Friends with Benefits

04-02-2017 19:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond

Als er sprake is van vriendschap tussen man vrouw. Geloven jullie dat er alleen seks kan zijn zonder meer voor elkaar te gaan voelen?

Ik weet dat mannen hierin vaak meer oppervlakkig zijn en het relatief goed kunnen scheiden. Maar hoe zijn vrouwen hierin tegen?
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:37:

neee je kwam me gewoon voor de deur ophalen hahahJa het was misschien ook wel relatief vlak bij jou huis. Hadden jij en jou date wel is samen gekookt?
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:39:

wanneer heb je haar voor het laatst gesproken meneer de uil?Gesproken op de app? FB? of gewoon face to face
Het zou maar gebeuren dat degene waar je over schrijft gewoon hier ook zit te schrijven. Al lijkt me dat onmogelijk maar het zou wel grappig zijn.
quote:meneeruil schreef op 04 februari 2017 @ 21:43:

[...]

Gesproken op de app? FB? of gewoon face to facenou niet een zinnetje van hallo hoe ist,maar meer een gesprek zeg maar van langer dan 10 minuten.
niet waar
ik heb niet gekookt, dat zou ik de volgende keer doen. ja gelukkig heb je normale berichten anders zou je maar mooi voor gek hebben kunnen staan als je heel raar over haar had geschreven en dan zegt ze ja hallo ik ben je date en we kunnen best wel fwb worden.
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:45:

[...]

nou niet een zinnetje van hallo hoe ist,maar meer een gesprek zeg maar van langer dan 10 minuten.ja maar hoe bedoel je? ik bedoel ik spreek mensen regelmatig wel. Wanneer had jij hem voor het laatst gesproken en dat kan ook gewoon een hallo zijn was dat vandaag of langer geleden. Ik weet wel hoe diegene zich nu voelt. Dus als jij kan zeggen hoe jij je voelt misschien komen we iets verder kan ik zien of dat overeen komt. komen we ook een stapje verder
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:47:

ik heb niet gekookt, dat zou ik de volgende keer doen. ja gelukkig heb je normale berichten anders zou je maar mooi voor gek hebben kunnen staan als je heel raar over haar had geschreven en dan zegt ze ja hallo ik ben je date en we kunnen best wel fwb worden.mwa als jij echt diegene bent het maakt mij niet heel veel uit. Het enige wat ik wel zou willen is haar om me heen hebben nu.En no matter what diegene is one of a kind. Kan je een hobby opnoemen van jezelf?
ja maar ik ben jou date toch niet. maar stel van wel dan heb ik je maandag voor het laatst gesproken. ik voel gejaagd trouwens
niet waar
quote:meneeruil schreef op 04 februari 2017 @ 21:28:

[...]

okee mee eens en aangezien jij een vrouw bent. Zou jij dit zoals hierboven vermeld staat gewoon opvatten dat ik eigenlijk een soort speelbal ben. En alleen maar goed ben voor aandacht en eventueel een zoen.

Ja.

Dat heb ik nu ook al een paar keer gezegd.

Zoenen is gewoon leuk. Hoef je ook niet verliefd voor te zijn, in mijn vrijgezellenperiode heb ik met verschillende mannen gezoend. Niemand van die mannen vond ik relatiemateriaal.

Ik denk niet dat ik seks kan hebben met vreemde mannen. Ik heb iets van band nodig. Dus toen ik na 5 jaar relatie op mijn 21ste vrijgezel werd, heb ik een tijdje seks gehad met een kennis/vriend. Hij bleef maar zeggen dat hij een seksrelatie wel zag zitten, FWB zoals hij zei. Ik wist wel dat hij eigenlijk op meer hoopte, maar ik had nog zoveel verdriet van mijn ex dat ik een relatie niet zag zitten, seks wel miste en hij het zo makkelijk maakte dat ik het ook gedaan heb. Nu vind ik dat een slechte eigenschap van mezelf, ik wist dat die jongen meer voelde en ik heb hem gebruikt om over mijn verdriet te komen. Toen voelde dat niet zo, toen was zijn aanwezigheid leuk om mijn liefdesverdriet te vergeten. Dus ik maakte ook van die rare opmerkingen. Ik maakte duidelijk dat ik geen relatie wilde, maar ik gaf hem net genoeg hoop zodat hij niet meteen weg zou lopen. Niet dat ik hem als vriendje wilde, maar hij was de perfecte manier om mijn verdriet te vergeten.

Hoe het eindigde? Toen het ergste verdriet weg was, heb ik het gestopt. Hij was er kapot van. Hij had steeds gehoopt op meer, en na die 5 weken seks was dat nog erger geworden. Niet lang daarna heb ik mijn huidige partner ontmoet. Ik wilde toen nog steeds geen relatie, maar mijn partner was zo speciaal dat ik hem niet ging laten lopen. 6 jaar later ligt hij met een ring rond zijn vinger op de bank.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:38:

ik ben wel heel lief ytijdens het slapen hhihiIk niet. Ik schop in mijn slaap
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:52:

ja maar ik ben jou date toch niet. maar stel van wel dan heb ik je maandag voor het laatst gesproken. ik voel gejaagd trouwensAls jij diegene was geweest dan had jij allang uit mijn berichten kunnen zien of ik ook diegene was geweest of niet.
nou gelukkig heeft die op de bank al een ring om zn vinger haha
niet waar
nou dat is het nou net meneer de uil, er staan dingen in en ook in je andere topics en toen dacht ik van het zou toch niet zo zijn dat dat mijn date is en zo zie ik nu af en toe nog iets staan en ook in je laatste bericht en dan twijfel ik weer even

maar ik heb niks met sport dus
niet waar
Rakinova (schrijf ik het juist?),

Het lijkt alsof je wel graag met jouw aanbidder/date verder wilt. Probeer het eens. Je moet niet voor hem gaan invullen dat jij een kutkarakter hebt. Hij is ook volwassen, dus kan elk moment stoppen wanneer het voor hem te ver gaat. Een beginnende relatie is altijd eng, maar o zo leuk Morgen een bericht sturen dat je naar film X of museum Y gaat, vragen of hij mee wil.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 22:01:

nou dat is het nou net meneer de uil, er staan dingen in en ook in je andere topics en toen dacht ik van het zou toch niet zo zijn dat dat mijn date is en zo zie ik nu af en toe nog iets staan en ook in je laatste bericht en dan twijfel ik weer even

maar ik heb niks met sport duswat aan doen dan
ja dat schrijf je goed. en een goed idee, ik vraag morgen gewoon of hij mee naar de bios wil. je schrijft goede dingen George.

meneer de uil kan beter naar jou luisteren
niet waar
Meneeruil, je bent nu ook een beetje te hard aan het dagdromen.

Rakinova is niet jouw date. Ik zie je nu al vastklampen aan een strohalm, want iemand heeft ooit eens gevoelens gehad terwijl ze eerder zei dat niet te hebben. Jouw date is zeer duidelijk. Ze wil niet. Luister naar haar woorden. Ik vind het jammer voor je, dat je verliefd bent op iemand die jouw gevoelens niet beantwoord. Maar hoe meer je fantaseert, hoe erger het wordt.

Ze wil niet. Nu op zoek naar iemand die wel wil.
Dit topic is heel grappig.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 22:07:

ja dat schrijf je goed. en een goed idee, ik vraag morgen gewoon of hij mee naar de bios wil. je schrijft goede dingen George.

meneer de uil kan beter naar jou luisteren

Bedankt voor het compliment.

Veel geluk morgen. Doe een drankje voor de bios. Dan kun je beter inschatten of je hem leuk vindt. Tijdens de film kun je toch niet praten, en als je na de film iets gaat drinken zit je misschien vast aan een saaie man. Als je een drankje voor de film hebt, en hij is zo saai dat je een relatie niet ziet zitten, kun je tijdens de film een excuus verzinnen om na de film meteen weg te gaan.
quote:safrat schreef op 04 februari 2017 @ 22:16:

Dit topic is heel grappig. inderdaad
ja dat ik ongi ben geworden ofzo :-)
niet waar
meneer de uil, je denkt nu dat zij the one en obnly is, maar er zijn echt wel meer leuke meiden hoor waar je ene goed gevoel bij kan krijgen. al snap ik wel dat je daar niet aan wil denken als je juist zo verliefd bent op deze. ik wens je echt heel vee sterkte en nogmaals lees goed wat George schirjft!
niet waar
quote:Emperor schreef op 04 februari 2017 @ 22:28:

[...]

inderdaad

Eerlijk gezegd stoort deze reactie en degene die je quote mij.

Waarom is het zo grappig? En waarom de noodzaak om te posten dat het grappig is, maar verder niets te zeggen?

Als je het grappig vindt, kan je toch gewoon lachen en een ander topic openen? Waarom moet dat nu gemeld worden?
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 22:32:

[...]

Eerlijk gezegd stoort deze reactie en degene die je quote mij.

Waarom is het zo grappig? En waarom de noodzaak om te posten dat het grappig is, maar verder niets te zeggen?

Als je het grappig vindt, kan je toch gewoon lachen en een ander topic openen? Waarom moet dat nu gemeld worden?relax dude, het gesprek is gewoon leuk, that's all. het verbaast me dat je het negatief opvat.
quote:Emperor schreef op 04 februari 2017 @ 22:38:

[...]

relax dude, het gesprek is gewoon leuk, that's all. het verbaast me dat je het negatief opvat.

Ik reageer toch niet aanvallend? Of mijn schrijfkunsten zijn niet goed genoeg, dat kan ook.

Ik vind het gewoon raar dat mensen hier in dit topic komen melden dat alles hilarisch is, zonder iets van raad te geven. Waarom dan melden dat je het hilarisch vind? Daar is napraat toch voor? Zal mijn raad zelf ook opvolgen en naar napraat verhuizen voor deze discussie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven