geen zin

21-12-2010 17:48 15 berichten
ik heb ongeveer 6,5 jaar een relatie met mijn vriend.

het is geen megaprobleem, maar ik heb dus niet zo vaak zin.

toen ik stopte met Antidepressiva verwachte ik dat ik mega geil zou worden, wat dus niet gebeurde. kan het allemaal wel aan de pil wijten, maar daarmee los ik het 'probleem' niet op.

ik wil graag tips hebben hoe ik het weer wat gezellig in bed krijg...
Alle reacties Link kopieren
Weet je waarom je geen zin hebt?

Meestal door 'zin te maken' en het gewoon te gaan doen, krijg je vanzelf meer zin.
Vrouwen hebben over het algemeen vrij weinig spontaan zin, die moeten even opgewarmd worden. Voor dat ik dat hoorde dacht ik al dat het aan mij lag.
Er was laatst een topic over de naweeën van AD... je schijnt levenslang (vrijwel) libido loos te kunnen worden. Ook wel eens met Tinkerdel, libido moet wel aangezwengeld worden. En áls het dan eenmaal aangezwengeld is...pfft
Dat is zo, als je een hele tijd weinig tot niets aan seks hebt gedaan door de pillen. Dan moet je niet denken dat de zin er opeens weer is als je stopt met die pillen.

Je moet je lichaam er weer aan leren wennen, zodat je lichaam er naar gaat snakken (oh ja zo lekker was het, nu weet ik het weer). Dus ga weer op nieuw voelen, begin op nieuw alsof je je vriend net hebt ontmoet. Succes.
quote:Tinkeldel schreef op 21 december 2010 @ 18:00:

Vrouwen hebben over het algemeen vrij weinig spontaan zin, die moeten even opgewarmd worden. Voor dat ik dat hoorde dacht ik al dat het aan mij lag.

Oh? Goh, dan ben ik een uitzondering denk ik

Maar wat de poster boven mij al zegt; hoe langer je weinig of geen seks hebt, hoe minder zin je hebt. En gelukkig maar (denkt aan nonnetjes)! Soms een beetje zonder zin doen dan maar, dan komt het vanzelf wel weer goed!
Dan maak je maar zin, zei mijn moeder vroeger altijd.

Nou staat dat er misschien een beetje bot, maar vaak (niet altijd dus) werkt dat wel

Zoals eerder gezegd...dat aanzwengelen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hai summerdance! Kopje koffie?
Ben het met Summerdance eens. Soms moet je gewoon zin maken. En van zin komt zin! Dus niet te moeilijk over doen, laat het een keer gebeuren. Van geen seks komt geen seks.
quote:Rooss4 schreef op 21 december 2010 @ 18:15:

Hai summerdance! Kopje koffie?

Eerst even aan mijn kip piri piri

Gaat vanavond vriend eens aanzwengelen trouwens, die heeft ook al 3 dagen geen zin

Of zou dat komen omdat hij ijlend van de koorts in bed ligt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik ben al 11 jaar samen en we hebben maar 1 x per maand seks. Het was nooit heel erg bijzonder spectaculair tussen ons maar ik zou het toch anders willen zien dan nu. Ik voel geen aantrekkingskracht meer tot hem. Is dat normaal?
quote:Francisca_ schreef op 21 december 2010 @ 17:56:

Weet je waarom je geen zin hebt?

Meestal door 'zin te maken' en het gewoon te gaan doen, krijg je vanzelf meer zin.

nee niet pcies. overigens, met de AD ben ik van de zomer al gestopt. slik trouwens wel de pil... tijdens de AD periode hebben we trouwens wel gesext, alleen niet zo vaak.

maar goed savonds heb ik niet zoveel zin omdat ik absoluut geen avondmens ben en ongeveer al slaap zodra ik mijn mandje in rol

en sochtends wil ik koffie/heb ik honger/ wil ik opstaan enz.

mjah de zin moet bij de meeste vrouwen idd. vaak opgewekt worden.

ik heb trouwens wel is zin, alleen dan op van die onmogelijke momenten zoals n mjah freundlief is naar de bekerfinale van zn favoriete voetbalclub.....

zin maken is idd. wel es handig, als we idd. bezig zijn komt dat vaak wel, maar ik wil ook voorkomen dat we het alleen maar doen omdat ik het anders lullig vind voor hem. en daar is hij het overigens mee eens.

maar goed, huiswerk genoeg dus! thanks!
hier de combinatie Citalopram (SSRI) met de Mirena. En sinds ik gestopt ben met Citalopram, word ik wel sneller opgewonden. Maar onderschat ook de pil niet, hoor. Daardoor komen heel wat libido's op een niveautje ijskast.
quote:Juf_achterbak schreef op 21 december 2010 @ 18:04:

Dat is zo, als je een hele tijd weinig tot niets aan seks hebt gedaan door de pillen. Dan moet je niet denken dat de zin er opeens weer is als je stopt met die pillen.

Je moet je lichaam er weer aan leren wennen, zodat je lichaam er naar gaat snakken (oh ja zo lekker was het, nu weet ik het weer). Dus ga weer op nieuw voelen, begin op nieuw alsof je je vriend net hebt ontmoet. Succes.heel goed omschreven!
Missphoebe;

Ook ik heb een periode AD (citalopram) geslikt en had in die tijd ook minder zin/plezier in sex.

Na het stoppen van AD heb ook ik weer opnieuw zin/plezier in sex moeten ontdekken, daar baalde ik best wel van aangezien ik net als jou dacht dat de zin/plezier wel weer vanzelf kwam.

Wij hebben samen heel rustig alles weer opgebouwd. We keken af en toe samen erotische filmpjes of fantaseerden van alles en nog wat. Niet het standaard werk zeg maar.

Ook elkaar verrassen hoorde daarbij. We maakten afspraken wie wie moest verrassen. We spraken geen dag af want dan kan je het voor jezelf heel moeilijk maken door het gevoel " o jeetje morgen moet ik!" en juist dat moet je zien te voorkomen.

Inmiddels heb ik nergens geen last meer van en heb ik soms zelfs meer zin dan mijn lief.....

Suc6!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven