Foute sex
donderdag 5 januari 2012 om 16:05
Jaren terug met mijn rij instructeur, die ook nog eens bezet was. Het klikte geweldig en buiten de lessen om raakte we ook bevriend. Hij vond mij ontzettend leuk en ik hem stiekem ook wel, maar daar deden we niks mee omdat hij een vriendin had. Toen ik mijn rijbewijs had gehaald zijn we ergens wat gaan drinken en diezelfde avond zijn we in een hotelletje beland. Heel fout en ik had enorm veel spijt de dag erna. We hebben wel contact gehouden, want we vonden het zonde om die vriendschap hier om te beeindigen. Toen een paar jaar geleden zijn relatie over ging werd het toch meer dan vrienden dat en kregen we een relatie. En intussen zijn we alweer een tijdje happy samen .
donderdag 5 januari 2012 om 16:19
Een keer een logeetje gevingerd terwijl mijn vriendin lag te slapen. Ik kroop aan de ene kant in bed, logeetje aan de andere kant, en met mijn arm om mijn vriendin heen kon ik er net bij. En nadat ze was klaargekomen (wat heel snel ging) weer snel naar het logeerbed. En mijn vriendin werd er niet wakker van. Ze was ook nog eens 20 jaar jonger.
De volgende ochtend toch maar opgebiecht, mijn vriendin kon er gelukkig wel om lachen.
De volgende ochtend toch maar opgebiecht, mijn vriendin kon er gelukkig wel om lachen.
donderdag 5 januari 2012 om 21:15
Met een getrouwde man met kinderen...
Met een directe collega waarmee ik nog steeds nauw samenwerk. Zakelijk Hij heeft inmiddels alweer een tijdje een vriendin.
De assistent manager toen ik stage liep in een hotel.
En vroeger een paar keer per jaar neukdates met een scharrel. Allebei vrijgezel, maar gewoon foute sex
Met een directe collega waarmee ik nog steeds nauw samenwerk. Zakelijk Hij heeft inmiddels alweer een tijdje een vriendin.
De assistent manager toen ik stage liep in een hotel.
En vroeger een paar keer per jaar neukdates met een scharrel. Allebei vrijgezel, maar gewoon foute sex