Gaan alle mannen (stiekem) naar de hoeren?

12-01-2020 12:24 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mannen,

Een vraag.

Gaan alle mannen wel eens naar een hoer?

Zoja waar ga je dan voor als je al in een relatie zit?
Ik bedoel dat je gaat voor de sex is duidelijk, alleen dat kan je vrouw/ vriendin toch ook geven?
Is het dan de spanning? fftjes wat anders?

Ben hier erg benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
12-01-2020 13:35
De meeste vrouwen zijn zeker niet naïef en je mag er zeker van zijn dat sommigen van jouw exen wisten dat jij het buiten de deur ging zoeken.
Ik denk dat ze dan gelijk vertrokken waren.
-
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:38
Iig zijn de mannen die naar de hoeren gaan in mijn ogen echt trieste figuren. Betalen om seks te mogen hebben met iemand die van je walgt. Dat wil je toch niet?
Niet iedere man kan vrouwen krijgen. Dat is een harde waarheid. En ik snap best dat je dan ook weleens wil en dit ziet als enige mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:38
Iig zijn de mannen die naar de hoeren gaan in mijn ogen echt trieste figuren. Betalen om seks te mogen hebben met iemand die van je walgt. Dat wil je toch niet?
Je denkt dat elke hoer van me walgt? Zo werkt het niet hoor
-
typotypo schreef:
12-01-2020 13:32
Maar de meeste reacties, "de meeste mannen doen dit niet", "ik ken geen man die dit doet" bevestigd weer compleet mijn ervaringen. Al mijn exen hadden zich nooit kunnen voorstellen dat ik naar de hoeren ging, en hadden hetzelfde kunnen zeggen. Het kwam niet eens in ze op. Laten we zeggen dat de meeste vrouwen erg naief zijn.
Wel bijzonder dat je jouw gedrag denkt te moeten projecteren op alle mannen in Nederland.
Dat jij er voor kiest om iets te doen, zegt nog niet de gangbare norm is.
Het zegt alleen dat jij een eikel bent.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:38
Iig zijn de mannen die naar de hoeren gaan in mijn ogen echt trieste figuren. Betalen om seks te mogen hebben met iemand die van je walgt. Dat wil je toch niet?
kwestie van vraag&aanbod
als vrouw wandel je een kroeg in, en je kunt die avond nog gratis neuken
Alle reacties Link kopieren
Klavertje-vier2020 schreef:
12-01-2020 13:42
Wel bijzonder dat je jouw gedrag denkt te moeten projecteren op alle mannen in Nederland.
Dat jij er voor kiest om iets te doen, zegt nog niet de gangbare norm is.
Het zegt alleen dat jij een eikel bent.
Ik ben sowieso een eikel, maar ik zeg niet dat alle mannen dat doen. Maar wel heel veel.
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:42
Je denkt dat elke hoer van me walgt? Zo werkt het niet hoor
Nee ze vinden het heerlijk om met een vreemde te neuken. Nou er is niks ergers dan seks te moeten hebben als je het niet wil.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
12-01-2020 13:41
Niet iedere man kan vrouwen krijgen. Dat is een harde waarheid. En ik snap best dat je dan ook weleens wil en dit ziet als enige mogelijkheid.
Dan nog.
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:33
Echt ongelofelijk naief. Hoezo zo weinig?
Ik dacht de cijfers van lilalinda te noemen, maar de cijfers zijn anders dan ze schreef, blijkt.
Zelf zou ik 2% ooit geweest veel vinden, dat misschien naïef is.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:43
Nee ze vinden het heerlijk om met een vreemde te neuken. Nou er is niks ergers dan seks te moeten hebben als je het niet wil.

er is veel mis in de prostitutie, maar er zijn ook vrouwen die dit werk uit vrije wil doen

Op mijn kantoor open schoonmakers, die lopen daar ook niet omdat dit het werk is, waar ze hun hele leven van droomden
Er mot toch brood op de plank
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:43
Nee ze vinden het heerlijk om met een vreemde te neuken. Nou er is niks ergers dan seks te moeten hebben als je het niet wil.
Er is toch wel een verschil tussen walging en heerlijk vinden. En hoezo willen ze het niet...
-
typotypo schreef:
12-01-2020 13:43
Ik ben sowieso een eikel, maar ik zeg niet dat alle mannen dat doen. Maar wel heel veel.
O, niet alle mannen, maar heel veel...
Ja, dat maakt het projecteren van jouw gedrag op al die andere mannen natuurlijk een stuk nuttiger :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:32
Maar de meeste reacties, "de meeste mannen doen dit niet", "ik ken geen man die dit doet" bevestigd weer compleet mijn ervaringen. Al mijn exen hadden zich nooit kunnen voorstellen dat ik naar de hoeren ging, en hadden hetzelfde kunnen zeggen. Het kwam niet eens in ze op. Laten we zeggen dat de meeste vrouwen erg naief zijn.
Dat mag jij dan naïef vinden, maar wat is dan de reden dat jij ook je kaken op elkaar houdt over je hoerenbezoek binnen een relatie?
Als het dan allemaal zo gangbaar en normaal zou zijn, kun je daar toch ook open over zijn?

Alle reacties Link kopieren
Gaan alle mannen stiekem naar de hoeren? Nee, maar sommige vrouwen kiezen alleen foute mannen, die bijvoorbeeld allemaal naar de hoeren gaan.

Ik kies goede mannen die dat niet doen.
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:11
hoezo heb ik daar belang bij? Ik denk dat het werkelijke aantal klanten per dag nog hoger is eigenlijk, als ik een uurtje rondloop in een hoerenbuurt zie ik de gordijnen wel 3/4 keer dicht gaan bij de mooiere dames. Een dame beweerde een paar weken geleden dat ze 50 klanten had gehad de dag ervoor, dat vond ik dan wel weer een beetje moeilijk te geloven...
Een hoer betaalt tussen de 300 en 500 euro aan huur voor haar werkruimte - per dag!
(of misschien voor een halve dag - ik neem aan dat een vrouw niet 24 uur achter elkaar werkt).
Een vrouw zei eens dat de huren bij het Zandpad in Utrecht gunstig waren (300euro) want na 6 klanten had ze die al terug verdiend.

Dus ik denk dat een raam-prostituée toch wel graag 15 klanten op een dag wil hebben, om het werk de moeite waard te maken.
De meeste mannen kunnen ook wel in een kwartiertje hun zaad lozen, dus 3 tot 4 klanten per uur lijkt mij haalbaar.

Dat betreft natuurlijk de sector waar een bezoekje ook maar een euro of 50 kost.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:43
Ik ben sowieso een eikel, maar ik zeg niet dat alle mannen dat doen. Maar wel heel veel.
ach nee, niet heel veel
minder dan vreemdgaan en dat doen vrouwen dan weer meer dan mannen
(maar wij zijn beter in verbergen) :)
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:43
Ik ben sowieso een eikel, maar ik zeg niet dat alle mannen dat doen. Maar wel heel veel.
Voel jij je nooit schuldig over het vreemdgaan dan? Los van of het nou hoeren zijn of niet.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
12-01-2020 13:45
Dat mag jij dan naïef vinden, maar wat is dan de reden dat jij ook je kaken op elkaar houdt over je hoerenbezoek binnen een relatie?
Als het dan allemaal zo gangbaar en normaal zou zijn, kun je daar toch ook open over zijn?
Het wordt dus duidelijk niet als normaal gezien, dat is toch wel duidelijk aan alle reacties? Ik zeg niets, omdat het niet zou worden geaccepteerd.
-
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
12-01-2020 13:47
Voel jij je nooit schuldig over het vreemdgaan dan? Los van of het nou hoeren zijn of niet.
dat is een ander (al flink uitgemolken) topic
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
12-01-2020 13:47
Voel jij je nooit schuldig over het vreemdgaan dan? Los van of het nou hoeren zijn of niet.
Niet echt nee. Zou me wel bij echt vreemdgaan (niet betaald) schuldiger voelen.
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:44
Er is toch wel een verschil tussen walging en heerlijk vinden. En hoezo willen ze het niet...
Waarom denk jij dat ze het met jou wel willen dan? Ben jij iedereen’s type dan?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-01-2020 13:44
er is veel mis in de prostitutie, maar er zijn ook vrouwen die dit werk uit vrije wil doen

Op mijn kantoor open schoonmakers, die lopen daar ook niet omdat dit het werk is, waar ze hun hele leven van droomden
Er mot toch brood op de plank
Tuurlijk, maar of ze het leuk vinden...
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:49
Niet echt nee. Zou me wel bij echt vreemdgaan (niet betaald) schuldiger voelen.
Waarom ga jij naar de hoeren als je een partner hebt? Dat je je niet doodschaamt!
Alle reacties Link kopieren
Lievedame33 schreef:
12-01-2020 13:12
Ik probeer dit te begrijpen, omdat ik begin te geloven dat er "bijna" geen mannen meer zijn, die gewoon trouw kunnen blijven. En als ik mezelf wijs blijf maken dat er betrouwbare mannen bestaan, terwijl dit niet zo is, dan hou ik mezelf voor de gek.
Tja... ik ga niet naar de hoeren, ik ben meer een gefrustreerde rukker (zonder relatie, maar ik denk dat ik binnen een relatie dus ook niet naar de hoeren zou gaan).

De statistieken zijn hierboven al vermeld, dus lang niet alle mannen gaan naar de hoeren.
In mijn eigen omgeving merk ik wel dat mannen naar andere vrouwen kijken, en soms naar elkaar opmerkingen maken (een beetje van het type "als je ingeroosterd wordt bij X, heb je in ieder geval leuk uitzicht").
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
12-01-2020 13:49
Niet echt nee. Zou me wel bij echt vreemdgaan (niet betaald) schuldiger voelen.
Ik kan me dat echt niet voorstellen. Liegen en dingen achterhouden bij mijn vriend. Dan zou ik ons wereldje stuk maken, wat ons juist zo bijzonder en intiem maakt. Het echte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven