Geen erectie: ligt het aan mij?????
zaterdag 3 november 2007 om 08:31
Tot voor kort had ik met mijn man een behoorlijk levendig sexleven, maar sinds een paar weken zitten we in een klein dipje. Hij heeft nu al een aantal keer tijdens onze vrijpartij geen erectie kunnen krijgen. Hij zegt dat het niet aan mij ligt, maar ja als vrouw ga je daar toch wel aan twijfelen.
Hij is wel de hele tijd erg moe, maar geeft aan dat ie met masturberen wel altijd een erectie krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik word behoorlijk onzeker van mezelf?
Hij is wel de hele tijd erg moe, maar geeft aan dat ie met masturberen wel altijd een erectie krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee want ik word behoorlijk onzeker van mezelf?
zaterdag 3 november 2007 om 10:20
Ik heb ook een keer zoiets met een vriendin gehad.
Begon gewoon met een keertje geen erectie (kan gebeuren), maar de daaropvolgende keer concentreerde ik me zo op die erectie dat het weer niet lukte en zo ontstond er een (slappe ) spiraal.
Probeer hem gerust te stellen, duidelijk te maken dat het allemaal niet zijn probleem/fout is en dat het goed komt.
Daarbij kan je natuurlijk prima met elkaar vrijen zonder die erectie.
De clue is dat z'n hoofd afgeleid wordt, daar zit het hele probleem.
Zet hem vooral niet onder druk, dat werkt alleen averechts.
(Overigens voel je je als man opeens heel trots als je wel weer (omdat je niet stresst/afgeleid bent) een erectie hebt, hihi)
Het ligt overigens niet aan jou hoor, maar waarschijnlijk maakt het gebrek aan erectie hem juist onzeker en bezorgt het hem stress.
Begon gewoon met een keertje geen erectie (kan gebeuren), maar de daaropvolgende keer concentreerde ik me zo op die erectie dat het weer niet lukte en zo ontstond er een (slappe ) spiraal.
Probeer hem gerust te stellen, duidelijk te maken dat het allemaal niet zijn probleem/fout is en dat het goed komt.
Daarbij kan je natuurlijk prima met elkaar vrijen zonder die erectie.
De clue is dat z'n hoofd afgeleid wordt, daar zit het hele probleem.
Zet hem vooral niet onder druk, dat werkt alleen averechts.
(Overigens voel je je als man opeens heel trots als je wel weer (omdat je niet stresst/afgeleid bent) een erectie hebt, hihi)
Het ligt overigens niet aan jou hoor, maar waarschijnlijk maakt het gebrek aan erectie hem juist onzeker en bezorgt het hem stress.

zaterdag 3 november 2007 om 22:48
Het ligt niet aan jou.... Erectieproblemen liggen eigenlijk altijd bij de man zelf. Redenen kunnen van alles zijn. Stress en medicijngebruik zijn veelvoorkomend. Dus als hij onzeker is geworden en daardoor gestressed wordt tijdens seks, is de kans alleen maar groter dat het weer gebeurt. Ontspannen, er toch over praten, lekker met andere dingen bezig gaan en het komt vanzelf goed. En als het na een paar week nog niet lekker gaat kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad. Maar twijfel niet aan jezelf...