Geaardheid

03-09-2013 21:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Eerst eventjes melden dat mijn double v : vv. knop niet meer VVerkt. Vandaar gebruik ik dus 2 v's...

&

Dit is een lange tekst (hopelijk duidelijk), dus voor diegene die het zien zitten het te lezen alvast bedankt

Ik herken me ook zeer hard in veel verhalen.

Ben een meisje dus en 21jaar.

Zoiezo ben ik een tvvijfelaar,piekeraar en erg onzeker over mezelf (vooral lichaam).

Periodes van tvvijfel over mijn relatie: bindingangst vroeg ik me dan af.

Periodes dat ik me dik voel: calorieën tellen en bezeten denken over eten.

Ik kan niet makkelijk iets in mijn gedachten afsluiten...

Ben hiervoor ook al eens met iemand gaan praten, 1 maal. En neem homeopathie ervoor.

Niets helpt me eigenlijk en erover praten met iemand durf ik niet!

Het begon eigenlijk met een droom over lesbisch zijn en toen had ik me daar die dag even iets bij voorgesteld, maar langer dan een vveek heeft dit zeker niet geduurd.

Die voorstelling ging toen over mijn vriendin die ik al lang ken en nog steeds een goede vriendin is.

Iets later leerde ik een jongen kennen vvaar ik vervolgens ook een relatie mee heb gehad van 7maand.

Maar na 2maand vvas de verliefdheid al veel minder en begon ik te tvvijfelen en met tijd vroeg ik me van alles af : vvat kan dit toch zijn?

Hij vvas PERFECT ! alleen had ik niet altijd zoveel zin in hem , als hij in mij en voelde ik niet zoveel passie.

Toen begon ik me terug de vraag te stellen : ben ik misschien lesbisch?

Soms... Vooral als het niet goed ging tussen ons en ik een mooi meisje zag ( meestal bij vriendinnen zelfs )

Toen ik en mijn toenmalige vriend uiteindlijk onze relatie beeindigden, viel ik in een dipke..

Mijn tvvijfels over het lesbisch zijn die sterker vvaren dan ooit en mijn beste maatje kvvijt die ik toch graag zag.

Toen leerde ik 3maand later terug iemand kennen en daar voelde ik sterke aantrek bij.

Daardoor tvvijfelde ik niet meer over mijn geaardheid bijna.

Maar er vvas geen band tussen ons.

Na 2 maanden liep deze relatie stuk maar ik vond het totaal niet erg.

Vvaarschijnlijk een rebound gevveest ...

Nu zit ik terug met de vraag of ik lesbisch ben , soms uren lang en soms maar eventjes.

En bijna elke dag :(

Dit is nu al een jaar zo.

Ook het feit dat deze 2 relatie's niet vverkten denk ik dat het aan mezelf ligt en zoek ik oorzaken en deze vooral.

Hiervoor heb ik nooit daarover nagedacht.

Ik vond lesbisch zijn zelfs vies vroeger, nu niet meer. Maar zelf vvil ik er geen zijn...

Ik vvil een huisje, beschermende man en papa voor mijn kindje.

Ook ben ik al eens in een relatie van 5maand gevveest, die jongen zag ik doodgraag en meer dan dat...

Ik tut me zeer graag op en hou enorm veel van aandacht van het mannelijke geslacht!

Avondje : girls only, vind ik leuk.

Maar ik ga liever naar discotheken omdat er mannen zijn.

Verliefdheid heb ik ook al gevoeld bij mannen, nog niet bij vrouvven.

En fantaseren of me mastruberen doe ik enkel met mijn hoofd bij mannen...

Sex met een man vvind me op, maar nu vind ik het ook niet meer vies met een vrouvv, al is dit ook enkel in mijn gedachte.

Raar genoeg als ik hierover nadenk is het ook altijd een vriendin die ik neem als voorbeeld.

Hierdoor geraak ik soms zelfs bang om nog af te spreken, stel dat ik plots echt verliefd raak? voel me daar vies en schuldig bij...

Ik vind ook dat vrouvven een mooier lichaam hebben en er veel beter kunnen uitzien en ik kijk er dan ook graag naar.

Zou misschien zelfs opgevvonden kunnen raken.

Lange tekst, hopelijk kan je er iets mee en hebben jullie misschien advies of gelijke verhalen!

Ik vveet het niet meer.

vvat is dit toch :(

Groetjes
Waarom zoek je het in je hoofd in de uitersten?

Lesbisch <--> Hetero?

Zou het niet mogelijk zijn dat je ergens in het midden hangt, en gewoon de persoon nog moet ontmoeten die je werkelijk van je benen veegt?

Je bent jong, geniet, experimenteer, ontdek.... Je komt er vanzelf achter en onderweg kun je een hoop pret hebben...
Had je dit topic niet eerder geopend?
Ik zou je niet te veel zorgen maken.. hoewel... als je lesbisch bent is daar ook niets ergs aan..

Dat jouw relaties niet lekker lopen kan ook aan andere dingen liggen..

Ik ben lesbisch en ja, verliefd geweest op vrouwen, zo kwam ik er ook achter. Niets mis mee

Zolang je niet verliefd wordt op vrouwen hoef je je het toch ook niet af te vragen denk ik.

Je maakt je veel te veel zorgen.. bent er steeds mee bezig... En hoezo zou je je vies en schuldig voelen?
Ja, maar dacht in een ander forum , ander volk ? eigenlijk past het hier beter denk ik kan toch geen kvvaad?

Ja, mss zoiezo is het meer tussen: hetero & bi ..

Ik bn idd jong maar toch vvil ik het vveten , pf
Op je vorige topics heb je 52 reacties gekregen, zaten daar geen tips tussen waar je iets mee kunt?
Vvel viies en schuldig, omdat ik het fantaseer met vriendinnen :s

Eigenlijk is het een obsessie, elke vrouvv die ik een beetje ken of leer kennen of ECHT vriendinnen daar let ik op hoe ik me voel en denk ik hoe het zou zijn met haar...

Niet bij ééntje,bij meerdere..

Ik kan toch niet op allemaal verliefd zijn, dus het is vreemd!
quote:ziggy1 schreef op 03 september 2013 @ 22:02:

Vvel viies en schuldig, omdat ik het fantaseer met vriendinnen :s

Eigenlijk is het een obsessie, elke vrouvv die ik een beetje ken of leer kennen of ECHT vriendinnen daar let ik op hoe ik me voel en denk ik hoe het zou zijn met haar...

Niet bij ééntje,bij meerdere..

Ik kan toch niet op allemaal verliefd zijn, dus het is vreemd!

Fantasie is fantasie; het zit in je hoofd.

Het is je creativiteit, je lusten, je wezen, alles bijelkaar.

En vriendinnen ken je van dichtbij, kent hun geur, de mooie bewegingen die je wellicht eens zijn opgevallen....

Niet raar toch dat je fantasie daarmee op stap gaat.

Niets vies aan...
quote:innote schreef op 03 september 2013 @ 22:04:

[...]

Fantasie is fantasie; het zit in je hoofd.

Het is je creativiteit, je lusten, je wezen, alles bijelkaar.

En vriendinnen ken je van dichtbij, kent hun geur, de mooie bewegingen die je wellicht eens zijn opgevallen....

Niet raar toch dat je fantasie daarmee op stap gaat.

Niets vies aan...

Dit is voor mij nu eens een geruststelling

Fantasie is soms geen vverkelijkheid , maar zo moeilijk uitéén te krijgen :(
even een kleine tip, die niets te maken heeft met wat je vraagt, maar je kan ook alt 119 gebruiken voor de letter w.
Ziggy,

weer hetzelfde onderwerp?

Je gaat het antwoord hier echt niet vinden. Ik snap dat je graag zou willen dat er iemand komt en zegt; dit ben je

maar dat gaat niet gebeuren. Zo werkt het niet en ik denk dat je dat zelf ook wel weet.

Het eigenlijke probleem is je (dwangmatige) gepieker en daarvoor kun je hulp vragen bij een psychotherapeut. Je hebt eerder met iemand gepraat, dat hielp niet, maar soms moet je even zoeken voor je de juiste persoon vindt.

sterkte
Bedankt

dus jij denkt aan OCD?
Ziggy je hebt hele goede adviezen en tips gekregen in je vorige topic. Als je daar nu een update geeft zijn mensen ook heus bereidt om mee te denken.

Dit twee keer posten vind ik een beetje om aandacht vragen... En daar hou ik niet zo van
Ik dacht al.. bekende intro.. alleen een andere titel.

Maar wat lika zegt dus.

Je bent wie je bent ook zonder etiket.
Not my circus, not my monkeys
Eefie, heb al soms eens iets bij gepost in de vorige topic..

Maar krijg geen commentaar meer !

En ben hier toch terug iets vvijzer van gevvorden dusja..

Maar ieder zijn mening , dus geen probleem
Hoeft geen OCD te zijn, maar te veel piekeren is verlammend en zou ik hulp voor zoeken.
Is inderdaad vervelend, het beheerst je leven en de rust in je hoofd is ver te zoeken ...

Moet nu al naar de ademhalingskiné, durf precies niet NOG eens naar de dokter gaan om een psych. te vragen :(
Jammer dat je dat jezelf niet gunt. Wellicht dat de ademhalingsoefeningen je al rustiger maken. Als je blijft piekeren, wil je dan overwegen toch ook hiervoor hulp te vragen? Je bent het waard hoor!
Waarom begin je weer een topic over hetzelfde?

Had je hier

ben ik lesbisch?

niet genoeg tips?
quote:single-lady schreef op 07 september 2013 @ 19:08:

Waarom begin je weer een topic over hetzelfde?

Had je hier

ben ik lesbisch?

niet genoeg tips?Andere pijler, ander publiek, andere tips?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:aikidoka schreef op 07 september 2013 @ 18:30:

Jammer dat je dat jezelf niet gunt. Wellicht dat de ademhalingsoefeningen je al rustiger maken. Als je blijft piekeren, wil je dan overwegen toch ook hiervoor hulp te vragen? Je bent het waard hoor!

Het gaat al beter ,door het te verdringen..

Volgende vveek bel ik voor de kiné , blijf het uitstellen maar ik doe het. Als dit niet voldoende helpt met mijn gedachten op orde zetten dan ga ik verdere stappen ondernemen

Er zijn teveel dingen, vandaag nog vermeld aan tafel met m'n moeder.

Dat ik altijd alles plan tot in de minuut, als ik zeg : om 22.30h ga ik gaan slapen, dan kan ik al is de film bijna gedaan toch zeggen: ik ga nu slapen het is 22.30...en ga ik niet 10minuten vvachten tot het einde.
quote:tonkje schreef op 07 september 2013 @ 19:23:

[...]

Andere pijler, ander publiek, andere tips?inderdaad, das de reden
Iemand die zich erin herkent?
Heb gisteren een mega leuk jongen leren kennen, leek precies niet echt., te perfect!

Maar toch blijf ik tvvijfelen,mag dit vvel ? als ik voor de vrouvven ben mss?

- ik vond de aandacht in elk geval heel leuk !
Ik vind dat je in je stukje nogal een vooroordeel over lesbische vrouwen hebt. Dat je het leuk vindt je op te tutten. Denk je dat lesbische vrouwen dat niet doen of leuk vinden?

Daarnaast dromen heterovrouwen ook wel eens van seks met een vrouw. Schijnt normaal te zijn en niet zoveel te zeggen over je geaardheid.

Ik zou over jouw getwijfel toch eens met iemand gaan praten. De homeopathie werkt er kennelijk niet voor en juist praten en een spiegel voorgezet krijgen, lijkt me nuttiger dan druppels of pilletjes.

Misschien kun je eens naar een uitgaansgelegenheid voor lesbiennes gaan en daar wat kijken hoe je dat vindt. Kijken of je inderdaad alleen de aandacht van mannen leuk vindt, of aandacht in het algemeen.

Houd er rekening mee dat jouw getwijfel ook de doodsteek voor je relaties kan zijn en niet je eventuele geaardheid.

Maar goed.. praat hier met iemand over. Probeer eens wat.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven