absoluut onschuldig grapje (dus geen, leuk rokje, wat zit er onder? maar: "Goh, fijn dat er toch nog iémand verstand heeft van dit apparaat...als jij er toch niet was!) en eventueel een heel korte aanraking op een plaats waar het kan en mag, bv een schouder, gewoon, om even contact te maken en te laten weten dat je diegene ziet en aardig vindt.
Ik doe het met mannen en vrouwen, best vaak eigenlijk maar wel nadat ik nonverbaal heb gepost of dit met diegene kan. In andere europese landen doen ze niet anders.

Wat jij doet, to is versieren, dat is echt van een compleet andere orde.
Prima dat je een topic opent maar het is een béétje dom dat je eigenlijk zelf nauwelijks weet waar ie over gaat.
...
RikM schreef:
05-11-2018 19:15
Maar wat zat er nou onder haar rokje dan?
Een bos haar.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
05-11-2018 17:40
Hij is ook gek op haar, maar dan andersom... Dus toch niet.
Idem versa
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
TO bedoelt gewoon sexting
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-11-2018 19:24
Flirten is oogcontact maken, lachen, een absoluut onschuldig grapje (dus geen, leuk rokje, wat zit er onder? maar: "Goh, fijn dat er toch nog iémand verstand heeft van dit apparaat...als jij er toch niet was!) en eventueel een heel korte aanraking op een plaats waar het kan en mag, bv een schouder, gewoon, om even contact te maken en te laten weten dat je diegene ziet en aardig vindt.
Ik doe het met mannen en vrouwen, best vaak eigenlijk maar wel nadat ik nonverbaal heb gepost of dit met diegene kan. In andere europese landen doen ze niet anders.

Wat jij doet, to is versieren, dat is echt van een compleet andere orde.
Prima dat je een topic opent maar het is een béétje dom dat je eigenlijk zelf nauwelijks weet waar ie over gaat.
Dit!! En in de kroeg kan zo'n gesprek best een keer een tikkie sexier, mag een complimentje iets persoonlijker, zit je net wat dichter bij elkaar en kan een aanraking vaak wel iets langer. Of niet, net hoe het uitkomt, en sowieso altijd wederzijds en afgestemd. Nooit plat of ranzig, dat is geen flirten. Flirten is licht en leuk en lief, en vooral met een hele grote knipoog. Ik doe het veel, ook met mannen én vrouwen, gewoon omdat het leuk is en beide een goed gevoel geeft. Niet meer en niet minder.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Maar geef dan eens een goed voorbeeld van een vrouw gek maken?
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
05-11-2018 22:41
Maar geef dan eens een goed voorbeeld van een vrouw gek maken?
Eigenlijk heb je meerdere soorten "flirten".
Je hebt het onschuldige flirten zonder enige bijbedoeling, zoals Lilla en Rooss4.0 zo mooi omschrijven en je hebt flirten met als doel de ander te versieren/het bed in te krijgen. "Gek maken" valt wat mij betreft in die laatste categorie en ik mag toch hopen dat TO dat niet bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Of je nou flirt, versierd, vreemd gaat of een complete relatie ernaast hebt. Wat moetenbwij daar dan mee?
Je zegt zelf dat je vriendin het weet en prima vindt en het zelf ook doet.
Prima dan toch?
Het gaat er toch om dat het voor jullie werkt?

Maar goed. Mijn vriend hoeft echt niet met iedereen te flirten elke x dat hij op stap ofzo is.
Soms vind ik dat wel leuk.
Ook als er met hem geflirt wordt. Leuk om te zien dat je partner nog in de markt ligt.
Andersom vind mijn vriend dat ook.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat tegen mij zou zeggen zou ik alleen maar minachting voor je voelen. Wat een triesteling zeg.
Wilhetnietweten schreef:
06-11-2018 07:28
en je hebt flirten met als doel de ander te versieren/het bed in te krijgen. "Gek maken" valt wat mij betreft in die laatste categorie en ik mag toch hopen dat TO dat niet bedoelt.
Dat mag ik ook hopen want wat moet bijv. een single vrouw ermee als hij maar wat uit z'n nek lult terwijl hij niks waarmaakt. Kortom, categorie sneu, irritant, egotripperij.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
06-11-2018 07:28
Eigenlijk heb je meerdere soorten "flirten".
Je hebt het onschuldige flirten zonder enige bijbedoeling, zoals Lilla en Rooss4.0 zo mooi omschrijven en je hebt flirten met als doel de ander te versieren/het bed in te krijgen. "Gek maken" valt wat mij betreft in die laatste categorie en ik mag toch hopen dat TO dat niet bedoelt.
Eens. Dat eerste is natuurlijk oké, maar zoals to het beschrijft zijn het echt seksueel getinte opmerkingen om iemand 'op te geilen '. Of dat zo zal lukken is de vraag, maar dat vind ik niet oké.
Tuurlijk is flirten ok. Ik ken mijn vriend en ik vertrouw erop dat hij weet waar de grenzen liggen. Mijn vriend krijgt altijd veel aandacht van vrouwen en mannen, ik gun het hem dat hij daar van kan genieten. Andersom hetzelfde uiteraard.

En met flirten bedoel ik gewoon flirten, kletsen met een speelse belangstelling.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn partner zou 'flirten' met zijn goede vriendin, is hij bij mij aan het verkeerde adres. Geeft hij een keer een knipoog naar een wild vreemde, prima, zo ben ik zelf ook.

To, jij zegt te willen flirten, maar met dat soort opmerkingen ben je daar allang voorbij. Ik zou het in elk geval niet waarderen als ik er achter kom dat mijn partner dat soort fratsen uithaalt.

Trouwens, als jouw vriendin het prima vindt.. Wat doe je hier dan? Goedkeuring krijgen van mensen die je niet kent?
Gut, als ik onschuldig aan het flirten ben en iemand begint ineens met dat soort vuile praatjes haak ik direct af. Wat een afknapper, brrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven