Friends with Benefits

04-02-2017 19:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond

Als er sprake is van vriendschap tussen man vrouw. Geloven jullie dat er alleen seks kan zijn zonder meer voor elkaar te gaan voelen?

Ik weet dat mannen hierin vaak meer oppervlakkig zijn en het relatief goed kunnen scheiden. Maar hoe zijn vrouwen hierin tegen?
het is niet hilarisch, het is gewoon leuk. ik had geen idee dat dat niet vermeld mocht worden.
quote:Emperor schreef op 04 februari 2017 @ 22:44:

het is niet hilarisch, het is gewoon leuk. ik had geen idee dat dat niet vermeld mocht worden.Ok, je mag het leuk vinden. Wat er net leuk is aan onzekere mensen over hun liefdesleven, blijft voor mij onduidelijk. Maar jij beleeft er blijkbaar plezier aan en moet dat dan ook nog eens melden. Tja.
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 22:47:

[...]

Ok, je mag het leuk vinden. Wat er net leuk is aan onzekere mensen over hun liefdesleven, blijft voor mij onduidelijk. Maar jij beleeft er blijkbaar plezier aan en moet dat dan ook nog eens melden. Tja.

dat het er op leek dat ze elkaars date waren, dat was grappig.

wat kun jij overdrijven zeg. jeeeeeez.
Het is gewoon een grappig gesprek tussen meneeruil en rakinova. Met al die hints en dat ze zich afvragen of ze elkaar aan het daten zijn. Een soort van privégesprek op het forum. Grappig, schattig, lief. En ondertussen ook nog de bloedserieuze reacties van georgesand.

Dat mag toch gezegd worden?
quote:Emperor schreef op 04 februari 2017 @ 22:52:

[...]

dat het er op leek dat ze elkaars date waren, dat was grappig.

wat kun jij overdrijven zeg. jeeeeeez.

(hier bestaat napraat dus voor. Raar om in dit topic te discussiëren)

Dat meneeruil dat zag, vond ik net erg. Ka*(ja sorry, moeilijke naam) maakte al snel duidelijk dat hij niet haar date was. Verder zijn beiden onzeker en lijken posts als "hilarisch" me niet bevorderlijk.
ik heb het niet hilarisch genoemd hoor, dat doe je zelf.
ik lees notg wel mee hoor. maar ik vond die smile wel een beetje misplaatst. alsof je je verlekkerde.maar zo te lezen heb ik dat verkeerd begrepen.
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 23:01:

ik lees notg wel mee hoor. maar ik vond die smile wel een beetje misplaatst. alsof je je verlekkerde.maar zo te lezen heb ik dat verkeerd begrepen.Het was in ieder geval niet slecht bedoeld.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 22:32:

meneer de uil, je denkt nu dat zij the one en obnly is, maar er zijn echt wel meer leuke meiden hoor waar je ene goed gevoel bij kan krijgen. al snap ik wel dat je daar niet aan wil denken als je juist zo verliefd bent op deze. ik wens je echt heel vee sterkte en nogmaals lees goed wat George schirjft!Tuurlijk zijn er genoeg leuke vrouwen. Maar het is altijd even vervelend om keihard afgewezen te worden. En ik weet ook wel leuke dingen te bedenken daar ligt het ook niet echt aan. En daar zit het hem ook niet in uiteindelijk moet liefde van 2 kanten komen en niet van 1. En als het eerste niet van toepassing is dan is het jammer maar so be it.
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 22:42:

[...]

Ik reageer toch niet aanvallend? Of mijn schrijfkunsten zijn niet goed genoeg, dat kan ook.

Ik vind het gewoon raar dat mensen hier in dit topic komen melden dat alles hilarisch is, zonder iets van raad te geven. Waarom dan melden dat je het hilarisch vind? Daar is napraat toch voor? Zal mijn raad zelf ook opvolgen en naar napraat verhuizen voor deze discussie.Ik moet eerlijk toegeven George dat je wel een toffe gozer bent. Het leuke van een forum is dat mensen die even geen raad weten wat ze moeten doen of hoe ze iets moeten aanpakken. Andere anoniem om hulp kunnen vragen. En dit is niet alleen op het gebied van liefde maar het kan zelfs met het kopen van een nieuwe pan. Helaas zijn er mensen die andere niet kunnen begrijpen.
sorry mijn bericht was een andere discussie
niet waar
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 21:53:

[...]

Ja.

Dat heb ik nu ook al een paar keer gezegd.

Zoenen is gewoon leuk. Hoef je ook niet verliefd voor te zijn, in mijn vrijgezellenperiode heb ik met verschillende mannen gezoend. Niemand van die mannen vond ik relatiemateriaal.

Ik denk niet dat ik seks kan hebben met vreemde mannen. Ik heb iets van band nodig. Dus toen ik na 5 jaar relatie op mijn 21ste vrijgezel werd, heb ik een tijdje seks gehad met een kennis/vriend. Hij bleef maar zeggen dat hij een seksrelatie wel zag zitten, FWB zoals hij zei. Ik wist wel dat hij eigenlijk op meer hoopte, maar ik had nog zoveel verdriet van mijn ex dat ik een relatie niet zag zitten, seks wel miste en hij het zo makkelijk maakte dat ik het ook gedaan heb. Nu vind ik dat een slechte eigenschap van mezelf, ik wist dat die jongen meer voelde en ik heb hem gebruikt om over mijn verdriet te komen. Toen voelde dat niet zo, toen was zijn aanwezigheid leuk om mijn liefdesverdriet te vergeten. Dus ik maakte ook van die rare opmerkingen. Ik maakte duidelijk dat ik geen relatie wilde, maar ik gaf hem net genoeg hoop zodat hij niet meteen weg zou lopen. Niet dat ik hem als vriendje wilde, maar hij was de perfecte manier om mijn verdriet te vergeten.

Hoe het eindigde? Toen het ergste verdriet weg was, heb ik het gestopt. Hij was er kapot van. Hij had steeds gehoopt op meer, en na die 5 weken seks was dat nog erger geworden. Niet lang daarna heb ik mijn huidige partner ontmoet. Ik wilde toen nog steeds geen relatie, maar mijn partner was zo speciaal dat ik hem niet ging laten lopen. 6 jaar later ligt hij met een ring rond zijn vinger op de bank.

De dame belde me net en we hadden een leuk gesprek. Heel raar maar we pakte de draad snel op. En hadden een leuk onderwerp ging over relaties en dat mensen gelijk hun hele leven omgooien. Met betrekking tot het niet meer zien van vrienden etc. En we deelde daar ook de zelfde meningen over ze had het ook over haar ex. Die haar echt gewoon elke dag wou zien zelfs voor een uurtje. Ik zeg niet dat ze het niet leuk vond maar het hoefde voor haar ook niet echt aangezien je niet heel veel tijd had samen. Ik kan me best voorstellen dat je elkaar wilt zien. Helemaal in de beginfase maar ik begreep haar wel. Toen kwam het erop neer dat als ze met vriendinnen wat wou doen en het zou eindigen in de stad. Dat hij niet erg vond maar dat ze zag dat hij het niet relaxed vond. Hij is ook vreemdgegaan en heeft veel moeten opzeggen voor die eikel.

Nou komt het volgende en misschien echt dom dat ik weer over begin. Maar nu ze me weer belde en we een leuk goed gesprek hadden zoals van ouds. Zou er misschien niet een kans kunnen zijn. Dat ze bang is dat een relatie weer zou gaan uitlopen in verdriet en in of het opzeggen van vrienden. Want als dit alleen doet om mijn aandacht dat zou ik niet snappen ik weet heus wel dat ze veel aandacht zou kunnen krijgen. En dat ze niet echt afhankelijk hoeft te zijn van mijn aandacht. Ik heb haar al verteld dat ik haar wel leuk leuk vind. En ze zegt wel dat het niet wederzijds is en ze zoent me dan ook wel. Maar ik zou als ik haar was toch het contact verbreken. Want immers aandacht kan ik ook wel van andere krijgen. Of zou er toch misschien iets zijn wat ze verzwijgt omdat ze me leuk vind of kan vinden. Maar bang is dat het weer uitloopt op niets. Dat ze om het maar kort door de bocht te zeggen wilt zien wie ze in huis heeft. Niet dat het weer iemand is die elke dag dramt om haar te kunnen zien. En geen geduld heeft om een dag of 2 te wachten.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 23:22:

dat is weer andere discussie

ik had iets geschreven naar George. Misschien ook voor jou leuk om te lezen aangezien je veel tips gaf.

PS bedankt voor de leuke chat kan het wel waarderen je bent een toppertje. Ik had eerder vanavond iets gelezen over waar je last van hebt. Ik zou het niet zeggen maar ik kan je 1 ding zeggen. Als die jongen echt gek op je is en echt iets met jou zou willen, dan zou het niet erg zijn. Wat wel belangrijk is zorg dat je erover praat en niet uiteindelijk verzwijgt. Weest eerlijk en vertel eventueel je minpunten al voor de relatie gestart is. Zodat je niet voor verassingen komt te staan.
dat bericht wat ik had geschreven was een andere dicsussie en daarom had ik het verwijderd weer.

ja ik vond het ook heel leuk en het heeft cvoor mij ook nut gehad zelfs.

ik vind het wel raar dat ze weer heeft gezegt dat het niet wederzijds op dat jij zei dat je haar leuk leuk vond. dan zeg je toch niet van nou dat is niet wederzijds. en dan wel steeds willen zoenen.

jammer want zoals hullie gesprek aan de telefoon vanavond begint het heel goed en leuk en alles en de draad is weer opgepakt.

maar heb je dan misschien iets gevraagd of gezegd dat ze zo reageerde. dat is toch niet alleen maar op leuk leuk.

en als dat wel zo is en ze wil echt niks met je maar wel kussen en aandacht dan moet ze die aandacht maar bij anderen zoeken.

maar ja dat is ook wel makkelijk van mij gezegt he want je hoofd zegt dit en je hart zegt dat.
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 23:48:

dat bericht wat ik had geschreven was een andere dicsussie en daarom had ik het verwijderd weer.

ja ik vond het ook heel leuk en het heeft cvoor mij ook nut gehad zelfs.

ik vind het wel raar dat ze weer heeft gezegt dat het niet wederzijds op dat jij zei dat je haar leuk leuk vond. dan zeg je toch niet van nou dat is niet wederzijds. en dan wel steeds willen zoenen.

jammer want zoals hullie gesprek aan de telefoon vanavond begint het heel goed en leuk en alles en de draad is weer opgepakt.

maar heb je dan misschien iets gevraagd of gezegd dat ze zo reageerde. dat is toch niet alleen maar op leuk leuk.

en als dat wel zo is en ze wil echt niks met je maar wel kussen en aandacht dan moet ze die aandacht maar bij anderen zoeken.

maar ja dat is ook wel makkelijk van mij gezegt he want je hoofd zegt dit en je hart zegt dat.Ja me hoofd zegt weg ermee genoeg tijd ingestopt. Maar dan na vanavond denk ik weer ja misschien verzwijgt ze wel iets. En vind ze me misschien toch wel meer leuk dan dat ze laat weten. Maarja ik ben nu op het moment echt de weg kwijt 1 ding ga ik wel doen. En dat is meer afstand nemen en proberen haar meer het initiatief te laten nemen. Als het om aandacht gaat heeft ze mij niet nodig daar kan ze ook wel iemand anders voor vinden. En als ze toch misschien iets meer wilt dan zou het toch echt van haar kant moeten komen.
Joh, in principe zitten jullie nog in de datingfase, alleen willen jullie geen van tweeën dat erkennen en benaderen jullie het beide vanuit twee totaal verschillende richtingen. Jij wil een relatie. Zij wil voor nu gewoon een gezellige leuke vent om dingen mee te ondernemen en wat te scharrelen.

Oftewel, zij is doodsbang dat ze straks weer geclaimd gaat worden door een jaloerse overheersende irritante vent die haar geen vrijheid en privacy gunt.

De vraag is, ben jij in staat om niet zo'n type te zijn? Zo ja, dan kan je haar het volgende voorstel doen;

Jullie twee spreken af om Exclusief FWB te worden, oftewel, zij (en jij) beloven om geen seks met anderen te hebben, En jij spreekt af dat je haar niet gaat claimen wanneer ze plannen heeft waar ze jou niet bij wil hebben. Oftewel, jullie daten gewoon samen met elkaar of met anderen, gaan uit met vrienden en praten af en toe met elkaar zonder dat je elkaar dag in dag uit continue appt of appjes controleert. Als zij vertrouwen krijgt in jou, dat jij haar niet belemmert of wilt controleren, kan ze er zelf voor kiezen jou te gaan vertrouwen en misschien dat jullie dan op een gegeven moment, over een jaar of zo, eigenlijk gewoon een relatie hebben waar je natuurlijk ingegroeid bent.

Of, als jij dat niet kan, dan kan je beter nu alle contact verbreken ipv dat je niet alleen jezelf pijn doet, maar haar nog veel meer pijn gaat doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:meneeruil schreef op 04 februari 2017 @ 19:24:

Ja ik wil hierbij nog wel sorry zeggen voor dat onzekere gepost. Ik wist het gewoon eventjes niet meer. Ik dacht dat ze juist meer wou dan alleen seks, want ze had duidelijk verteld dat ze niet het bed met iedereen deelde. En na het zoenen kreeg ik stiekem weer een beetje hoop. Nu heb ik haar duidelijk verteld dat ik liever geen seks zou willen hebben. Niet omdat ze niet aantrekkelijk is maar omdat ik persoonlijk bang ben. Dat de klap dan nog harder aan zou komen voor mij. Ik had stiekem wel verwacht misschien na de seks zou ze wel iets gaan voelen maar dat lijkt me zo kansloos. Nu is het wel dat ze me appte vandaag met daarin dat ze ook niet lekker in haar vel zit. Maar ze wilt niet zeggen wat er is al met al ik ben er best wel klaar mee ga me niet telkens weer valse hoop geven.Ik wil je het advies geven hier niet in mee te gaan, ga niet met haar naar bed als zij er zo in staat en jij eigenlijk meer wilt dan alleen seks, want je gaat jezelf enorm veel pijn doen. Als je echt op zoek bent naar een relatie dan zou ik niet met iemand in zee gaan die alleen maar seks voor de seks met me wil.
.,.
Oja, en het is me ook wel eens gebeurd dat ik een fwb met iemand had en ik intens verliefd op die persoon was maar hij niet op mij. Na een tijdje verdwenen mijn heftige gevoelens en kreeg ik ook oog voor andere mannen, maar ging de fwb wel gewoon door. Toen werd meneer zelf stapelverliefd op mij. Dat kan ook nog. Net toen ik hem meer ging loslaten en wat meer ging daten, wilde hij me als vriendin.
Dat is toch verschillend? Elke vrouw kijkt daar wel anders tegen aan.
quote:jaw schreef op 06 februari 2017 @ 16:34:

Joh, in principe zitten jullie nog in de datingfase, alleen willen jullie geen van tweeën dat erkennen en benaderen jullie het beide vanuit twee totaal verschillende richtingen. Jij wil een relatie. Zij wil voor nu gewoon een gezellige leuke vent om dingen mee te ondernemen en wat te scharrelen.

Oftewel, zij is doodsbang dat ze straks weer geclaimd gaat worden door een jaloerse overheersende irritante vent die haar geen vrijheid en privacy gunt.

De vraag is, ben jij in staat om niet zo'n type te zijn? Zo ja, dan kan je haar het volgende voorstel doen;

Jullie twee spreken af om Exclusief FWB te worden, oftewel, zij (en jij) beloven om geen seks met anderen te hebben, En jij spreekt af dat je haar niet gaat claimen wanneer ze plannen heeft waar ze jou niet bij wil hebben. Oftewel, jullie daten gewoon samen met elkaar of met anderen, gaan uit met vrienden en praten af en toe met elkaar zonder dat je elkaar dag in dag uit continue appt of appjes controleert. Als zij vertrouwen krijgt in jou, dat jij haar niet belemmert of wilt controleren, kan ze er zelf voor kiezen jou te gaan vertrouwen en misschien dat jullie dan op een gegeven moment, over een jaar of zo, eigenlijk gewoon een relatie hebben waar je natuurlijk ingegroeid bent.

Of, als jij dat niet kan, dan kan je beter nu alle contact verbreken ipv dat je niet alleen jezelf pijn doet, maar haar nog veel meer pijn gaat doen.Ik heb vandaag contact gehad met haar. En we gaan inderdaad iets van FwB doen en we hebben geen seks met andere inderdaad. Maar hoe moet ik het zien met zoenen? Is dat ook een no go? Of is dat gewoon nog mogelijk.
quote:SoeteLieve schreef op 06 februari 2017 @ 18:22:

Oja, en het is me ook wel eens gebeurd dat ik een fwb met iemand had en ik intens verliefd op die persoon was maar hij niet op mij. Na een tijdje verdwenen mijn heftige gevoelens en kreeg ik ook oog voor andere mannen, maar ging de fwb wel gewoon door. Toen werd meneer zelf stapelverliefd op mij. Dat kan ook nog. Net toen ik hem meer ging loslaten en wat meer ging daten, wilde hij me als vriendin.Ja we houden het gewoon leuk samen! en ik ga der ook niet claimen en we zien wel hoe het loopt
quote:Lievvx schreef op 06 februari 2017 @ 19:38:

Dat is toch verschillend? Elke vrouw kijkt daar wel anders tegen aan.waar tegen aan? Ik weet dat het niet zo type is die je zo onder de tafel lult. Dus wat denk jij?
quote:meneeruil schreef op 06 februari 2017 @ 20:20:

[...]

Ik heb vandaag contact gehad met haar. En we gaan inderdaad iets van FwB doen en we hebben geen seks met andere inderdaad. Maar hoe moet ik het zien met zoenen? Is dat ook een no go? Of is dat gewoon nog mogelijk.Dat moeten jullie samen bespreken. Kan ik niets over zeggen. Dus denk er eerst maar eens over na of jij dat wel wil en hoe jij je er bij voelt wanneer je weet dat zij dat doet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wat bedoel je met zoenen meneer de uil? Of je dat nog met anderen buiten haar om mag doen? Dat spreek je toch samen af? In een fwb relatie kun je kiezen voor exclusiviteit of juist niet. Dat moet je samen bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven