Ga ik vreemd ?

15-09-2015 10:05 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh my god.. Speel al een tijd Wordfeud.

Met Jerry..😉 (nicknaam) En is best wel relaxt op zijn tijd. Maar deze jongen man van 28.. Pffff Jeetje wat een lekker ding.

En ja we hebben over sex gechat.. Hmm

Ik vond het heerlijk. En nu ? Ik wil meer.

Ga ik vreemd met mijn chat vriend ??
Dat weet hij natuurlijk niet. Het begon ook heel onschuldig. Voel me echt kut nu hoor.
quote:coralie76 schreef op 15 september 2015 @ 10:35:

je probeert ons een beetje op te naaien volgens mij. beetje de naiefe huisvrouw spelen die nu helemaal opgewonden raakt van een 28 jarige jongen.

je hebt het gevoel dat je fout bent schrijf je ... je meent het ?!!

en je zegt dat het ook wel fijn voelt.... nou, met hem afspreken en zijn lekkere jonge steigerende heipaal in je voelendat voelt nog lekkerder. maar is wel fout. sja, wat moet je nu kiezen?
Ja hij stuurde ook filmpjes. Maar allemaal netjes. Want hij wist dat ik anders zou kappen. Ik werd er gewoon opgewonden van. En van het een kwam het ander.
quote:Daniele75 schreef op 15 september 2015 @ 10:36:

Dat weet hij natuurlijk niet. Het begon ook heel onschuldig. Voel me echt kut nu hoor.

Als je man het niet mag weten en je schuldgevoel speelt op dan is het niet passend in je relatie en dat zou je vreemdgaan kunnen noemen. Buiten dat het sneu voor je man is is het ook nog eens gevaarlijk om op zulke chats in te gaan.

Maar goed, je bent een oude grote meid. Dus je mag het zelf weten allemaal.
Stuur hem anders even door naar Viva_Diva_ die zoekt nog iets.
Silence is golden. Duct tape is silver.
vreemd is het wel ja
Sexy woorden in wordfeud? Haha
De enige Jerry op Wordfeud heeft niet eens een profielplaatje.
quote:Lisspelltuutt schreef op 15 september 2015 @ 10:57:

Sexy woorden in wordfeud? HahaSexy = hoge woordwaarde. X geeft 8 punten en Y geeft er wel 10!
Ben jij geestelijk beperkt ofzo????
Aan je schrijfstijl te zien verlies je de meeste potjes. Sneu voor je, zullen we het daar over hebben of zit je daar niet mee?
ppppffff dat noemt zich volwassen... via wordfeut, hoe triest kan je zijn...heb je zo'n tekort aan aandacht? Ga daar eens met je vriend over praten. IPV het gene wat je hebt te verzieken voor iemand die jou niet eens kent en daarover te zeggen dat hij je precies raakt waar je vriend het niet doet....echt beetje suf dit. je bent 40 mens!
Alleen over sex gechat of ook cybersex gehad?
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 september 2015 @ 10:57:

De enige Jerry op Wordfeud heeft niet eens een profielplaatje.

Oh Jezus ja, iedereen zoekt zich nu natuurlijk een ongeluk naar alle Jerry's op Wordfeud om hem uit te dagen voor een potje...

Nou, TO, die Jerry van jou krijgt het vanaf nu heel druk met spelletjes spelen met de Viva dames.

En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.
quote:Jibba schreef op 15 september 2015 @ 11:23:

[...]

Oh Jezus ja, iedereen zoekt zich nu natuurlijk een ongeluk naar alle Jerry's op Wordfeud om hem uit te dagen voor een potje...

Nou, TO, die Jerry van jou krijgt het vanaf nu heel druk met spelletjes spelen met de Viva dames.

En ja, het is een soort van vreemdgaan want stiekem. En nee, niet herkenbaar dat je je eigen man zat bent na 15 jaar.Ik was wel benieuwd hoe dat lekkere ding er dan uitzag. Verder geen plannen, hoor.
Leggen jullie nu ook geile woordjes neer steeds met wordfeud..?

VAGINA 42 punten

ORGASME 45 punten

PIK 16 punten
Als je man Wordfeud speelt met een aantrekkelijke vrouw, over seks met haar chat, daar opgewonden van raakt en meer wil, vind je dan dat hij vreemdgaat?
Ik vind het wel vreemdgaan.
Ik vind het vreemd om je hiervoor bij het VF aan te melden om het te komen vragen
Als je het moet vragen dan weet je al van jezelf dat het niet zo hooort
Naast haar chat hij nog met anderen hoor, hij gooit zijn hengel uit en kijkt welke vis zo dom is om te happen. Waarschijnlijk is het gewoon een vieze ouwe kerel. Kopieer zijn foto en zoek op afbeeldingen via Google..
Het feit dat je überhaupt de vraag stelt, geeft al aan dat je fout bezig bent.
*Download Wordfeud*

*Gaat op zoek naar Jerry*
quote:SweetKiss schreef op 15 september 2015 @ 11:59:

*Download Wordfeud*

*Gaat op zoek naar Jerry* voor de teleurstelling alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven