Foute sex

07-12-2011 23:57 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Wie van jullie heeft weleens hele foute sex gehad, daarmee bedoel ik sex met bijvoorbeeld een leraar, vader van vriendin, werkgever, rijinstructeur?
Jij?
ja, en jij?
Wat is er mis met sex met een leraar? Of een rijInstructeur?

Dat zijn toch ook gewoon mensen?
Met een priester fout genoeg?
Ik heb liever goede sex...
Ik heb momenteel sjans met mijn rijinstructeur...

Er is nog niets gebeurd, maar er hangt wel een grote spanning..

Vandaar dat ik mij afvroeg of anderen dergelijke situaties hebben meegemaakt.

En natuurlijk zijn deze mensen gewoon mensen maar het is nogal een verschil of je zijn leerlinge bent of gewoon een kennis. Ik bedoel het dus ook in die context. Leerling-leraar. Werknemer-werkgever..
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 08 december 2011 @ 00:01:

Met een priester fout genoeg?
Vader van je vriend, een baas etc. vind ik nogal wat anders dan een rij-instructeur. Die laatste is nou niet echt in een aparte, spannende positie.
quote:hipslala schreef op 08 december 2011 @ 00:13:

Vader van je vriend, een baas etc. vind ik nogal wat anders dan een rij-instructeur. Die laatste is nou niet echt in een aparte, spannende positie.Buiten het feit dat hij er voor moet zorgen dat jij je rijbewijs haal.
quote:annie2 schreef op 08 december 2011 @ 00:15:

[...]

Buiten het feit dat hij er voor moet zorgen dat jij je rijbewijs haal.Nou nee, die macht heeft hij niet. Die heeft de examinator.
Iemand met een rijbewijs kan zo een beginneling leren autorijden. Het is dat het dan niet officieel is, maar zo moeilijk is dat niet.

Niet echt een beroep of positie waarvan je warm wordt. Of komt dat, omdat ik een gigantische nerd van een leraar heb gehad vroeger?
Inparkeren, maar dan anders.

Zou wel om korting vragen op de rijlessen. Kosten een vermogen tegenwoordig.
Ik heb seks gehad met mijn man toen we nog niet getrouwd waren. Dat is inmiddels ruim 30 jaar geleden. En in het katholieke miieu waarin ik toen verkeerde was dat beslist fout.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 08 december 2011 @ 00:01:

Met een priester fout genoeg?Ligt eraan hoe oud je toen was...O_o
Trouwens: wanneer is seks fout of niet fout? Als beide partijen seks willen en er samen van genieten, dan maakt het toch niet uit wat de buitenwereld daarvan vindt?! Of dat nou met een rij-instructeur, je baas of een ambtenaar of sportman is.
Ik zou als je met hem sekst ook de lessen wel gratis willen hoor. Maar niet als het je puur daarom te doen is.

Als ie leuk is kan een rij instructeur wel. Ongebonden enzo.
Poeh, ik moet ineens weer denken aan die ene keer met Dries Roelvink.
quote:kettle schreef op 08 december 2011 @ 07:52:

Poeh, ik moet ineens weer denken aan die ene keer met Dries Roelvink.Echt?
quote:kettle schreef op 08 december 2011 @ 07:52:

Poeh, ik moet ineens weer denken aan die ene keer met Dries Roelvink. Hoop ik.....
Wat een onvolwassen reacties weer zeg. Net doen alsof je de strekking van de vraag niet snapt. Ach, wat zijn ze weer sneu.

Ik heb ooit wel eens gezoend met de vader van de kleuter waar ik destijds regelmatig op paste. Vader met de babysit dus. Van sex is het niet gekomen. Dat vond ik net een stapje te. Hij was 14 jaar ouder, ik was 22. Hij was erg knap vond ik en ik fantaseerde wel eens over sex met hem. Ik wilde het ook eigenlijk wel maar heb het toch niet gedaan. Hij heeft trouwens nooit ook maar enige hint of stap in die richting genomen. Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik het denk ik wel gedaan
De vraag is ook onvolwassen, de antwoorden worden daarop aangepast.
Met een prof-voetballer... ooit... heel lang geleden!

Is dat ook fout??
Zo krijgt helling proef een hele andere lading :-)
Het is wel heel fout in de zin van zeer cliche.

Ik hou niet van cliche seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven