Ga ik vreemd ?
dinsdag 15 september 2015 om 10:05
dinsdag 15 september 2015 om 10:37
quote:coralie76 schreef op 15 september 2015 @ 10:35:
je probeert ons een beetje op te naaien volgens mij. beetje de naiefe huisvrouw spelen die nu helemaal opgewonden raakt van een 28 jarige jongen.
je hebt het gevoel dat je fout bent schrijf je ... je meent het ?!!
en je zegt dat het ook wel fijn voelt.... nou, met hem afspreken en zijn lekkere jonge steigerende heipaal in je voelendat voelt nog lekkerder. maar is wel fout. sja, wat moet je nu kiezen?
je probeert ons een beetje op te naaien volgens mij. beetje de naiefe huisvrouw spelen die nu helemaal opgewonden raakt van een 28 jarige jongen.
je hebt het gevoel dat je fout bent schrijf je ... je meent het ?!!
en je zegt dat het ook wel fijn voelt.... nou, met hem afspreken en zijn lekkere jonge steigerende heipaal in je voelendat voelt nog lekkerder. maar is wel fout. sja, wat moet je nu kiezen?
dinsdag 15 september 2015 om 10:39
quote:Daniele75 schreef op 15 september 2015 @ 10:36:
Dat weet hij natuurlijk niet. Het begon ook heel onschuldig. Voel me echt kut nu hoor.
Als je man het niet mag weten en je schuldgevoel speelt op dan is het niet passend in je relatie en dat zou je vreemdgaan kunnen noemen. Buiten dat het sneu voor je man is is het ook nog eens gevaarlijk om op zulke chats in te gaan.
Maar goed, je bent een oude grote meid. Dus je mag het zelf weten allemaal.
Dat weet hij natuurlijk niet. Het begon ook heel onschuldig. Voel me echt kut nu hoor.
Als je man het niet mag weten en je schuldgevoel speelt op dan is het niet passend in je relatie en dat zou je vreemdgaan kunnen noemen. Buiten dat het sneu voor je man is is het ook nog eens gevaarlijk om op zulke chats in te gaan.
Maar goed, je bent een oude grote meid. Dus je mag het zelf weten allemaal.
dinsdag 15 september 2015 om 11:12
ppppffff dat noemt zich volwassen... via wordfeut, hoe triest kan je zijn...heb je zo'n tekort aan aandacht? Ga daar eens met je vriend over praten. IPV het gene wat je hebt te verzieken voor iemand die jou niet eens kent en daarover te zeggen dat hij je precies raakt waar je vriend het niet doet....echt beetje suf dit. je bent 40 mens!
dinsdag 15 september 2015 om 11:23
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 september 2015 @ 10:57:
De enige Jerry op Wordfeud heeft niet eens een profielplaatje.
Oh Jezus ja, iedereen zoekt zich nu natuurlijk een ongeluk naar alle Jerry's op Wordfeud om hem uit te dagen voor een potje...
Nou, TO, die Jerry van jou krijgt het vanaf nu heel druk met spelletjes spelen met de Viva dames.
En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.
De enige Jerry op Wordfeud heeft niet eens een profielplaatje.
Oh Jezus ja, iedereen zoekt zich nu natuurlijk een ongeluk naar alle Jerry's op Wordfeud om hem uit te dagen voor een potje...
Nou, TO, die Jerry van jou krijgt het vanaf nu heel druk met spelletjes spelen met de Viva dames.
En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.
dinsdag 15 september 2015 om 11:26
quote:Jibba schreef op 15 september 2015 @ 11:23:
[...]
En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.Ik was wel benieuwd hoe dat lekkere ding er dan uitzag. Verder geen plannen, hoor.
[...]
En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.Ik was wel benieuwd hoe dat lekkere ding er dan uitzag. Verder geen plannen, hoor.