friends with benefits

14-03-2013 20:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik had een half jaar relatie, maar het werkte niet en we zijn uit elkaar gegaan. De dag dat we afscheid namen vroeg hij me om 'friends with benefits' te blijven. Het probleem is we hebben het nooit gedaan en ik ben nog verliefd op hem. Hij weet dat ik nog gevoelens voor hem heb en ik snap niet wat hij hiermee wilt bereiken..

Kan iemand me helpen?
quote:Fame schreef op 14 maart 2013 @ 21:38:

Ik zou de seks bewaren voor een jongen waar het wel mee werkt.verstandigste reactie van alles wat erboven staat
quote:linddaa schreef op 14 maart 2013 @ 20:59:

Ik heb dit gevoel nooit eerder gehad en hij kan toch ook met andere sex hebben? Waarom wilt hij het met mij? Ieder ander meisje kan hem dit aanbieden..

Dat zal hij ook echt wel met anderen doen.je weet wel, FWB, zoals hij jou ook aanbood..en waarom met jou?

Hoogstwaarschijnlijk omdat hij, EN misbruik van het feit wilt maken dat je om hem geeft, en hem niet kwijt wilt, en dit obvious is voor hem..

En ten tweede heeft hij dus geen greintje respect voor jou als persoon en al helemaal niet voor jouw gevoelens..

Bespaar je dit leed, en ga op zoek naar iemand die jou niet ziet als speelkleed waar hij op gaat liggen wanneer t hem uitkomt, maar die je respecteert!!!! je vindt vast een leuke vent...
quote:Fame schreef op 14 maart 2013 @ 21:38:

Ik zou de seks bewaren voor een jongen waar het wel mee werkt.

+2

Zo goedkoop ben je toch niet joh, kom op hoor...
quote:rastan schreef op 14 maart 2013 @ 22:24:

[...]

+2

Zo goedkoop ben je toch niet joh, kom op hoor...Nee goedkoop ben ik inderdaad niet en mijn trots stond ook in de weg maar wil hem niet kwijt en had al door dat hij totaal geen respect heeft door dit aan te bieden. Twijfelde alleen over of hij me nog terug zou willen ALS we een tijdje alleen friends with benefits zouden zijn...
Nooooooit friends with benefits als er een van de twee gevoelens heeft. Is in dit geval wel zo, dus het beter voor jou en voor hem (anders leert ie het nooit) om 100% mee te kappen.

Vind ik.
quote:poepidoepie schreef op 14 maart 2013 @ 22:33:

Nooooooit friends with benefits als er een van de twee gevoelens heeft. Is in dit geval wel zo, dus het beter voor jou en voor hem (anders leert ie het nooit) om 100% mee te kappen.

Vind ik.Is er geen kans dat hij van gedachte verandert als ik hem zou geven wat hij wilt...
Nee, want het lijkt me dat hij dan alles heeft wat ie wilt. Sex, even kletsen en wegwezen. Morgen het buurmeisje, donderdag de cassiere.. en hij maar gniffelen in zn vuistje dat iedereen FWB wil zijn...
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:linddaa schreef op 14 maart 2013 @ 22:50:

[...]

Is er geen kans dat hij van gedachte verandert als ik hem zou geven wat hij wilt...

NEE.

Get with the program. Hij wil je niet om een relatie mee te hebben. Maar wel even neuken als dat kan. Hallooooo!
quote:Fame schreef op 14 maart 2013 @ 20:50:

Hij wil neuken op afroep en jij hoopt stiekem op terugkeer. Dat is wat het is. Dus wees blij en laat je daar niet voor gebruiken.Zo is het helemaal. Laat je er niet voor gebruiken want jij gaat er niet blij van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven