friends with benefits

14-03-2013 20:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik had een half jaar relatie, maar het werkte niet en we zijn uit elkaar gegaan. De dag dat we afscheid namen vroeg hij me om 'friends with benefits' te blijven. Het probleem is we hebben het nooit gedaan en ik ben nog verliefd op hem. Hij weet dat ik nog gevoelens voor hem heb en ik snap niet wat hij hiermee wilt bereiken..

Kan iemand me helpen?
wat hij wil bereiken is precies wat aangeeft: friends with benefits..dus seks met jou..

Sowieso als je verliefd bent, werkt friends with benefits zijn niet en ga je jezelf hiermee kwetsen. Ik zeg afsluiten dat hoofdstuk, tijd om een nieuwe te schrijven.
Hij wil neuken op afroep en jij hoopt stiekem op terugkeer. Dat is wat het is. Dus wees blij en laat je daar niet voor gebruiken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hij wil je neuken op afroep tot er iemand voorbij komt waar hij verliefd op wordt.
wij slapen nooit.
Ik wil hem echt niet kwijt.. Maar wil mezelf niet laten gebruiken. Hem laten gaan is het laatste waar ik aan kan denken. Ik zit in een dilemma.
Als je graag in de ban van deze man wil blijven en keer op keer gekwetst wil worden, dan zou ik zeker friends with benefits met hem worden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Niet doen, je doet jezelf er alleen maar pijn mee.
jullie hebben het nooit gedaan, als in, jullie hebben nooit seks gehad?
wij slapen nooit.
Lindaaa... Je bènt hem al kwijt lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je wint er helemaal niets mee.
quote:linddaa schreef op 14 maart 2013 @ 20:54:

Ik wil hem echt niet kwijt.. Maar wil mezelf niet laten gebruiken. Hem laten gaan is het laatste waar ik aan kan denken. Ik zit in een dilemma.Het is toch uit? Dan ben je hem al kwijt, en met seks krijg je hem niet terug.
Oh, en de relatie was nog korter dan een zwangerschap. Meid, je blijft hie recht niet je leven lang om treuren hoor.
Ik heb dit gevoel nooit eerder gehad en hij kan toch ook met andere sex hebben? Waarom wilt hij het met mij? Ieder ander meisje kan hem dit aanbieden..
HET IS UIT!
En blijkbaar heeft hij wel degelijk seks met anderen want hij maakt geen gebruik van jouw vrijgevigheid. Jij bent voor noodgevallen.
quote:valentinamaria schreef op 14 maart 2013 @ 20:55:

jullie hebben het nooit gedaan, als in, jullie hebben nooit seks gehad?jaa
quote:Fame schreef op 14 maart 2013 @ 21:03:

En blijkbaar heeft hij wel degelijk seks met anderen want hij maakt geen gebruik van jouw vrijgevigheid. Jij bent voor noodgevallen.Hij belt mij nog elke dag en als ik wil is hij elke dag bij mij.. Dus denk zelf niet dat ik voor noodgevallen ben. Hij zei zelf dat hij geen serieuze relatie meer wilt omdat hij voor nu wilt 'uitleven'. Maar zei ook dat hij om me gaf.. Weet niet hoe lang het gaat duren als ik ermee akkoord ga en weet ook niet of ik me hierdoor juist slechter of beter ga voelen.
Doe het niet!! Letterlijk en figuurlijk!! Ik herken je dillema vanuit mijn eigen verleden.. Uiteindelijk loopt het fout af.. Je bent hem al kwijt.. Hij heeft gewoon geen respect, of idee, voor jouw gevoelens en wilt gewoon sex. Waarom jij? Misschien vind ie dat je er lekker uit ziet, kickt ie er op dat je maagd bent, wie weet?

Hij wil je in ieder geval niet neuken omdat hij zo dol is op je karakter. Om maar even kort door de bocht te zijn..
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe jong ben jij?
quote:Fame schreef op 14 maart 2013 @ 21:21:

Hoe jong ben jij?18... hoezo?
Gewoon doen. Fuck his brains out!! Heb je goede kans dat hij ook vlinders krijgt
quote:tasje69 schreef op 14 maart 2013 @ 21:23:

Gewoon doen. Fuck his brains out!! Heb je goede kans dat hij ook vlinders krijgthahahah ja daar twijfel ik dus over. Maar is het niet zo dat ik me laat gebruiken en dat het uiteindelijk dan voor niets is geweest.. Dan lijd ik zelf meer pijn.
Ik denk dat Tasje het cynisch bedoelde.
Het werkte niet en daarom is jullie prille relatie verbroken. En jullie hebben tijdens die prille relatie geen skes gehad, en nu zu je wel seks met hem hebben terwijl jullie geen relatie hebben? Vind je dat zelf niet een beetje raar?
Ik zou de seks bewaren voor een jongen waar het wel mee werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven