Ga ik vreemd ?

15-09-2015 10:05 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh my god.. Speel al een tijd Wordfeud.

Met Jerry..😉 (nicknaam) En is best wel relaxt op zijn tijd. Maar deze jongen man van 28.. Pffff Jeetje wat een lekker ding.

En ja we hebben over sex gechat.. Hmm

Ik vond het heerlijk. En nu ? Ik wil meer.

Ga ik vreemd met mijn chat vriend ??
quote:coralie76 schreef op 15 september 2015 @ 10:35:

en je zegt dat het ook wel fijn voelt.... nou, met hem afspreken en zijn lekkere jonge steigerende heipaal in je voelen, dat voelt nog lekkerder. maar is wel fout. sja, wat moet je nu kiezen?
quote:SweetKiss schreef op 15 september 2015 @ 11:59:

*Download Wordfeud*

*Gaat op zoek naar Jerry*

Hou ons op de hoogte!

(Ik geloof geen bal van het verhaal, en stel dat het waar is, en je gaat mee in zijn spelletje en vervolgens ga je hier zijn nickname posten??? Lekker ding ben je pfff)
quote:Roelfien schreef op 15 september 2015 @ 10:08:

Is het een quizvraag? Wat kan ik winnen?

Mijn antwoord: Ja, anders hoefde je het niet te vragen.
Wat zal je er van vinden als je man het deed? Ik vind het vreemdgaan en ook nog heel achterbaks.
Dus dat...
Nou ik weet dat dit gebeurt en het is mij ook meermaals overkomen dat een man mij aansprak en meer wilde.

Ik heb zelfs, en ik geloofde het zelf eigenlijk niet eens toen ik het zag, een man op wordfeud gehad die als profielfoto zijn pik had staan.

Ik ben me van geen kwaad bewust gewoon woordjes gaan leggen en heb niets gezegd, wilde kijken wat hij zou doen haha

Hij sloot het spelletje na 2 woorden

Ik heb wel direct mijn eigen profielfoto anoniem gemaakt...wilde echt niet bekend zijn daar, hou op!
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 september 2015 @ 12:04:

[...]

voor de teleurstelling alvast.Ik zit in tranen hier...ik vroeg of hij mij wilde zoenen, geen reactie?
ben jij een hollandsemeid?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:SweetKiss schreef op 15 september 2015 @ 16:46:

Nou ik weet dat dit gebeurt en het is mij ook meermaals overkomen dat een man mij aansprak en meer wilde.

Ik heb zelfs, en ik geloofde het zelf eigenlijk niet eens toen ik het zag, een man op wordfeud gehad die als profielfoto zijn pik had staan.

Ik ben me van geen kwaad bewust gewoon woordjes gaan leggen en heb niets gezegd, wilde kijken wat hij zou doen haha

Hij sloot het spelletje na 2 woorden

IKnap van je, ik had gezegd; koud he?
Vroeger in 1950 toen ik nog op wordfeud zat reageerde ik nooit op chats. 9 vd 10 random spelletjes werden na een paar zetten geresigned.

Het is een grote visvijver dat wordfeud
quote:grenada schreef op 15 september 2015 @ 16:53:

ben jij een hollandsemeid?Why?
Misschien zit Jerry wel mee te lezen en heeft hij zijn naam daarna snel veranderd ;-P Of hij is hem gesmeerd.
quote:SweetKiss schreef op 15 september 2015 @ 16:47:

[...]

Ik zit in tranen hier...ik vroeg of hij mij wilde zoenen, geen reactie? Grapjurk.
Jullie moeten ook goed lezen. Zijn Nick is Jerry..😉

En ja ik ben een gewone Hollandse meid
OMG
Daniele,

Klopt helemaal wat ze zeggen. Ook ik heb dit mee gemaakt.

En voor mij geld: als je er nu mee stopt is het geen vreemdgaan. Je hebt hem nog niet ontmoet. Laat dat ook. Het is een illusie. Waarom zou een leuke jonge vent op zo'n manier hengelen???? Zit vast een adertje onder het gras. (Spraakgebrek, blut, gewoon geen aardige persoonlijkheid)

Zeg tegen jezelf: het was leuk die aandacht even, maar thats it.

Fijnste zou zijn als je het er met je partner over kunt hebben. En als dat niet kan/ gaat; er is nog niets fysieke gebeurd. Spreek met jezelf af dat dat dan ook zo blijft.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Kan er maar beter een punt achter zetten. En aan mijn relatie gaan werken.
Ik heb ook Wordfeut hoor. En ik heb nooit gedoe. Hoe graag ik het ook wil. En het internet staat vol met verhalen van sekschats enzo. Wat doe ik fout dan?
willem1959 wijzigde dit bericht op 14-10-2015 20:38
Reden: onwennigheid met forum na lange tijd afwezigheid. Te snel 'Verstuur' geklikt.
% gewijzigd
Tvp'tje!!!!!!
Waarom overkomt mij dat nou nooit op WF?
quote:duistercontinent schreef op 14 oktober 2015 @ 20:36:

Waarom overkomt mij dat nou nooit op WF?Misschien daag je niet genoeg uit. Probeer eens vieze woorden te leggen.
Zal ik beslist doen ik ga ff googelen. WF zal nooit meer het zelfde zijn of ik wordt er afgekickt.
Als je googlet kom je wel verhalen tegen van vrouwen die 'vieze mannen' achter zich aanhadden. Maar om eerlijk te zijn, ik heb het eens een keer met een vrouw gehad. Op de chat vieze praat.
Ach ik heb wel eens heel lang geleden op een dating site een bericht gehad van een man die zeer benieuwd naar mijn bh maat was. Die vond het raar dat ik daar geen zin in had om daar antwoord op te geven.
Simpel, als je jezelf de vraag al stelt, dan is het zo. Anders ga je het jezelf niet afvragen! Vreemdgaan is voor ieder anders waar de grens is. Voor mij is erotisch chatten, zelfs al het erotisch getint contact me teen ander dan je partner vreemdgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven